Joku 50+ pappa yritti pokaa
Ei ymmärtänyt, kun sanoin sen olevan 30 vuotta liian vanha. Ei meinannut sekään mennä jakeluun, kun poikaystäväni sanoi sille ettei mua kiinnosta.
Kommentit (75)
20 vuoden kuluttua olet sinäkin jo hylkytavaraa. Jumala kostaa huonon käytöksen.. :)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:45"]
Mitä vanhempi puu sitä kovempi oksa. M40
[/quote]
Ja kuivempi.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:40"]20 vuoden kuluttua olet sinäkin jo hylkytavaraa. Jumala kostaa huonon käytöksen.. :)
[/quote]
Miksi mun pitäisi kärsiä vanhojen miesten seurasta nuorena?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:39"]
Olen pahoillani siitä, että vanha mies oli kiinnostunut sinusta jopa poikaystäväsi läsnäollessa.
Olen vielä enemmän pahoillani saamistasi "hauskoista" kommenteista.
Vanhojen miesten pitäisi jättää rauhaa lastensa ikäiset naiset.
[/quote
Heh,heh. Eikö sinusta sitten kuulosta vähän oudolta, että minkään ikäinen mies lähtisi vakavissaan tai leikilläänkään vokottelemaan muka jotain naista (minkään ikäistä),jonka selvästikin näkee olevansa miesystävänsä seurassa.
Ei niin tehty silloin sen viiskymppisen nuoruudessakaan.
Outoa olisi myös se, että mies esittelisi ensimmäiseksi ikänsä ( mistä ap. muuten olisi tarkalleen tiennyt miehen olevan juuri 30 vuotta vanhempi-oliko hän peräti kysynyt itse miehen ikää-miksi hän niin olisi tehnyt ? Hänhän oli kertomansa mukaan poikaystävänsä seurassa!)
Koko juttu siis haiskahtaa niin vahvasti provolle, että harva nyt vaivautuu siihen mitään sympatiaansa turhaan uhraamaan. Vain harva menee tuollaisten juttujen lankaan.
Se oli vain ap.:n yritys korottaa arvoaan ja pönkittää kenties olematonta itsetuntoaan sillä kaikista helpoimmalla mahdollisella tavalla-turvautumalla vanhempien miesten haukkumiseen av-palstalla jonkun,suorastaan naurettavan läpinäkyvän keksimänsä 'jutukkeen' avulla.
Ei vain mennyt läpi ,sorry.
[/quote]
Voi kuule, valitettavasti tuollaisia urpoja on olemassa jotka eivät ymmärrä vaikka päällä olisi valotaulu jossa lukee ettei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:01"]
Mulla on viiskymppinen ukkeli jolla seisoo vielä ihan kummasti-joskus liiankin kanssa...
[/quote]
Tuskin itse olet 20 v.
[/quote] No eikö sitä sitten hyvästä seksistä saisi tämmöinen päälle nelikymppinenkin akka nauttia ? Silloinhan se on taottava kun rauta on kuumaa ja omenat poimittava ja syötävä silloin kun ne on kypsiä.
Ei sitä elämässä loppujen lopuksi suurempaa viisautta tarvita.
Siinä kun ap.kin pari muksua synnyttää ja kasvattaa,niin se on 'humps' vaan neljäkymmentä huomaamatta hänelläkin mittarissa.
Niin se elämä vaan jokaisella sujahtaa kuin nuolen lento, vaikkei sitä parikymppisenä olisi uskonut,ei sitten millään.
Tässä iässä sen oikein vasta tajuaakin ,mutta taitaa olla ikuinen totuus ja joka sukupolven löydettävä asia se.
