Ylirumat jalat ja mies joka pitää jaloista :D APUA
Ei hemmetti, niin typerä ongelma ettei mitään järkeä. Olen siis tapaillut erästä miestä jonkun aikaa ja tämä juttu vaikuttaa kaikinpuolin loistavalta. Mies on ihana ja huomaavainen yms.
Viimeksi tuli puhetta siitä millaisista jutuista pitää kun on kyse vastakkaisesta sukupuolesta. Mies sanoi että hänen mielestään jalat ovat kaunein asia naisen vartalossa.
Eihän siinä mitään, mutta.... Mulla on AINA ollut ihan järkyttävän rumat jalat! Selluliittia, PAKSUT, kamalat muhkurapolvet ja paksut pohkeet. Ei hemmetti, mitenhän tuo reagoi kun näkee jalkani ensimmäisen kerran, mitään shortseja siis en käytä (rumien kinttujen takia).
Kommentit (8)
mulle olis taas tuollainen jalkafetissiukko täys oksennus
Kurja äijä. Kauneus on katsojan silmissä.
Ootteko ihan tosissanne? Eikö ole mukavaa että rakkaalla on toimivat jalat? Ja vaikka menettäisi jalkansa jotenkin, niin eikö olisi sittenkin vielä se sama rakas? Myönnän olevani jossain määrin pinnallinen ihminen itsekin, mutta teihin joihinkin verrattuna ei mitään hätää... Mun rakkaus on lähinnä melko ehdotonta kerran alettuaan. En voisi palotella ihmistä tuohon tapaan osiin, että sen jalat sitä, paino tätä ym. JOS tunteet jo olemassa.
No eiköhän mies piankin (?) näe jalkasi. Päättäköön itse sitten mutä haluaa, etpä sinä tuolle itse tähän hätään mitään voi. Ottaa sinut sellaisena kuin olet tai sitten ei. Jos ei, niin sitten se vain on niin.
Jos on jalkahullu, niin on sit varmaan hulluna jalkoihisi. Ei paniikkia!
Mulla taas on suhteellisen kauniit pitkät sääret, mutta ihan hirveät kovettumat jalkapohjissa. Niistä ei pääse eroon millään. Olen käynyt jalkahoitajalla, jalkojenhoitajalla, ihotautilääkärillä ja kirurgilla, joka laseroi syylät pois jalkapohjista. Mutta känsiä ei hänkään pysty pois ottamaan. Olen rasvannut, olen tehnyt vaikka mitä, mutta ne ei katoa. Pari vuosikymmentä olen näistä kärsinyt. En vieläkään, 15 vuoden yhteiselon jälkeen, näytä jalkapohjia miehelleni.
Pakko sanoa, että toisena jalkafetissimiehenä tuo olisi minulle suuri turn-off. En jatkaisi tapailua.
Ehkä tämä mies ei ole niin tarkka mieltymyksistään, mutta kannattaa kyllä ilmaista asia hänelle ennen kuin juttu menee liian vakavaksi.