Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persu ahdisteli aamujunassa

Vierailija
25.07.2015 |

Kuljin lähiliikenteen junalla, kun yksi kaljamahainen mies tuijotti minua. Katsoin takaisin, että helvettiäkö siinä kyttää niin tämä ilmeisesti käsitti sen jonain kiinnostuksen merkkinä, kun tuli kuiskuttelemaan jotain epämääräistä korvaani. En yleensä pelkää mitään tai ketään, mutta tilanne tuntui melko ahdistavalta, koska vaunussa ei ollut muita. Onneksi tajusi lähteä pois kun huomasi ettei minua kiinnosta.

Jäimme samalla asemalla ja annoin tämän kävellä edelläni. Joku nuori nainen tuli vastaan ja tää mies yritti puhua tällekin jotain, mutta nainen kiiruhti junaan. Ällöttää. Pakkoko yrittää jokaista naista.

Olen itsekin persun kanssa naimisissa (en juntin) ja olen melko suvaitsevainen, mutta pakko sanoa, että ei ole näistä tietyistä veijareista mitenkään hyviä kokemuksia kun tulevat liki iholle kiinni. Kuukausi sitten olin yhdessä puistossa viettämässä iltaa ystävän kanssa, kun näitä juntteja yritti tulla juttelemaan (en usko viattomaan keskusteluun), mutta ymmärsivät kun sanoi tiukasti EI.

Samoja kokemuksia jollain?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä ahdistelija humalassa? Itseäni ahdistelevat humalaiset persut ja voi sitä älämölöä, jos en suostu juttelemaan. Alkavat ihan aggressiviisiksi. En kestä sitä sönkötystä. Usein lemuavat vielä viinalle ja röökille. 

Vierailija
2/2 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran persu tuli väliin, kun olisin saanut yllätysrikastusta pyytämättä, jälkeen päin harmittaa että menin apua huutamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan