Voi kun olisi jotakin mitä odottaa.
Kesälomakin kohta lusittu ja sitten pitäisi jaksaa taas syksy/talvi painaa sitä arkirumbaa, ilman mitään "kohokohtaa" mitä odottaa, ilman mitään. Olisi edes kevyempi työ, mutta ei ja siinäkin muuttuu taas ympäristö, työkaverit ja kaikki ja jos kys paikassa on huono työilmapiiri tms niin se on kyllä sitten viimeinen naula tämän naisen arkkuun:(
Oikeasti, mitä tehdä, en muista että olisi koskaan ollut näin iloton ja toivoton, synkkäkin, olotila ja fiilis. Tai ei ole ainakaan jatkunut näin kauan, ainakin useamman viikon jo.
Miten voi olla hereilläoloajasta lähes koko ajan näin paska ja halju olo, en kestä:´( ja vaikka nukkuisin, ja nukunkin, 8,5-9,5h/yössä niin silti maistuu 1-2h pväunet.
Kommentit (12)
Minä odotan viikon kuluttua tulosta koepalsta joka otettiin rinnassani olevasta kasvaimesta onko syöpää vai ei. Saa nähdä tuleeko siitä kesän kohokohta.
Juo alkoholia vähän/paljon, lähde matkalle, käy terassilla tai tee jotain mistä edes tykkäät. Kaikilla on jotain pientä, edes pientä elämässä, mistä saa iloa!
Odotan että tapaisin sukulaiseni.
Voihan toivoa psyykata. Aloita joku projekti ja keskity.
Toivon parasta sinulle 3, ihan sydämestäni! minä pelkään syöpää enkä pysty ajattelemaan kys asiaa oikeastaan yhtään, elämässäni on ollut niin paljon kaikkea kurjaa mm lapsuuden väkivallasta alkaen ja reilu 4kymppisen äidin menettämisen (syöpä) vuoksi, että en jaksaisi enää yhtään mitään kovin kurjaa, en usko että selviäisin sellaisesta, mitta täynnä, kamelin selkä katkeaisi.
Ja 4, mitä minä yksin juomaan/menemään terassille, ei huvita. Ylipäänsä on sellainen olo että voishan sitä jotain tehdä, mutta sitten en useinkaan jaksa, en saa sitä itsestäni aikaiseksi. Helvetillinen tunne sekin.
Elämä on arkea, tiedostan sen ja vaikka toivonkin että se pysyisi kutakuinkin tällaisena eli on työtä ja pysymme terveinä ja plaaplaa niin jotenkin ei vain tunnu sekään ajatus enää tuovan piristystä, en tiedä, huokaus:´( Voi kun edes työpaikka olisi sama kuin ennen kesää, ei tarvitsisi sitä murehtia ja miettiä mutta ei niin ei.
ap
Ihmiset elää joko menneessä tai tulevassa, harvoin tässä hetkessä. Vähän nurinkurista :) Jokaisesta päivästä on löydettävissä ne hyvät.
Kiitos ap kauniista sanoista. Oli tietysti vähän kornia mainita tästä syöpäepäilystä.Se on niin pinnalla nyt elämässäni. Tänään ajattelin aamulla viedessäni koiraa ulos että tuo etanakin voi elää kauemmin kuin minä.
Minä vaan jotenkin nyt osaisin nauttia ihanan tylsästä elämästä jossa ei tapahdu mitään. Se vaan ei ole minulle mahdollista. Jokainen päivä on otettava kiitollisuudella vastaan. Voi olla että tulevaisuutta ei ole.
Heittäydy elämään ja nauti joka hetkestä. Mitä teetkin, nauti siitä. Jos työ ei kiinnosta niin lähde. Älä hukkaa hetkeäkään. Elämä on arvokas lahja.
Varaa vaikka ensi kuulle risteily, seuraavalle leffa/keila/syömisilta kavereiden kanssa, lokakuulle teatteri, marraskuussa pikkujouluja ja jouluna vaikka joulukonsertti. Eihän sen tarvitse kovin ihmeellistä välttämättä olla kun jo piristää.
Niiin..