[/quote]
Ap:n ongelman oli vanhan miehen iskuyritykset. Olisitko itse iloinen kun sinua 30 v. vanhempi 70+ iskisi sinua :)
Alakerran toimintakunnolla ei ollut mitään tekemistä ko. asian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:40"]20 vuoden kuluttua olet sinäkin jo hylkytavaraa. Jumala kostaa huonon käytöksen.. :) [/quote] Miksi mun pitäisi kärsiä vanhojen miesten seurasta nuorena?
[/quote]
Käytöstavat eivät olisi pahaksi. Ihminen se on 50-vuotiaskin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:40"]20 vuoden kuluttua olet sinäkin jo hylkytavaraa. Jumala kostaa huonon käytöksen.. :) [/quote] Miksi mun pitäisi kärsiä vanhojen miesten seurasta nuorena?
[/quote]
Käytöstavat eivät olisi pahaksi. Ihminen se on 50-vuotiaskin.
[/quote]
No jos ei ymmärrä hyvällä niin todellakaan tarvitse olla kohtelias.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:01"]
Mulla on viiskymppinen ukkeli jolla seisoo vielä ihan kummasti-joskus liiankin kanssa...
[/quote]
Tuskin itse olet 20 v.
[/quote] No eikö sitä sitten hyvästä seksistä saisi tämmöinen päälle nelikymppinenkin akka nauttia ? Silloinhan se on taottava kun rauta on kuumaa ja omenat poimittava ja syötävä silloin kun ne on kypsiä.
Ei sitä elämässä loppujen lopuksi suurempaa viisautta tarvita.
Siinä kun ap.kin pari muksua synnyttää ja kasvattaa,niin se on 'humps' vaan neljäkymmentä huomaamatta hänelläkin mittarissa.
Niin se elämä vaan jokaisella sujahtaa kuin nuolen lento, vaikkei sitä parikymppisenä olisi uskonut,ei sitten millään.
Tässä iässä sen oikein vasta tajuaakin ,mutta taitaa olla ikuinen totuus ja joka sukupolven löydettävä asia se.
[/quote]
Miten tämä liittyy asiaan? Onneksi olkoon vaan teille, mutta kysehän oli noista tietyntyyppisistä miehistä, jotka eivät ymmärrä ettei 30 vuotta nuorempia naisia kiinnosta niiden iskuyritykset.
[/quote]
Luuletko sitten oman seurasi olevan ilman muuta suurikin nautinto sinua vanhemmille ihmisille ? Itse en taatusti noiden juttujesi perusteella haluaisi sinua edes nähdä . M38
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:40"]20 vuoden kuluttua olet sinäkin jo hylkytavaraa. Jumala kostaa huonon käytöksen.. :)
[/quote]
Huonoa käytöstä siis jos oman ikäiset kiinnostaa, ei oman isän tai isoisän ikäiset?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:42"]
[/quote]
Luuletko sitten oman seurasi olevan ilman muuta suurikin nautinto sinua vanhemmille ihmisille ? Itse en taatusti noiden juttujesi perusteella haluaisi sinua edes nähdä . M38
[/quote]
Ilmeisesti, kun ei vaarit hyvällä usko, että ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:51"]
[/quote]
[/quote]
Onko sinulla omaan ikääsi liittyvä jonkinlainen vääristymä vai kuvitteletko olevasi lottovoitto 20 v. naiselle?
Kuinka herttaisesti itse torjut itseesi kohdistuvat 60+ naisten päällekäyvät iskuyritykset :D
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:38"]Yli viisikymppiset miehet on vähän noloja pokausyrityksissään. Olen yli 40-vuotias, mutta en osaa kuvitella innostuvani jostakin viisikymppisestä ruppakullista. Luulisi siinä iässä olevan jo sen verran elämänkokemusta että lähestyisi vain naisia, jotka lähettävät "tule mun luo" -signaaleja hänelle.
