Säären pituus -gallup
Minkä pituinen on sääresi jos mittaat lattiasta polven yläpuolelle istuessa. (mittaamisen helpottamiseksi laita vaikka jäykkä pitkä viivain/ohut levy polvelle ja metrimitta säären viereen suoraan, niin saat tarkan lukeman) Entä mikä on jalkojesi sisäpituus? Entä kokonaispituutesi? Oletko nainen vai mies?
Kommentit (30)
Kaverisi on vain salaa kateellinen, kun et ole persjalkainen. Maailmalla pitkäsääriset mallit kulkevat vähintään kymmensenttisissä koroissa.
Minulla (N 26 v):
säären pituus 53 cm
jalkojen sisäpituus 79 cm
kokonaispituus 165 cm
Vähän vaikea mitata. Säären pituudeksi kuitenkin nyt sain 49cm ja sisäpituudeksi 77cm. Olen 157cm pitkä ja nainen. Minäkin kyllä koen, että hirveän korkeat korot eivät sovi minulle, koska sitten selkä näyttää typerän lyheltä.
Jännää tekemistä lauantai-illaksi! Näin mittasin:
- säären pituus 58
- jalkojen sisäpituus 86
- kokonaispituus 177
Nainen olen minäkin. Ja aina 5-6 sentin korot kengissä, juhlakengissä korkeammat.
Jos sinulla on luonnottoman pitkät jalat pituuteesi nähden, niin on minullakin. Olen istuallani ihan samankorkuinen kuin muutkin, mutta moni tanssiinhakija on suorastaan järkyttynyt, kun olen noussut jaloilleni. Ja kuten joku jo sinulle sanoikin: sääret eivät voi olla liian pitkät. :)
Itselläni pituutta 176cm, jalkoja 93cm, joista 53cm säärille.
Mulla sääri 53cm, jalan sisämitta 82cm, kokonaispituus 167cm. Nainen.
Sääri 50, sisäpituus 80, koko pituus 168.
Meinaatko haukata? Vai miksi noin hirveesti kiinnostaa?
Ällös huolehdi, sääret eivät voi olla koskaan liian pitkät!