Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rusehtavaa vuotoa ja vihlontaa, lähteekl synnytys tänään?

Vierailija
25.07.2015 |

Tänään tullut tällaista, aamuyöstä oli paineen tunnetta ja nyt vaan muuten tiukka/kirraava olo.
Toi rusehtava vuoto uutta, limatulppa lähti jo aikoja sitten.
Rv40+5

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siltä nyt kuulostaa. Onnea matkaan!

Vierailija
2/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti :) Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Minulla lähti limatulppa sunnuntaina ja alkoi vihlonta. Maanantaina alkoi tulla kivuliaita supistuksia ensin n. Tunnin välein ja pikkuhiljaa tihenivät. Koko ajan vihloi. Lopulta synnytin keskiviikkona...

Vierailija
4/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppa lähti yli viikko sitten. Kaikkia oloja ja vihlaisuja ollut sen jälkeen mutta tänään jotenkin..hyvin tukala. Vatsa ripulilla ja ähkin hankalaa oloa. Ja tota ruskeaa vuotoa. Mitenhän hitaasti sit etenee.. ap

Vierailija
5/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako mies ja lapset mennä tänään tunnin ajomatkan päähän? Saisin olla rauhassa jos menisivät minne meinasivatkin mutta sitten olisi lähtö tietysti taksilla sairaalaan.. ap

Vierailija
6/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes huomannut limatulpan menoa. Eräänä aamuna vain alkoi rusehtava vuoto ja seuraavana aamuna oli poika sylissä. 

Vierailija
8/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, missä vaiheessa tiesit lähteä sairaalaan?

Vierailija
9/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet sairaalaan sitten, kun supistukset tulevat 5 min välein.

Vierailija
10/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallanko itse käydä kaupassa ostamassa vaikka lehden ja suklaata vai olisko parempi olla kotona? Ja mies nyt meni lasten kanssa, se on sitten mun mentävä taksilla jos se hetki koittaa.. ap

Vierailija
11/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahassa kipä olo kuten olisi kuukautiset. Muita supistuksia ei tunnu. Jotenkin jännään kovasti miten tämä tästä etenee.. Ja ettei käy liian yllättäen, ehdin sairaalaan ajoissa. Ap

Vierailija
12/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki uskallat kauppaan, pieni liikunta voi vauhdittaa synnytyksen etenemistä, mutta ei se vauva sinne kaupan lattialle synny. Oman jaksamisen ja voimien mukaan liikut. Siinä vaiheessa, kun synnytys on käynnissä, et edes pysty ajattelemaan kauppaan menoa, koska kivut ovat niin kovat. Etkö muista aiempia synnytyksiäsi?

Vierailija
13/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mennyt niin eri tavalla tällä kertaa ja toisaalta edellinen tuli niin vauhdilla että sillä jännitän. Ja nyt kun olen yksin kotona. Mun mentävä sitten taksilla jos tulee nopea tilanne. Ap

Vierailija
14/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa ja hyvin meni reissu ja jätskikin maistui..nyt taas kipeää. Vatsa ripulilla. Ap