[/quote]
Johnny Depp ja Brad Pitt on yli viiskymppisiä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:38"]Yli viisikymppiset miehet on vähän noloja pokausyrityksissään. Olen yli 40-vuotias, mutta en osaa kuvitella innostuvani jostakin viisikymppisestä ruppakullista. Luulisi siinä iässä olevan jo sen verran elämänkokemusta että lähestyisi vain naisia, jotka lähettävät "tule mun luo" -signaaleja hänelle. [/quote] Johnny Depp ja Brad Pitt on yli viiskymppisiä.
[/quote]
Ajatteletko heidän olevan nyt 50+ ikäisinä 20 v. unelmia :D
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:38"]Yli viisikymppiset miehet on vähän noloja pokausyrityksissään. Olen yli 40-vuotias, mutta en osaa kuvitella innostuvani jostakin viisikymppisestä ruppakullista. Luulisi siinä iässä olevan jo sen verran elämänkokemusta että lähestyisi vain naisia, jotka lähettävät "tule mun luo" -signaaleja hänelle.
[/quote]
Johnny Depp ja Brad Pitt on yli viiskymppisiä.
[/quote]
Niin on. Sen takia niitä ei nuoret kuolaa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:51"]
[/quote]
[/quote]
Onko sinulla omaan ikääsi liittyvä jonkinlainen vääristymä vai kuvitteletko olevasi lottovoitto 20 v. naiselle?
Kuinka herttaisesti itse torjut itseesi kohdistuvat 60+ naisten päällekäyvät iskuyritykset :D
[/quote]Sen ikäluokan naisia tunnen useitakin. Kaikki hyviä ja luotettavia ystäviäni.
Erään heistä luona käymme miesystäväni (42v) kanssa jopa säännöllisestikin kylässäkin ja aina joulun alla ja hänen merkkipäivinään viemme kukan ,tai lahjan. Hän hyväksyy meidät täysin ja on aina tervetullut talooni.
Hän on eräs eläkkeellä oleva 70+ sairaanhoitaja ,joka oli edesmenneen äitini työkaveri.
Olen työssä museoalalla ja minulla on itsellänikin noita minua vanhempia naisia ollut työkaverina ja kaikkien heidän kanssa olen aina tullut hyvin toimeen ja juttuun .
Minulla ei ole koskaan ollut mitään 'lottovoitto' kuvitelmia itsestäni kenenkään suhteen,ei nuorempien eikä vanhempien ihmisten suhteen. En yksinkertaisesti käy missään sellaisissa paikoissa missä olisi riskiä törmätä kuvaamasi kaltaisiin ihmisiin.
Suosittelen samaa sinullekin. Ikärasismi on ruma piirre ihmisessä.
Minun mielestäni nuorissa miehissä on muuten paljonkin sellaisia,joiden jutut ällöttävät minua jo alle minuutin,enkä nyt kehuisi niitä ainakaan kovin naisia kunnioittaviksi -pikemminkin aika limaisiksi ja ällöttäviksi niitä voisi täydellä syyllä monen kohdalla sanoa. terv.M38
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:38"]Yli viisikymppiset miehet on vähän noloja pokausyrityksissään. Olen yli 40-vuotias, mutta en osaa kuvitella innostuvani jostakin viisikymppisestä ruppakullista. Luulisi siinä iässä olevan jo sen verran elämänkokemusta että lähestyisi vain naisia, jotka lähettävät "tule mun luo" -signaaleja hänelle. [/quote] Johnny Depp ja Brad Pitt on yli viiskymppisiä. [/quote] Niin on. Sen takia niitä ei nuoret kuolaa.
[/quote] Eikö se kuolaaminen juuri olekin aika limaista toimintaa?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:38"]Yli viisikymppiset miehet on vähän noloja pokausyrityksissään. Olen yli 40-vuotias, mutta en osaa kuvitella innostuvani jostakin viisikymppisestä ruppakullista. Luulisi siinä iässä olevan jo sen verran elämänkokemusta että lähestyisi vain naisia, jotka lähettävät "tule mun luo" -signaaleja hänelle. [/quote] Johnny Depp ja Brad Pitt on yli viiskymppisiä.
[/quote]
Ajatteletko heidän olevan nyt 50+ ikäisinä 20 v. unelmia :D
[/quote] Eiköhän herroilla omatkin vaimot taida olla jo molemmilla valmiiksi ,että tällainen ongelma heille tuskin eteen tuleekaan.
Jos olisivat eronneet ,niin niitä halukkaita kakskymppisiä naisia olisi varmasti jonkin verrankin enemmän heille tarjolla ,kuin esim. suomalaisella 33-vuotiaalla eronneella levyseppä-hitsaajalla, tai vaikka 28-vuotiaalla valintamarketin (mies-)kassalla...
Jostain kumman syystä vaan näin luulisin...
Nainen rupsahtaa jo nelikymppisenä ja ajatus seksistä viisikymppisen naisen kanssa on nuorelle miehelle enemmän kuin mahdoton ajatus.
Tietenkin nuori mies on esteettisesti kauniimpi näky kuin VANHA RUMA ( huomasivatko nyt kaikki varmasti ..no toistan vielä ) VANHA JA RUMA NAINEN . Hyvä on nyt varmasti kaikki te huomasitte mitä tarkoitin.
Pääsäntöisesti noilla esteettisesti kauniilla nuorilla miehillä on lisäksi niin paljon luontaista sielun hyvyyttä ja sydämen sivistystä ,että kukaan heistä ei tule nettiin kirjoittelemaan,miten paljon epäesteettisiä yli nelikymmppisiä naisia kadulla liikkuu ja nauramaan sitä kuinka vielä kiihkeästikin etsivät kauniita vaatteita ja meikkejä kaupasta vaikka (nyt taas kaikki tarkkana) eivät tajua kuinka epäesteettisiä rupsahtaneita ämmiä jo ovat.
He, nuo nuoret miehet siis,heillä on varaa olla armeliaita noita kaiken seksuaalisen haluttavuutensa menettäneitä,rupsahtaneita naisia kohtaan ,sillä hehän luonnostaan kaikki tietävät että heidän olennaisin seksuaalisuutensa eli peniksensä on vielä tuossa iässä aivan täydessä toimintakunnossa ja että se on useimmilla terveillä miehillä vielä yli viisikymppisenäkin ihanan suihinotettavassa valmiudessa ja virityksessä.
Ajatus nuoren miehen suuseksistä yli viisikympiselle naiselle on sensijaan niin hirvittävä,että se tuskin onnistuisi ilman kolmannen henkilön avustusta tai nuorelle miehelle luvattua lottovoittoa. (Tuon kolmannen henkilön olisi kai koko ajan painettava pistoolinpiippua nuoren miehen ohimolle ,että tuosta nuoren miehen 'cunnilinguksesta' viisikymppiselle naiselle yleensä mitään tulisi. )
Näinhän se todellisuudessa olisi,eikä olisi mikään ihme jos noin traumaattisen kokemuksen jälkeen tuosta nuoresta miehestä tulisi homo lopuksi iäkseen.
Kaikille varmasti kävi selväksi jo tämänkin perusteella,miten olemattoman lyhyt naisen seksuaalinen kukoistusaika on mieheen verrattuna.
Sekä tietysti myös se ,että seksuaalinen haluttavuus ei ole vain naisille kuuluva ominaisuus,eikä seksuaalinen halu pelkästään miesten kokema asia.
Aina nuo kaksi vain eivät kohtaa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:24"]Ei kai se ole papan vika jos ap näyttää reilusti vanhemmalta. Pappa luuli ap:n olevan samaa ikäluokkaa. Niin se vaan usemmiten on nainen näyttä aina vanhemmalta kuin saman ikäinen mies.
[/quote]
Ilmeisesti et ole ikinä kärsinyt limaisten vanhojen pappojen takia? Nuoria ne jahtaa baareissa, eikä ikäisiään.