"Kaveri" teki paskan tempun! >:(
Tänään piti yhdessä vähän juhlia yhden kaverini synttäreitä, vaan toisin kävi. Lähteekin sitten muiden kavereidensa kanssa johonkin ryyppäämään ja pyysi mua kersojensa lapsenvahdiksi! Itse siis pari viikkoa sitten ehdotti yhteistä illanviettoa juuri tälle illalle. Mun mielestä aika törkeää käytöstä mua kohtaan...
En ole menossa vahtimaan yhtään ketään ja nyt tämä kaveri veti herneen syvälle nokkaan. Ollaan molemmat yli 30v, varmaan kuulostaa tosi lapselliselta koko tämä juttu. Hommatkoon vahdin jostain muualta, mä olen kotona!
Kommentit (24)
Miksi sitten olet tuollaisen kaveri? Ohareita tekevä ja valehteleva ystävä ei ole aito
Tee sinäkin hänelle ens kerralla samanlainen temppu niin alkaa ymmärtää miltä susta tuntuu
No onhan tuo todella törkeää käytöstä. Suuttuisin minäkin.
Onpas sulla omahyväinen ja itsekäs kaveri. Ei paljon piittaa sun tunteista. Oli sovittu kerran asia jo. Onko ennenkin noin toiminut?
Annat todella itsekkään vaikutelman. Ilmeisesti tärkeintä oli sinulle päästä juhlimaan, kaverin synttärit oli sivuseikka. Nyt kaverillasi olisi tilaisuus juhlia vähän suureellisemmin, mutta et voi edes hänen syntymäpäivänään tehdä palvelusta koska sulle oli vain tärkeintä päästä itse juhlistamaan. Et ole oikea ystävä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:45"]Onko kaverisi vähän HÖÖ
[/quote]
Ai että kuin nauroin tuolle :DD
No oot säkin aika kusipää, kun et viitsi kaveriasi jelpata ja hoitaa sen lapsia. Kaverillasi sentään on elämä sulla ei.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:46"]Annat todella itsekkään vaikutelman. Ilmeisesti tärkeintä oli sinulle päästä juhlimaan, kaverin synttärit oli sivuseikka. Nyt kaverillasi olisi tilaisuus juhlia vähän suureellisemmin, mutta et voi edes hänen syntymäpäivänään tehdä palvelusta koska sulle oli vain tärkeintä päästä itse juhlistamaan. Et ole oikea ystävä.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:46"]
Annat todella itsekkään vaikutelman. Ilmeisesti tärkeintä oli sinulle päästä juhlimaan, kaverin synttärit oli sivuseikka. Nyt kaverillasi olisi tilaisuus juhlia vähän suureellisemmin, mutta et voi edes hänen syntymäpäivänään tehdä palvelusta koska sulle oli vain tärkeintä päästä itse juhlistamaan. Et ole oikea ystävä.
[/quote]
AP:llä SOVITTU yhteinen ilta kyseessä (olkoon kaverin synttärit tai ei) ja toinen potkaisee kylmästi persiille ja lähteekin omien ystäviensä kanssa omiin bileisiinsä sovitusta huolimatta, yrittäen vielä juhlimisen sijaan värvätä ystävänsä lastensa hoitajaksi. Ja tämä ei sitten ole itsekästä toimintaa? Oikea ystävä??? :O ohis
Mulla OLI muinoin tuollainen kaveri, en jaksanut olla ilmainen lapsenvahti ja peitellä sen pettämisiä. Iän puolesta ja köytöksestä päätellen voisin melkein veikata, että on tämä mun ex-kaveri kyseessä, vaikka onhan näitä varmaan muitakin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:46"]Annat todella itsekkään vaikutelman. Ilmeisesti tärkeintä oli sinulle päästä juhlimaan, kaverin synttärit oli sivuseikka. Nyt kaverillasi olisi tilaisuus juhlia vähän suureellisemmin, mutta et voi edes hänen syntymäpäivänään tehdä palvelusta koska sulle oli vain tärkeintä päästä itse juhlistamaan. Et ole oikea ystävä.
[/quote] Hei ap:n "kaver"!
Tää on taas näitä lapsettomia itkemässä, kun joutuu hoitaa kaverin lapsia. Ei se ole niin paha asia. Toivottavasti ap tajuat, kuinka ITSE lapsellinen olet. Kaverisi toivoi pientä palvelusta, sä vaan kiellät sen tylysti ja välit meni.
Harmillista.
toisilla ei sitten ole mitään älliä päässä. Oikein perseilijä tää ap:n kaveri. Bitch! Oikein teit ap ja heivaa helvettiin tuollainen so called friend.
Mahtoiko alkuperäisen suunnitelman mukaan ollakaan että sinä tulet mukaan juhlimaan?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:57"]Tää on taas näitä lapsettomia itkemässä, kun joutuu hoitaa kaverin lapsia. Ei se ole niin paha asia. Toivottavasti ap tajuat, kuinka ITSE lapsellinen olet. Kaverisi toivoi pientä palvelusta, sä vaan kiellät sen tylysti ja välit meni.
Harmillista.
[/quote] Harmillista, että ET ole lukutaitoinen.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:46"]
[/quote
Oikea ystävä nimenomaan haluaa juhlia kaverin synttäreitä, eikä olla lapsenvahtina. Törkeä kaveri kun edes pyysi lapsenvahdiksi.
Mahtoiko alkuperäisen suunnitelman mukaan koskaan ollakaan että sinä tulet juhlimaan?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:57"]Tää on taas näitä lapsettomia itkemässä, kun joutuu hoitaa kaverin lapsia. Ei se ole niin paha asia. Toivottavasti ap tajuat, kuinka ITSE lapsellinen olet. Kaverisi toivoi pientä palvelusta, sä vaan kiellät sen tylysti ja välit meni.
Harmillista.
[/quote] Harmillista, että ET ole lukutaitoinen.
[/quote]
Lapseton ap, toivoo salaa, että pääsisi mukaan tämän "kaverin" kanssa juomaan.
t. Nro 12
Tekeekö yleensä tuollaista? Minulla oli joskus kaveri, joka tykkäsi tehdä ohareita yms. Teini-iän jutut olisi ehkä voinut antaa anteeksi, mutta tämä jatkoi touhuaan vielä aikuisena, joten joskus 24-25-v. päätin että nyt saa riittää. Lapsia hänellä ei ollut tuolloin, mutta varmaan tekisi tuonkaltaisia temppuja nyt vanhempana.
Nuorempana nämä temput olivat esim. sellaisia, että suunnitellaan jotain yhdessä tai hän jopa vaatii, että minä lähden hänen kanssaan johonkin, vaikka minulla olisi jotain muuta, ja sitten hän kuitenkin tekee oharit tms. Puhdasta vallankäyttöhän tuollainen on. Vaikkapa niin, että hänellä on joku "kriisi" ja kaipaa seuraa teatteriin ja liputkin hommattu... Ja teatteriin tullessamme siellä odottaakin jo toinen kaveri, jonka kanssa hänellä on vierekkäiset paikat ja mulle on jonnekin eri puolelle salia joku ylijäämälippu, joka vain piti saada myytyä.