Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku 50+ pappa yritti pokaa

Vierailija
25.07.2015 |

Ei ymmärtänyt, kun sanoin sen olevan 30 vuotta liian vanha. Ei meinannut sekään mennä jakeluun, kun poikaystäväni sanoi sille ettei mua kiinnosta.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani siitä, että vanha mies oli kiinnostunut sinusta jopa poikaystäväsi läsnäollessa.

Olen vielä enemmän pahoillani saamistasi "hauskoista" kommenteista.

Vanhojen miesten pitäisi jättää rauhaa lastensa ikäiset naiset. 

Vierailija
22/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yks 50+ pappa yrittäis pokaa, niin saisi kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:17"]Aa siis kyse olikin silmälaseista? [/quote] Urpo. Tää 50+ pappa yritti iskee mua ja ei ymmärtänyt häipyä, vaikka sanoin sen olevan 30 vuotta liian vanha mulle ja mun poikaystäväkin käski sen häipyä.

[/quote]

Ja sä ystävä hyvä et nähtävästi meinaa ymmärtää millään et toi härnää sua. :P

[/quote]

Miksi kieltäydyit ikään vedoten. Mieshän luuli, että olet saatavilla, ei varmaan ollut sua edes 50 vuotta vanhempi, Jos olkin vain 10 v  vanhempi, muttamoli  rajusti elänyt ja huonosti vanhentunut. Kannattaa keksiä paremmat syyt, esim. vaikka se, että olet varattu. 

Vierailija
24/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla oikein n.' iskussa..' ? Hanki mopoosi uudet iskarit.

Vierailija
25/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi puu sitä kovempi oksa.
M40

Vierailija
26/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hirvee ongelma. Nyt sulle tuli varmaan koko elämän kestävä trauma. Olen itse nelikymppinen ja minua ei kiinnosta minkään ikäiset kouluja käymättömät tai alle 4000€ kuussa ansaitsevat lowlife akat. Suomalaiset akat ei kylläkään kiinnosta jo sen takia että ovat aika huonoluonteisia ja äärifeminismin ja sosialismin saastuttamia. Olenkin lähdössä Brasiliaan hakemaan uuden noin kolmikymppisen vaimon.

Vierailija
27/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:47"]Joo, hirvee ongelma. Nyt sulle tuli varmaan koko elämän kestävä trauma. Olen itse nelikymppinen ja minua ei kiinnosta minkään ikäiset kouluja käymättömät tai alle 4000€ kuussa ansaitsevat lowlife akat. Suomalaiset akat ei kylläkään kiinnosta jo sen takia että ovat aika huonoluonteisia ja äärifeminismin ja sosialismin saastuttamia. Olenkin lähdössä Brasiliaan hakemaan uuden noin kolmikymppisen vaimon.
[/quote]Heippa!

Vierailija
28/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vain yksinkertaisesti  yrittikin varastaa rannekelloasi, tai kännykkääsi,tai mitä sinusta nyt sillä hetkellä  olisi saanut irti jotain ihan selkeästi  rahanarvoista. Yritti vain ´strategianaan´muka olla "iskevinään" sinua...

Vierailija
29/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 04:17"]Aa siis kyse olikin silmälaseista? [/quote] Urpo. Tää 50+ pappa yritti iskee mua ja ei ymmärtänyt häipyä, vaikka sanoin sen olevan 30 vuotta liian vanha mulle ja mun poikaystäväkin käski sen häipyä.

[/quote]

Ja sä ystävä hyvä et nähtävästi meinaa ymmärtää millään et toi härnää sua. :P

[/quote]

Jotkut nyt käy vähän hitaalla...

Vierailija
30/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä ei tajua että harva nainen on kiinnostunut itseään kymmeniä vuosia vanhemmasta miehestä, alökoholi ei lisää ymmärrystä, ovat jääneet psyykkeeltään ikuisen teinipojan asteelle..

Onneksi kaikki eivät ole noin tolloja.

Vierailija
31/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja jästipäisyys, kyvyttömyys ymmärtää kuulemaansa osuu omaan mieheeni, mutta hän oli illan kotona.

Ja M40, jotkut oksat ovat lahoja jo nelikymppisenä.

Vierailija
32/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:38"]

Yli viisikymppiset miehet on vähän noloja pokausyrityksissään. Olen yli 40-vuotias, mutta en osaa kuvitella innostuvani jostakin viisikymppisestä ruppakullista. Luulisi siinä iässä olevan jo sen verran elämänkokemusta että lähestyisi vain naisia, jotka lähettävät "tule mun luo" -signaaleja hänelle.

[/quote] Ehkä sunkin kannattaisi miettiä tarkemmin. Tulee aika kun itse yrität pokata nuorta kollia.

Vierailija
33/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viiskymppinen ukkeli jolla seisoo vielä ihan kummasti-joskus liiankin kanssa...

Vierailija
34/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:47"]

Joo, hirvee ongelma. Nyt sulle tuli varmaan koko elämän kestävä trauma. Olen itse nelikymppinen ja minua ei kiinnosta minkään ikäiset kouluja käymättömät tai alle 4000€ kuussa ansaitsevat lowlife akat. Suomalaiset akat ei kylläkään kiinnosta jo sen takia että ovat aika huonoluonteisia ja äärifeminismin ja sosialismin saastuttamia. Olenkin lähdössä Brasiliaan hakemaan uuden noin kolmikymppisen vaimon.

