Mitä kiitokseksi kun saatiin asua toisten nurkissa remontin ajan?
Eli meillä käynnissä remontti niin että kotona ei voinut asua. Ollaan siis remontin valmistuttua asuttu kuukausi vanhempieni nurkissa.
Mitä kiitokseksi kun remontti on valmis? Rahaa eivät halua ja pää lyö aivan tyhjää
Kommentit (4)
Vanhempien kuuluu auttaa lapsiaan elämässä, ei tarvia mitään vastalahjaksi, ovat itse teidät tänne tuottaneet.
Kysyppä vaikka heiltä suoraan että onko mitään erikoisempaa tiedossa mihin tarvii apuja.
Minä esimerkiksi korjaan tietokoneita ja virittelen muitakin laitteita ainakun pyydetään.
Eise ole aina se raha, vaan että sen saa heti pelittämää, ei tarvia kiikuttaa huoltoon viikoiksi.
Minulle kävisi oikein hyvin se, että mentäisiin yhdessä jonnekin syömään. Jos se ei ole mahdollista, niin jotain kuluvaa tuotetta otan mielelläni vastaan, siis kahvista vessapaperiin.
Mun vanhemmat ei hyväksyisi mitään. Kokisivat varmasti koko tilanteen todella epämukavaksi, jos alkaisin puoliväkisin jotain tyrkyttää. Voisivat jopa loukkaantua, että oma lapsi käyttäytyy kuin kaukaisempi sukulainen. :D
Ostakaa kylpyläliput . Yö pari ....