Mutta kun ne elämän realiteetit on otettava huomioon, olenhan vastuullinen aikuinen, äiti ja vaimo. Eli en voi vain "ottaa ja lähteä" esim työstäni vaikka se sylettäsi niin että iltaisin stressaan seur päivää ja yöunetkin kärsii yms. On elätettävä perhettä, maksettava asuntolainaa yms. Ja tulisihan siitä myös karenssi enkä edes perusansiosidonnaisella voi olla enää yhtään, siitäkin vuosikymmenen kokemus on/off-tyyliin ja enempää en voi miestänikään sillä asialla rassata ellei sitten elämä tuo taas uutta työttömyyttä, sairauseläkettä tms nenän eteen.
On sellainen olo, että "**** painaa painaa ja painaa, jaksaa jaksaa ja jaksaa pakko on vain jaksaa, ei ole vaihtoehtoja kunnes kuolema tuo helpotuksen".
ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:44"]
Varaa vaikka ensi kuulle risteily, seuraavalle leffa/keila/syömisilta kavereiden kanssa, lokakuulle teatteri, marraskuussa pikkujouluja ja jouluna vaikka joulukonsertti. Eihän sen tarvitse kovin ihmeellistä välttämättä olla kun jo piristää.
[/quote]
Ei ole varaa moisiin eikä sosiaalisia suhteita tuossa määrin. Kaikki raha mikä tulee, myöskin menee ja ihan elämiseen ja nyt isoihin hankintoihin jotka odottaneet jopa 1v ajan ja ylikin. Perheen sängyt piti uusia paitsi esikoiselta, vei aika monta euroa. Kohta prakaa kylmälaitteet eli niitä varten koitettava säästää, uusi tv pitäisi hankkia ja uusi tietokone, ovat vuosia ja vuosia vanhoja. Kaikenlaista. Eli en tod voi laittaa rahaa mihinkään risteilyihin, teattereihin tms, valitettavasti. Ja ennenkuin joku sanoo että säästäkää tupakka-tai viinarahoista niin emme polta ja alkoa käytämme tyyliin muutama siideri vuodessa.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:41"]Kiitos ap kauniista sanoista. Oli tietysti vähän kornia mainita tästä syöpäepäilystä.Se on niin pinnalla nyt elämässäni. Tänään ajattelin aamulla viedessäni koiraa ulos että tuo etanakin voi elää kauemmin kuin minä.
Minä vaan jotenkin nyt osaisin nauttia ihanan tylsästä elämästä jossa ei tapahdu mitään. Se vaan ei ole minulle mahdollista. Jokainen päivä on otettava kiitollisuudella vastaan. Voi olla että tulevaisuutta ei ole.
Heittäydy elämään ja nauti joka hetkestä. Mitä teetkin, nauti siitä. Jos työ ei kiinnosta niin lähde. Älä hukkaa hetkeäkään. Elämä on arvokas lahja.
[/quote]
En ole ap, mutta autoit minua sivustaseuraajaa ajattelemaan vähän positiivisemmin. Elämä on ollut väritöntä suuresta surusta johtuen, mutta niin se on, että pitäisi jaksaa aina löytää niitä hyviä asioita ja ajatella positiivisesti <3 Sinulle toivon paljon tsemppiä ja onnea, toivon totisesti että kaikki on hyvin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:44"]
[/quote]
Ei ole varaa moisiin eikä sosiaalisia suhteita tuossa määrin. Kaikki raha mikä tulee, myöskin menee ja ihan elämiseen ja nyt isoihin hankintoihin jotka odottaneet jopa 1v ajan ja ylikin. Perheen sängyt piti uusia paitsi esikoiselta, vei aika monta euroa. Kohta prakaa kylmälaitteet eli niitä varten koitettava säästää, uusi tv pitäisi hankkia ja uusi tietokone, ovat vuosia ja vuosia vanhoja. Kaikenlaista. Eli en tod voi laittaa rahaa mihinkään risteilyihin, teattereihin tms, valitettavasti. Ja ennenkuin joku sanoo että säästäkää tupakka-tai viinarahoista niin emme polta ja alkoa käytämme tyyliin muutama siideri vuodessa.
ap
[/quote]
Eipä sitten.
Täällä kohtalotoveri. Minullakin oli vähän erilaiset suunnitelmat loppuvuodelle, mutta elämä päättikin kolhia ja murjoa oikein kunnolla ja nyt on totaalisen toivoton fiilis tästä lähitulevaisuudesta. Millä ihmeellä sitä saa itsensä innostumaan ja piristymään taas ihan tavallisesta arjesta?