Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kaveri" teki paskan tempun! >:(

Vierailija
25.07.2015 |

Tänään piti yhdessä vähän juhlia yhden kaverini synttäreitä, vaan toisin kävi. Lähteekin sitten muiden kavereidensa kanssa johonkin ryyppäämään ja pyysi mua kersojensa lapsenvahdiksi! Itse siis pari viikkoa sitten ehdotti yhteistä illanviettoa juuri tälle illalle. Mun mielestä aika törkeää käytöstä mua kohtaan...

En ole menossa vahtimaan yhtään ketään ja nyt tämä kaveri veti herneen syvälle nokkaan. Ollaan molemmat yli 30v, varmaan kuulostaa tosi lapselliselta koko tämä juttu. Hommatkoon vahdin jostain muualta, mä olen kotona!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tälle "kaverille" lahjankin, mutta saa nyt jäädä antamatta. En tainnutkaan olla muuta kuin hätävara tai jotain. En vaan voi sille mitään, mutta vituttaa ja paljon! Ap

Vierailija
22/24 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tuota allekirjoittaneellekin yritetty. 
"Tule meille viettämään kivaa päivää, shoppailua ja kaikkea kivaa tehtäisiin...!" 

Ja sitten seviää, että kaveri itse on ihan toisessa kaupungissa, ja minun olisi pitänyt olla samalla tavalla vahtina. Eipä tullut mentyä viettämään kivaa kaupunkipäivää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit mennyt vahtimaan ja kussut kenkäkaappiin, sittenhän tietää kuinka väärin teki..

Ei vaan ihan oikein teit, et ole lupautunut lastenpiiaksi, niin silloin voit hyvin jäädä kotiin.

Vierailija
24/24 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:57"]Tää on taas näitä lapsettomia itkemässä, kun joutuu hoitaa kaverin lapsia. Ei se ole niin paha asia. Toivottavasti ap tajuat, kuinka ITSE lapsellinen olet. Kaverisi toivoi pientä palvelusta, sä vaan kiellät sen tylysti ja välit meni.

Harmillista.
[/quote]

Ap:llä ei ole velvollisuutta hoitaa kaverinsa lapsia. Kaveri olis voinut palkata jonkun MLL:ltä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi