Joku 50+ pappa yritti pokaa
Ei ymmärtänyt, kun sanoin sen olevan 30 vuotta liian vanha. Ei meinannut sekään mennä jakeluun, kun poikaystäväni sanoi sille ettei mua kiinnosta.
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 03:11"]Saitteko ikkunanne kuitenkin myydyksi netin kautta vai eikö pokaa oltu vielä irroitettu ? Muista ,että pokan mitat on myynti-ilmoituksessa aina tärkeää mainita niillä tarkoilla rakennustarvikemitoillaan...
[/quote]
Yritti siis iskee mua.
Aa siis kyse olikin silmälaseista?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:17"]Aa siis kyse olikin silmälaseista?
[/quote]
Urpo. Tää 50+ pappa yritti iskee mua ja ei ymmärtänyt häipyä, vaikka sanoin sen olevan 30 vuotta liian vanha mulle ja mun poikaystäväkin käski sen häipyä.
Siis pokat kaulassa... poikaystävälläsi vai? mitääh. Tämä asia on todella vaikeata käsittää..
Mutta siis jos hän olisi ollut 30 vuotta nuorempi,niin poikaystäväsi olisi toki, ilomielin ja käsiään yhteen hykerrellen, luopunut sinusta-sitäkö siis halusit sanoa?
Sittenhän siinä ei olisi (ainakaan tätä esittämääsi) ongelmaa ollut ja siinä tapauksessa hän olisi näin päässyt sinusta aivan kitkattomasti irti.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:17"]Aa siis kyse olikin silmälaseista? [/quote] Urpo. Tää 50+ pappa yritti iskee mua ja ei ymmärtänyt häipyä, vaikka sanoin sen olevan 30 vuotta liian vanha mulle ja mun poikaystäväkin käski sen häipyä.
[/quote]
Ja sä ystävä hyvä et nähtävästi meinaa ymmärtää millään et toi härnää sua. :P
Tai miten olisi 'Viivi& Wagner'-tyyppinen suhde poikkikseesi ?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:52"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:17"]Aa siis kyse olikin silmälaseista? [/quote] Urpo. Tää 50+ pappa yritti iskee mua ja ei ymmärtänyt häipyä, vaikka sanoin sen olevan 30 vuotta liian vanha mulle ja mun poikaystäväkin käski sen häipyä.
[/quote]
Ja sä ystävä hyvä et nähtävästi meinaa ymmärtää millään et toi härnää sua. :P
[/quote] Moi, mä en o toi.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:55"]Tai miten olisi 'Viivi& Wagner'-tyyppinen suhde poikkikseesi ?
[/quote]
Ei poikkistani halunnut vaan mua.
Joko sä olet toipunut tästä tapauksesta, vai vieläkö tunnet tarvetta käsitellä sitä?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 05:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:55"]Tai miten olisi 'Viivi& Wagner'-tyyppinen suhde poikkikseesi ? [/quote] Ei poikkistani halunnut vaan mua.
[/quote]
No sekö siinä sinua sitten harmittikin, aha, joo joo...No nyt alkaa selvitä.Poikkista olisi siis pitänyt vähän jonkun ensin haluta,että poikkista olisi sitten taas paremmin haluttanut ?
Ovatko halut suhteessanne siis olleet viime aikoina vähän niinkuin hiipumaan päin ? Kerro toki murheesi tänne 'Leelian lepotuoliin' päin...
Pokasahaanko se yritti saada uutta pokaa? Minun isäni on jo 80v. eikä ole vieläkään liian vanha sahaamaan pokasahalla? Ihme nillitystä?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:12"]
Vittu teijän kanssa
[/quote] Tosta pitäs antaa oikeen pokaali!
Ai yritti iskeä? Löitkö takaisin? Toisaalta, väkivaltaan ei kannata vastata väkivallalla.
Yli viisikymppiset miehet on vähän noloja pokausyrityksissään. Olen yli 40-vuotias, mutta en osaa kuvitella innostuvani jostakin viisikymppisestä ruppakullista. Luulisi siinä iässä olevan jo sen verran elämänkokemusta että lähestyisi vain naisia, jotka lähettävät "tule mun luo" -signaaleja hänelle.
Saitteko ikkunanne kuitenkin myydyksi netin kautta vai eikö pokaa oltu vielä irroitettu ? Muista ,että pokan mitat on myynti-ilmoituksessa aina tärkeää mainita niillä tarkoilla rakennustarvikemitoillaan...