Oon tyttöystäväni kanssa rehellisesti sanoen vaan pillun takia
Esitän kyllä olevani hänestä muutenkin kiinnostunut, mutta ei vaan sytytä oikeasti kovin usein kun jutut on mitä on. Osaan puhua miesten jutuista, mutta tyttökaveri puhelee vaan ihmeellistä tunteellista diipadaapaa tai jatkuvasti näyttelijöistä ja tv-sarjoista. Tykkään kyllä hänestä ja välitän, mutta oikeastaan en halua muuta kuin seksiä, koska ollaan niin erilaiset muuten. Hän ei vielä halua tätä itselleen myöntää, ehkä mun pitäis kertoa se jossain vaiheessa.
Kommentit (18)
Ole tosi mies ja sano suoraan mutta ystävällisesti et teidän juttu ei vain toimi.
Sä taidat olla vielä muuten itse aika lapsi "tyttö puhuu tunteellista diipadaapaa" mä puhun äijien juttuja.Ehkä et tosiaankaan ole vielä vuosiin valmis suhteeseen.
Miksi kummassa et etsisi itsellesi tyttöystävää, joka pitää samoista asioista kuin sinä ja jutteleekin niistä?
Oot vielä nuori. Kyllä ne arvot saattavat kummasti muuttua kunhan vähän kasvat.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:03"]jätä se sika :D
[/quote] kulunut
Seksi on suurin syy naisten kanssa olemiseen. Muuten voisi istua jätkien kanssa iltaa pelaillen ja päihteitä käyttäen. Siksi ne naiset myös pihtaa kun tietävät mikä on ainoa mikä oikeasti kiinnostaa niissä.
Se ei ole oikea pillu. Oikea syö, eikä näyki.
Mut jos hänkin on sun kanssa vaan munan tai vaikka rahan takia?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:08"]Seksi on suurin syy naisten kanssa olemiseen. Muuten voisi istua jätkien kanssa iltaa pelaillen ja päihteitä käyttäen. Siksi ne naiset myös pihtaa kun tietävät mikä on ainoa mikä oikeasti kiinnostaa niissä.
[/quote]
Viimeinen lause...Ai s**tana :D
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:30"]
Sellaista se on avioliitossakin.
[/quote]
Silti suuri osa avio/avomiehistä pihtaa, miksi???
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:56"]
Hän ei vielä halua tätä itselleen myöntää, ehkä mun pitäis kertoa se jossain vaiheessa.
[/quote]
Jos kerran hänestä kuitenkin välität, et tule tuota ikinä kertomaan hänelle. Erota kyllä voit ja kannattaakin, mutta syyksi kerrot jotain ihan muuta.
Miten tyttöystäväsi voisi asian itselleen myöntää ellei sitä edes tiedä. Tyttöystäväsi ansaitsee paremman kuin tuollaisen yksinkertaisen pöllön! Olet hyväksikäyttäjä ja tunteeton paska!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:56"]
Hän ei vielä halua tätä itselleen myöntää, ehkä mun pitäis kertoa se jossain vaiheessa.
[/quote]
Jos kerran hänestä kuitenkin välität, et tule tuota ikinä kertomaan hänelle. Erota kyllä voit ja kannattaakin, mutta syyksi kerrot jotain ihan muuta.
[/quote]
Näin oon ajatellutkin. Ap
Sä oot luuseri kun et saa totuutta sanottua.Mitä kauemmin jatkat,sen pahemmin satutat!