Eikö Lidlissä oo enää kondomeja myynnissä?
Oon käyny parissaki Lidlissä viime viikolls ja kondomeja ei oo kummassakaa enää missään. Eiks niitä oo enää valikoimassa? Ne Sensitivet on ihsnihan parhaita.
Kommentit (25)
Oli niitä ainakin paikallisessa Lidlissä eilen eli torstaina. Sekä hyllyssä että kassojen kohdalla. Tarkoitit ilmeisesti Mondo - merkkisiä kumeja.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:19"]
Oli niitä ainakin paikallisessa Lidlissä eilen eli torstaina. Sekä hyllyssä että kassojen kohdalla. Tarkoitit ilmeisesti Mondo - merkkisiä kumeja.
[/quote]
Eilen eli tiistaina...
Mihin ne Mondos kortsut ovat taas kadonneet?!? Tietääkö joku, tuleeko niitä enää? Paras hinta-laatusuhde :(
Nyt loppui se Lidlin asiakkaiden paneminen halvalla!
Seuraavaksi ne alkaa kiskomaan munista.
Vierailija kirjoitti:
Ne on liian pieniä muutenkin.
Munat vai kondomit?
Saksalaista säästäväisyyttä: Outlet-kappaleita asiakaspalautuksina puoleen hintaan! Saa kassaneidiltä pyydettäessä.
Kylläpä on vanha keskustelu taas nostettu
Ei varmaan, kun asiakaskunta koostuu Nobelaneria kantavista k.ilttimiehistä. Kassoilla olen kyllä nähnyt jän.nämiehiä
Lidl-mies ei tarvitse kuin sen yhden paketin varuiksi yöpöydän laatikkoon. Toiveajattelua niiden loppuun kuluttaminen. Näin ollen kysyntä on kertakaikkiaan romahtanut ja kortongit otettu pois valikoimasta. Lidl-tytöt ei kehtaa niitä itse ostaa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No aihe oli taas ajankohtainen, ja siitä jo löytyi vanha keskustelu joten miksei :D Kyllä vituttaa kun mondos-kortongit maksoi jotain 2-3e per KYMMENEN kappaletta, ja nyt saa sitten ostella sulttaaneita 5 kpl yli 3 euron hintaan paketilta... Ärsyttää!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aihe oli taas ajankohtainen, ja siitä jo löytyi vanha keskustelu joten miksei :D Kyllä vituttaa kun mondos-kortongit maksoi jotain 2-3e per KYMMENEN kappaletta, ja nyt saa sitten ostella sulttaaneita 5 kpl yli 3 euron hintaan paketilta... Ärsyttää!!!!
Jaa, me ostetaan Prismasta protex-merkkisiä, hyviä (xl-koko miehelle sopiva) eikä kalliita, sillä 10 kpl paketti maksaa jtn reilun pari euroa.
Meillä myös käytössä Protexin XL ja hintaa niille on muistaakseni 2,95€. XL:t ei tosin kuulu jokaisen Prisman valikoimaan, mutta tuotemerkiltä löytyy myös tavallisia ja ohuita kumeja noiden isompien lisäksi.
Niitä on lidlissä ihan samassa paikassa kuin muissakin kaupoissa. Yleensä siinä hihnan alla minkä päälle laitetaan ostokset. Niissä on vielä jalkojen paikat ikäänkuin kahvat millä pysyy paikoillaan. Tosin mä käytän vieläkin sivan gummia nostalgia syistä.
Joku jolla olisi mondos kondomi tallessa , voisiko kertoa kuinka kauan ne säilyvät ostopäivästä ?
Onkohan ne taas kadonneet myynnistä, vai vain ehkä tilapäisesti loppuneet lähi-Lidlistä?
uskaltaisiko joku oikeasti käyttää jotain epämääräisiä, saksalaisen halpamarketin ehkäisyvälineitä?
Jotain asiallista kommentoitavaa tai tietoa? -ap