[/quote]

Miksi haet kolmekymppistä vanhusta, kun tarjolla on nuortakin lihaa? Vai näytätkö itse jo joltain seitenkymppiseltä muumiolta?

Vierailija
35/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:01"]

Mulla on viiskymppinen ukkeli jolla seisoo vielä ihan kummasti-joskus liiankin kanssa...

[/quote]

Tuskin itse olet 20 v.

Vierailija
36/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:39"]

Olen pahoillani siitä, että vanha mies oli kiinnostunut sinusta jopa poikaystäväsi läsnäollessa.

[/quote

Heh,heh. Eikö sinusta sitten kuulosta vähän oudolta, että minkään ikäinen mies lähtisi vakavissaan  tai leikilläänkään vokottelemaan muka  jotain naista (minkään ikäistä),jonka selvästikin näkee olevansa miesystävänsä seurassa.

Ei niin tehty silloin sen viiskymppisen nuoruudessakaan.

Outoa olisi myös se, että mies esittelisi ensimmäiseksi ikänsä ( mistä ap. muuten olisi tarkalleen tiennyt miehen olevan juuri 30 vuotta vanhempi-oliko hän peräti kysynyt itse  miehen ikää-miksi hän niin olisi tehnyt ? Hänhän oli kertomansa mukaan poikaystävänsä seurassa!)

Koko juttu siis haiskahtaa niin vahvasti provolle, että harva nyt vaivautuu siihen mitään sympatiaansa turhaan  uhraamaan. Vain harva menee tuollaisten juttujen lankaan.

Se oli vain ap.:n yritys korottaa arvoaan ja pönkittää kenties olematonta itsetuntoaan sillä kaikista  helpoimmalla mahdollisella tavalla-turvautumalla vanhempien miesten haukkumiseen av-palstalla  jonkun,suorastaan  naurettavan läpinäkyvän  keksimänsä 'jutukkeen' avulla.

Ei vain mennyt läpi ,sorry.

Vierailija
37/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:01"]

[/quote]

Tuskin itse olet 20 v.

[/quote] No eikö sitä sitten hyvästä seksistä saisi tämmöinen päälle nelikymppinenkin akka nauttia ? Silloinhan se on taottava kun rauta on kuumaa ja omenat poimittava ja syötävä silloin kun ne on kypsiä.

Ei sitä elämässä loppujen lopuksi suurempaa viisautta tarvita.

Siinä kun ap.kin pari muksua synnyttää ja kasvattaa,niin se on 'humps' vaan neljäkymmentä huomaamatta hänelläkin  mittarissa.

Niin se elämä vaan  jokaisella sujahtaa kuin nuolen lento, vaikkei sitä parikymppisenä olisi uskonut,ei sitten  millään.

Tässä iässä sen oikein vasta tajuaakin ,mutta taitaa olla ikuinen totuus ja joka sukupolven löydettävä asia se.

Vierailija
38/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole papan vika jos ap näyttää reilusti vanhemmalta. Pappa luuli ap:n olevan samaa ikäluokkaa. Niin se vaan usemmiten on nainen näyttä aina vanhemmalta kuin saman ikäinen mies.

Vierailija
39/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:39"]

[/quote

Heh,heh. Eikö sinusta sitten kuulosta vähän oudolta, että minkään ikäinen mies lähtisi vakavissaan  tai leikilläänkään vokottelemaan muka  jotain naista (minkään ikäistä),jonka selvästikin näkee olevansa miesystävänsä seurassa.

Ei niin tehty silloin sen viiskymppisen nuoruudessakaan.

Outoa olisi myös se, että mies esittelisi ensimmäiseksi ikänsä ( mistä ap. muuten olisi tarkalleen tiennyt miehen olevan juuri 30 vuotta vanhempi-oliko hän peräti kysynyt itse  miehen ikää-miksi hän niin olisi tehnyt ? Hänhän oli kertomansa mukaan poikaystävänsä seurassa!)

Koko juttu siis haiskahtaa niin vahvasti provolle, että harva nyt vaivautuu siihen mitään sympatiaansa turhaan  uhraamaan. Vain harva menee tuollaisten juttujen lankaan.

Se oli vain ap.:n yritys korottaa arvoaan ja pönkittää kenties olematonta itsetuntoaan sillä kaikista  helpoimmalla mahdollisella tavalla-turvautumalla vanhempien miesten haukkumiseen av-palstalla  jonkun,suorastaan  naurettavan läpinäkyvän  keksimänsä 'jutukkeen' avulla.

Ei vain mennyt läpi ,sorry.
[/quote]
No kyllä naamasta näkee jos on yli 50-vuotias.

Vierailija
40/75 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 02:46"]Ei ymmärtänyt, kun sanoin sen olevan 30 vuotta liian vanha. Ei meinannut sekään mennä jakeluun, kun poikaystäväni sanoi sille ettei mua kiinnosta.
[/quote] Ai sun pokaa yritti? No oli kyllä härski, yrittää nyt toisen omaa pokaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä