Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

soita.me - Älkää soittaako

Vierailija
25.07.2015 |

Auttava puhelin (maksullinen) soita.me sivustolla ei ihan ole sitä miltä Kokoomuksen sininen tausta antaa ymmärtää. Seksi- ja osittain alkoholiriippuvaisen ensimmäinen askel ongelmien tunnustamisessa nimettömänä, ilman lääkäreitä, psykiatreja tms. meni jaaritteluun, puhelun pitkittämiseen ja jopa puhelinseksiin. Asiasta huomauttaminen herätti "keskustelu"kumppanin: "Ai niin tää olikin se juttelunumero". Palautetta sivustolla sai jakaa nostalgiset 160 merkkiä.

Sääli että vastaaviin rahastuspalveluihin soittavat muutkin apua tarvitsevat, ja oikeiden auttajien tarkoitus katoaa rahantekijöiden jalkoihin. Kyse pitäisi olla ihmisten auttamisesta, ei hyväksikäytöstä.

Seuraavaksi oikeaan hoitoon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä hulluja. Yksi ns auttaja kertoi ostaneensa omakotitalon 21 vuotiaana ja otti äitinsä asumaan. Tämä ohjeena minulle kunnkonkursdi vei kaiken. Lapseni pitäisi kuulemma näin myös tehdä. Ei kertonut missä peräkylässä asui ja koska. Itse olen pk- seudulla. Ei osta täällä 21 vuotiaat taloja! Uskomaton tyyppi! Älkää soittako!!!

Vierailija
2/2 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edpoosta kirjoitti:

Nämä hulluja. Yksi ns auttaja kertoi ostaneensa omakotitalon 21 vuotiaana ja otti äitinsä asumaan. Tämä ohjeena minulle kunnkonkursdi vei kaiken. Lapseni pitäisi kuulemma näin myös tehdä. Ei kertonut missä peräkylässä asui ja koska. Itse olen pk- seudulla. Ei osta täällä 21 vuotiaat taloja! Uskomaton tyyppi! Älkää soittako!!!

Minulle annettiin sama ohje, kun konkurssi vie kodin!!! Hulluja!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi