Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Kulomäen ala-asteesta Vantaalla?

Vierailija
31.07.2015 |

Hei! Lapsemme lähestyy kouluikää ja mietimme asunnonvaihtoa Vantaan sisällä. Onko kenelläkään tietoa, onko tuossa Kulomäen koulussa mukava ilmapiiri, hyvät opettajat ja opetustilat jne? Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kokemusta? Ap.

Vierailija
2/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt kyseistä koulua. Tästä on tosin jo 20 v aikaa. Todella kiva pieni koulu. Koulussa oli siihen aikaan vain 6 luokkaa. Pienessä koulussa kaikki tunsivat toisensa ja ilmapiiri oli todella hyvä. Muutama vuosi takaperin oli Vantaan sanomissa juttu, että Kulomäen koulu oli valittu ilmapiiriltään parhaaksi Vantaan kouluksi.

yatäväni lapsi käy parhaillaan ko. Koulua ja mukava fiilis kuulemma jatkuu. Suurin osa opettajista on edelleen samoja kuin omana kouluaikana, joka kertoo siitä että myös opettajat viihtyvät.

minne päin Kulomäkeä olette harkinneet muuttoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kyllä jokunen vuosi jo aikaa, mutta Hesarissa oli juttu koulujen vertailusta. Kulomäen ala-aste oli oppimistuloksiltaan Vantaan paras alakoulu.

Vierailija
4/7 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ala-aste :) Ei mitään pahaa sanottavaa!

Vierailija
5/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka asuu alueella?

Vierailija
6/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono koulu. Opettajat eivät puutu kiusaamiseen. Monesti ohi kävellessä nähnyt kuinka pihalla oppilaat lyövät toisiaan eikä opettajat puutu.

Opettajilla ei ammattitaitoa ollenkaan. Eikä ilmeisesti kauheasti kiinnosta se opettaminen tai varhaiskasvatus.

Vierailija
7/7 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Muistaakohan kukaan kulomäen koulusta minua?

Terveisin Annika Peltonen