Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apestani. Kuvittelenko vaan?

Vierailija
25.07.2015 |

Eli minusta tuntuu usein että appeni, siis mieheni isä katsoo minua oudosti. Esimerkiksi kerran pidin vauvaa sylissä ja hän tuijotti, ajattelin tietysti että katsoo vauvaa mutta kun katsoin takaisin hän katsoi minua silmiä räpäyttämättä ja häpeilemättä eikä lopettanut. Käänsin itse katseen pois koska olo oli epämukava. Kerran kun olimme yötä makasimme vauvan kanssa vierekkäin sohvalla menossa nukkumaan ja olin aikeissa imettää, hän tuli huoneeseen ja jäi vaan juttelemaan vauvalle vaikka sanoin että olemme nyt menossa nukkumaan ja tuli jotenkin epämiellyttävän lähelle. Tässä tilanteessa vauvaa siis vaan katsoi koko ajan. Mieskin kuitenkin huomasi tilanteen ja huomautti isälleen että tulehan jo pois sieltä kun laittavat nukkumaan. Kun olemme jääneet hetkeksi kahdestaan apen kanssa, hän on katsonut päästä varpaisiin ja sanonut että olen "taas hoikistunut". Olen kiitellyt ja vaihtanut puheenaihetta. Voikohan olla että kuvittelen vaan kaiken vai käyttäytyykö teistä epäilyttävästi ?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:45"]Sohvallako nukutte appiukon luona?
[/quote]

Miehen vanhassa huoneessa nukuttiin levitettävällä sohvalla. Sohva oli siis levitetty sängyksi ja minä makasin siinä jo peiton alla, vauva vieressä. En sitten alkanut imettää kun hän tuli siihen. Ap.

Vierailija
22/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:47"]Ja tosiaan näille jotka sanovat että luonnollista ja anna sen tehdä jotain sulle, niin appeni on 71-vuotias ja minä 26v. Senkin takia tuntuu jo inhottavalle, kun on ollut yhdenlainen pappahahmo. Ap.
[/quote]

Aika iso ikäero. Kuinka vanhan miehen kanssa seurustelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua appiukko alkoi silittää hiuksista kun oli kännissä. Miten kehtasikin, poikansa oli vieressä

Vierailija
24/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:47"]Ja tosiaan näille jotka sanovat että luonnollista ja anna sen tehdä jotain sulle, niin appeni on 71-vuotias ja minä 26v. Senkin takia tuntuu jo inhottavalle, kun on ollut yhdenlainen pappahahmo. Ap.
[/quote]

Aika iso ikäero. Kuinka vanhan miehen kanssa seurustelet?
[/quote]

Mies on minua 6v vanhempi ja appi on saanut hänet yli 40-vuotiaana. Ap.

Vierailija
25/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:36"]Varo vaan, minä en huomannut merkkejä ja eräänä päivänä oli appi oven takana tunnustamassa rakkauttaan.
Enää ei olla missään väleissä, että semmosta!
[/quote]

Hyi kamala :/ Miten mies suhtautui? Sen olen päättänyt että jos tapahtuisi jotain kähmintää, tekisin ilmoituksen heti. Ap.
[/quote]

Uskot tosiaan että poliisi muka tekisi jotain? Ukko tekeytyisi höppänäksi.

Vierailija
26/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuosta vielä millään. Sanoisin että no kiva että olen hoikistunut. Jos vielä tuijottaisi niin mulkaisisin takaisin.

Vierailija
27/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jätät heti miehesi! Omena ei kauas puusta putoa! 10 vuoden päästä huomaat että ukollas on ollut jo monia vuosia nuorempi parikymmentä vuotias gimma kuvioissa

Vierailija
28/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitanko nyt sitten vältellä? Viikon päästä on yhdet sukujuhlat ja vähän ahdistaa. Samalla kyydillä ei onneksi tarvitse mennä, kun vauvan kaukalo on autossa niin sinne ei mahdu neljää. Appivanhemmat menee omalla autolla, mutta kyllä heidän kanssaan tullaan olemaan siellä. Tuntuu että tuollaisissa tilaisuuksissa appi seuraa koko ajan, ihastelee vauvaa ja sanoo että voi auttaa esim. kaukalon kantamisessa ja osaksihan kyse onkin varmasti siitä että on innoissaan lapsenlapsestaan. Annanko vauvan miehelle tilaisuuden ajaksi niin hänellä ei ole syytä tavallaan seurata minua? Sori jos oli sekavasti selitetty. Ap.

Vierailija
29/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et halua jäädä pois juhlista, niin anna vauva tosiaan miehelle juhlan ajaksi niin appi saa ihastella lasta miehesi sylissä. Ole itse vähän sivummalla. Älä jää kahdestaan apen kanssa ja pyri juttelemaan mahdollisimman paljon muille ihmisille.

Vierailija
30/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh