Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vhh:lla laihduttavia täällä?

Vierailija
25.07.2015 |

Olen nyt karpannut puolisen vuotta ja hyvin on kilot lähtenyt ja olo on hyvä. Onko muita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulla takana nyt muutama viikko vasta, mutta vielä ei ole lähtenyt kuin nesteet liikkeelle ekalla viikolla. Toivottavasti jossain vaiheessa lähtee putoamaan. Olo on kuitenkin niin hyvä, että ihan jo sen takia mielellään jatkaa.

Vierailija
2/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteeiniyliherkkyyden takia on ollut vähän pakko. Mutta olo on parempi ja muutenkin paino pudonnut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta jo karpannut, -45kg. Olen jo kauan ollut normaalipainossa, mutta en keksi yhtäkään syytä lopettaa vaikka laihdutustarvetta ei enää olekaan :)

Vierailija
4/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän karppausta tarviikkaan lopettaa.

Vierailija
5/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Hiilarit rajoittuvat päivittäin 2 palaa täysjuväruisleipää ja jokunen hedelmä. Eli ihan tiukalla hiilarittomalla en ole koska imetän, enkä halua vielä että mikään vähentäisi maidon tuloa. Olo on ihan loistava ja vauvakin vaikuttaa erittäin tyytyväiseltä. On iloinen ja nukkuu hyvin. Itsellä virtaa vaikka muille jakaa ja kilot karisee sopivan rauhallisella mutta takuuvarmalla tahdilla.  

Vierailija
6/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö itse "omalla reseptillä" ruokaa?

Mä teen pääasiassa omia ruokia.

Kohta saa halvalla kukkakaalia, siitä saa tehtyä lättysiä, jotka on hyviä pizzan pohjia.

Vierailija
7/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:33"]

Gluteeiniyliherkkyyden takia on ollut vähän pakko. Mutta olo on parempi ja muutenkin paino pudonnut

[/quote]

Meillä lähti myös siitä, että miehellä alettiin epäillä keliakiaa. Totesin, että kaksi kärpästä yhdellä iskulla, ja paljon helpompaa näin, kuin lähteä kikkailemaan korvikkeiden kanssa.

-2

Vierailija
8/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolelta kysyn: Mitä te sitten syötte?

Vierailija
9/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:21"]

Ulkopuolelta kysyn: Mitä te sitten syötte?

[/quote]

Kanaa, kalaa, lihaa, mutta jos normaalissa annoksessa lisukkeena olisi peruna, pasta tai riisi niin minulla on aina kasviksia runsaasti eri muodoissa (höyrytettynä, wokattuna ym. ) sekä salaattia tietenkin kans. Uunissa erilaisia vuokia jen..
Aamupalalla syön maustamatonta jugurttia ja marjoja. Pähkinöitä ja siemeniä. Kananmunaa joko paistettuna tai keitettynä. 

Mahdollisuuksia on vaikka kuinka ja paljon! Terveellistä ja niin hyvää!

T. Se imettävä

Vierailija
10/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hirveen helppo vastata, että ruokaa syödään. Mutta en tee niin. Vastaan, että kaikkea vähän sokeria nostattavaa ruokaa. Viljat ei kuulu siihen, ei myöskään peruna.

Vierailija
11/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tikis.fi/ravinto/yhden-ainesosan-pizzapohja-ei-hiilareita/ Suosittelen :) Montaa muuta karppipohjaa kokeillut mut tää on ehdottomasti paras! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi