Mieheni laittoi viestin:
" Päästään vasta koneeseen joten olen 2 h myöhässä kotona."
Yleensä hän puhuu yksikössä, menen nyt koneeseen, pääsen koneeseen jne.
Nyt on alkanut puhumaan monikossa, ei kuitenkaan ole kertonut että matkustaisi kenenkään kanssa.
Olenko nyt ihan hakoteilla kun ihmettelen tätä sanamuotoa.. (toivottavasti)
Kommentit (13)
eihän tuo mies yksin pääse sinne koneeseen istumaan, vaan lennolla lienee muitakin kuin miehesi. Ja yksikössähän hän lupasi kotiin tulla.
Vierailija:
Oli muutenkin outo. Kertoi että kursseilla oli paljon muitakin, mistä hän ei etukäteen tiennyt (ei katsonut silmiin), muttei kertonut sen enempää. Jäi häiritsemään, mutten haluisi avata haavaa taas.. : (
Luottamus ei kai koskaan palaa..
-ap
Olen ihan hajalla, en halua menettää häntä, mutten itseänikään ja itsetuntoani : (
-ap
Jos se sinua pettääkin niin tuskin on noin hölmö etkä millään pysty tietämään sitä tuollaisista rivienväleistä.
Kertoisin, että se painaa mieltäni.
Ellei hän matkusta yksityiskoneella, siellä varmaan muitakin matkustajia, jotka pääsevät nyt koneeseen.
minä ainankin sanoisin juuri noin että päästään, koska enhän minä ainut ihminen ole joka sinne lentokoneeseen on menossa.
Älä nyt ala tuollaisesta mitään kuvitella :)
pettääkö miehesi sinua?
Siis ihan tosissasi?
Oletan tässä, ettei miehesi matkusta yksityiskoneella. ;-)
Eli minä ja muut lennolle tulevat (ventovieraat) päästään koneeseen. Tuskin se nyt ainoana matkustajana siellä koneessa on.
Ja onhan se voinut tavata jonkun tutun lentokentällä. Mulle ainakin on käynyt usein niin, että koneessa on tuttuja.
En usko, että tuossa on mitään omituista. Enemmän pitäisin omituisena sitä, jos miehesi painottaisi olevansa yksin (vaikka mukana on muitakin matkustajia), koska silloin hän tietoisesti haluaisi sinun ajattelevan, että on YKSIN.
Voi sinua raukkaa. Siellä se mies pitää kättään jonkun hemaisevan kaunottaren hartioilla, laittaa viestin sinulle kun nainen käy puuteroimassa nenäänsä. PItävät toisiaan kädestä koko lennon. Vihkisormus on miehen takin taskussa.
Sääliksi käy sinua hikistä av-mammaa.
Oli muutenkin outo. Kertoi että kursseilla oli paljon muitakin, mistä hän ei etukäteen tiennyt (ei katsonut silmiin), muttei kertonut sen enempää. Jäi häiritsemään, mutten haluisi avata haavaa taas.. : (
Luottamus ei kai koskaan palaa..
-ap