Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apestani. Kuvittelenko vaan?

Vierailija
25.07.2015 |

Eli minusta tuntuu usein että appeni, siis mieheni isä katsoo minua oudosti. Esimerkiksi kerran pidin vauvaa sylissä ja hän tuijotti, ajattelin tietysti että katsoo vauvaa mutta kun katsoin takaisin hän katsoi minua silmiä räpäyttämättä ja häpeilemättä eikä lopettanut. Käänsin itse katseen pois koska olo oli epämukava. Kerran kun olimme yötä makasimme vauvan kanssa vierekkäin sohvalla menossa nukkumaan ja olin aikeissa imettää, hän tuli huoneeseen ja jäi vaan juttelemaan vauvalle vaikka sanoin että olemme nyt menossa nukkumaan ja tuli jotenkin epämiellyttävän lähelle. Tässä tilanteessa vauvaa siis vaan katsoi koko ajan. Mieskin kuitenkin huomasi tilanteen ja huomautti isälleen että tulehan jo pois sieltä kun laittavat nukkumaan. Kun olemme jääneet hetkeksi kahdestaan apen kanssa, hän on katsonut päästä varpaisiin ja sanonut että olen "taas hoikistunut". Olen kiitellyt ja vaihtanut puheenaihetta. Voikohan olla että kuvittelen vaan kaiken vai käyttäytyykö teistä epäilyttävästi ?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin ei tehnyt välejä, pahoittelen. Ap.

Vierailija
2/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vähän outoa käytöstä on. Appiukkoa alkaa pakottaa housuissa, kun hän katselee viehkeää miniäänsä. Ei vaan taida tajuta, että sinäkin huomaat sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu, miten ällöttävää!!! Jättäsin käymättä anoppilassa tommosen jälkeen.

Vierailija
4/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on sukua (setä ja serkkunsa perheineen ) itä-suomessa ja olen huomannut että siellä päin on ihan arkipäiväistä tuollainen toiminta perhepiirissä.

Vierailija
5/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan eka kerta kun joku tuntee seksuaalista vetoa sua kohtaan? Ton homman voi hoitaa diskreetisti ihan elekielellä, jos vaan osaa.

Vierailija
6/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:24"]Onko ihan eka kerta kun joku tuntee seksuaalista vetoa sua kohtaan? Ton homman voi hoitaa diskreetisti ihan elekielellä, jos vaan osaa.
[/quote]

Niin mutta on erittäin epämukavaa kun sukulainen on tuijottajana ja minulla on vielä ollut vauva sylissä joissain tilanteissa. Voihan tietysti olla että jotenkin kuvittelenkin. Eli miten hoitaisit tilanteen, olisit mahdollisimman vähän tekemisissä? Välimatkaa on ja ei tosiaan nähdä kun kerran kuussa. Mies on käynyt itsekseenkin siellä joten minun ei tarvitse joka kerta lähteä. Ap.

Vierailija
7/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:42"]Kyllähän tuo vähän outoa käytöstä on. Appiukkoa alkaa pakottaa housuissa, kun hän katselee viehkeää miniäänsä. Ei vaan taida tajuta, että sinäkin huomaat sen.
[/quote]

Mikä tekee vähän outoa? Tuijottaminen vai nuo hoikkuus kommentit? Eihän ne mitään ahdistelua vielä ole, ihmetyttää vain. Oletko siis sitä mieltä että en kuvittele? Ap

Vierailija
8/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain anna mennä "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos"? Eihän se sun oma faija ole, vaan mies, jolle on luonnollista tuntea seksuaalista vetoa suhun. Ei se avioliiton solmiminen tee teistä verisukulaisia. Kyllä säkin siitä rupsahdat tai kyseinen äijä kupsahtaa, ei sitä ikuisuuksia kestä.

Vierailija
9/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan, minä en huomannut merkkejä ja eräänä päivänä oli appi oven takana tunnustamassa rakkauttaan.
Enää ei olla missään väleissä, että semmosta!

Vierailija
10/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:32"]Mikset vain anna mennä "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos"? Eihän se sun oma faija ole, vaan mies, jolle on luonnollista tuntea seksuaalista vetoa suhun. Ei se avioliiton solmiminen tee teistä verisukulaisia. Kyllä säkin siitä rupsahdat tai kyseinen äijä kupsahtaa, ei sitä ikuisuuksia kestä.
[/quote]

Saahan sitä tuntea mitä tuntee, mutta jos sen näyttää niin tässä tapauksessa mun mielestä aika törkeää poikaansa kohtaan. Ap.

Vierailija
11/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipöydässä möläytät seuraavan kerran kuinka oksettavaa on kuin vanhat ukot kyylää mulkku ojossa, että ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
12/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:36"]Varo vaan, minä en huomannut merkkejä ja eräänä päivänä oli appi oven takana tunnustamassa rakkauttaan.
Enää ei olla missään väleissä, että semmosta!
[/quote]

Hyi kamala :/ Miten mies suhtautui? Sen olen päättänyt että jos tapahtuisi jotain kähmintää, tekisin ilmoituksen heti. Ap.

Vierailija
13/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:01"]Mun miehellä on sukua (setä ja serkkunsa perheineen ) itä-suomessa ja olen huomannut että siellä päin on ihan arkipäiväistä tuollainen toiminta perhepiirissä.
[/quote]

No ei kyllä ole :) -itäsuomalainen

Vierailija
14/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen vähän tökkiä sua patukalla. Sehän on lauman kantauros, jolla luonnossakin on etuoikeus muihin naaraisiin.

Yritäpä siinä sitten kantauroksena seurata samassa olohuoneessa urheiluruutua ja pelata Trivial Pursuitia.

Vierailija
15/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä tuli mieleen, että onhan pieni vauva äitinsä sylissä ylipäätään kaunis näky, oisiko voinut olla että katsoi sitä ihan kokonaisuudessaan?

Vierailija
16/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvallako nukutte appiukon luona?

Vierailija
17/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan näille jotka sanovat että luonnollista ja anna sen tehdä jotain sulle, niin appeni on 71-vuotias ja minä 26v. Senkin takia tuntuu jo inhottavalle, kun on ollut yhdenlainen pappahahmo. Ap.

Vierailija
18/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:44"]Mulla kyllä tuli mieleen, että onhan pieni vauva äitinsä sylissä ylipäätään kaunis näky, oisiko voinut olla että katsoi sitä ihan kokonaisuudessaan?
[/quote]

Näin minäkin olen ajatellut ja toivon että tosiaan on vaan näin. Ja että epähuomiossa katsoi minua silmiin. Ap.

Vierailija
19/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appiukko on paljon miehekkäämpi kuin mun mies. Varmasti se ois mun menoa, jos tulis taakse vaikka mun tiskatessa.

Tosin nyt on painoa kertynyt +20 kg ja olen selvästi huomannut appiukon pitkien katseiden loppuneen.

Vierailija
20/30 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin kuin et olisikaan. Kauniit naiset osaavat tämän luonnostaan, kun miehet jäävät usein tuijottamaan hölmistyneenä eivätkä itse voi asialle mitään. Rumemmilla tämä on harvinaista, mutta kai tuoreesta äidistä jotenkin hehkuu jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä