Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lentääkö kukaan Ryanairilla Tre-Frankfurt 29.7.?

Vierailija
25.07.2015 |

Lennän itse samalla lennolla ilman ruumalaukkua, mutta haluaisin viedä saksalaiselle ystävälleni joko pullon Minttua tai Salmaria tuliaiseksi. Ryanairin terminaalissa ei muistaakseni ole tax freeta, joten vaihtoehdot ovat vähissä. Mietin ruumalaukun ostamista mutta kokeillaan nyt ensin vauvapalstalla! Lentääkö joku samalla lennolla ruumalaukun kanssa? Jos ostaisit ja kuljettaisit minulle pullon Minttua, maksaisin Hahnin lentokentällä pullon hinnan+10e palkkiota :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan mielenkiinnolla mitä tästä kehkeytyy! Varo ettei janoinen mamma juo viinojasi.

Vierailija
2/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löytyy joku auttaja :)

Vierailija
4/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan minttua, salmari on kammottavaa jopa suomalaisille...

Vierailija
5/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt vauvapalstalta löytyvän avun mitä kummallisimpiin asioihin niin miksei tähän? :D ap

Vierailija
6/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita neilikka rintaan ja minihame päälle, niin tulen luoksesi Tampereella lähtöselvityksessä!

Vierailija
7/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku auttaisi jos vain saisit niitä samalla lennolla olevia kiinni

Vierailija
8/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö sulla ole laukkua joka menisi ruumaan vai mikset halua ottaa sitä? Vai eikö se kuulu siihen lennon hintaan?

Vierailija
9/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUN SISKONI! Tai en ole aivan varma oliko juuri 29. pv, mutta mielestäni ihan muutaman päivän kuluttua Tre-Frankfurt ja nimenomaan Ryanairilla lentää. Uskon, että hän auttaisi mielellään. Olisiko sinulla jotain sähköpostiosoitetta, josta ei tule oikeaa nimeäsi ilmi? Jos hän tulee siis juuri tuolle 29pv lennolle (mielestäni kyllä), niin voisin pyytää häntä lähettämään sinulle s-postia.

Vierailija
10/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:44"]

Laita neilikka rintaan ja minihame päälle, niin tulen luoksesi Tampereella lähtöselvityksessä!

[/quote]

Ja jos ap onkin mies... 

Vierailija
11/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan salmaripullon sisuksiin voi olla kätketty huumeita vaikka pullon sinetti näyttää ehjältä. Ei kannata ottaa mitään vietäväksi kansainvälisten rajojen yli, voi joutua salakuljettajaksi.

Vierailija
12/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:49"]

MINUN SISKONI! Tai en ole aivan varma oliko juuri 29. pv, mutta mielestäni ihan muutaman päivän kuluttua Tre-Frankfurt ja nimenomaan Ryanairilla lentää. Uskon, että hän auttaisi mielellään. Olisiko sinulla jotain sähköpostiosoitetta, josta ei tule oikeaa nimeäsi ilmi? Jos hän tulee siis juuri tuolle 29pv lennolle (mielestäni kyllä), niin voisin pyytää häntä lähettämään sinulle s-postia.

[/quote]

Mä kehittelen tässä jonkun sähköpostiosoitteen!

Ryanairilla ei siis kuulu ruumalaukkua hintaan ja se maksaa muistaakseni 25e. Muuten mulla ei ole ruumalaukulle mitään tarvetta kun painon ja tilan puolesta tavarani mahtuvat helposti käsimatkatavaroihin.

Ap on kyllä nainen. Mutta en käytä minihameita ja olen allerginen neilikoille :( ap

Vierailija
13/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:52"]

Mustan salmaripullon sisuksiin voi olla kätketty huumeita vaikka pullon sinetti näyttää ehjältä. Ei kannata ottaa mitään vietäväksi kansainvälisten rajojen yli, voi joutua salakuljettajaksi.

[/quote]

Siksi en annakaan kys. henkilölle pulloa, vaan pyydän että hän käy sen ihan itse Alkosta ostamassa ja minä kosken koko tuotteeseen vasta Frankfurtissa :) ap

Vierailija
14/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:49"]Siis eikö sulla ole laukkua joka menisi ruumaan vai mikset halua ottaa sitä? Vai eikö se kuulu siihen lennon hintaan?
[/quote]
Ryanailla ruumaan menevä laukku ei sisälly hintaan, maksaa kai 15€ per lento. Käsimatkatavarat saavat painaa enintään 10kg, joten yleensä Saksaan tai Britteihin matkustaessa otan itse vain jonkun urheilukassin käsimatkatavarana eikä ole varmaan koskaan painanut 5kg enempää.

Vierailija
15/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että ap:n kaveri saa viinaa!

Vierailija
16/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Josko joku vielä näkisi! ap

Vierailija
17/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköposti olisi hyvä saada.

Vierailija
18/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 euron palkkio on kyllä aika pieni kun pitäisi itse vaivautua ostamaan pullokin ja kaikkea.

Vierailija
19/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, harmi kun lomani loppuu just, olisi ollut hyvä syy lähteä käymään Saksassa :D 

Vierailija
20/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset