Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilahtuisitko Iittala Teema- mini tarjoiluastioista?

Vierailija
25.07.2015 |

Jos saisit lahjaksi? 

https://www.prisma.fi/fi/prisma/iittala-teema-mini-tarjoilusetti-valkoinen-3-osaa#arviot

Onko sinusta hyvä lahjaostos naiselle (ystävälle)? 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä uskaltaisi muuta kuin Teemaa ostaa. Kyseessä alle kolmekymppinen yliopisto-opiskelija, nainen siis. En usko, että hänellä omasta takaa kauheasti mitään, joten ajattelin että voisi ilahtua. On nimittäin pihi. ap

Vierailija
2/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok peruslahja, läheiselle ihmiselle en kyllä ostaisi mikäli en tietäisi, että pitää juuri Teemasta
Valkoisena ei kyllä ole minun mieleeni yhtään, persoonaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, tylsiä, hajuttomia ja mauttomia. Sekä täysin turhia. Mutta olenkin kaiken erikoisen ja värikkään tavaran ystävä. Nuo menisi samantien eteenpäin, vaikka kirpputorille.

Vierailija
4/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei tulisi käyttöön. Jos tuollaisia tarvitsisin, niin varmasti ilahtuisin.

Vierailija
5/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pelkkää vaaleaa Teemaa, kuten monilla ystävillä. En uskaltaisi mitään värikästä tai räikeää muille ostaakaan, koska en itse pidä sellaisesta. Ostan ystävälle nuo. ap

Vierailija
6/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:49"]

Itse en kyllä uskaltaisi muuta kuin Teemaa ostaa. Kyseessä alle kolmekymppinen yliopisto-opiskelija, nainen siis. En usko, että hänellä omasta takaa kauheasti mitään, joten ajattelin että voisi ilahtua. On nimittäin pihi. ap

[/quote]

Jos hänellä ei ole ennestään juurikaan tarjoiluastioita, ei kannata tuhlata tuollaisiin pieniin, koska niiden tilalla voi tarvittaessa käyttää vaikka syviä lautasia tai jälkiruokakulhoja. Suosittelen siksi jotain isompaa tarjoilukulhoa, tai vaikka kahta eri kokoista. Niistä on paljon enemmän hyötyä.

Vierailija
7/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:55"]Minulla on pelkkää vaaleaa Teemaa, kuten monilla ystävillä. En uskaltaisi mitään värikästä tai räikeää muille ostaakaan, koska en itse pidä sellaisesta. Ostan ystävälle nuo. ap
[/quote]
Miksi kysyit, jos olit jo asian päättänyt? Kaikki vastasivat ei ja sun mielestä hyvä ostos. Outoa logiikkaa...

Vierailija
8/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin!

Vierailija
9/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni ei ilahtuisi. Siis miksi ei?! Noitahan voi yhdistää kattauksessa niihin värikkäisiin astioihin. Itse tykkäisin kovasti ja tulisivat heti käyttöön. T. N 40 v.

Vierailija
10/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:55"]Minulla on pelkkää vaaleaa Teemaa, kuten monilla ystävillä. En uskaltaisi mitään värikästä tai räikeää muille ostaakaan, koska en itse pidä sellaisesta. Ostan ystävälle nuo. ap [/quote] Miksi kysyit, jos olit jo asian päättänyt? Kaikki vastasivat ei ja sun mielestä hyvä ostos. Outoa logiikkaa...

[/quote]

Mielestäni ne nyt vain ovat ihan kiva ostos. Hänellä käy usein vieraita ja varmaan tarvitsee nimenomaan pikkupurtaville astioita. Neutraali ostos. Isot tarjoilukulhot voisivat mennä paljon pahemmin "vikaan", jos hänellä niitä jo on tai ei pitäisi sarjasta. ap

Vierailija
11/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:00"]

Yllättävän moni ei ilahtuisi. Siis miksi ei?! Noitahan voi yhdistää kattauksessa niihin värikkäisiin astioihin. Itse tykkäisin kovasti ja tulisivat heti käyttöön. T. N 40 v.

[/quote]

Muotokieli ei miellytä, ja ne näyttäisivät typeriltä muihin astioihini yhdistettynä. Toisaalta, minä pidänkin mm. paljon parjatusta Myrnasta...

3

Vierailija
12/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ilahtuisin jos jokin ajattelisi minua, peräti antaisi jotain minulle. Mulle toi vaan ei olisi oikeanlainen lahja, mutta jos tiedät kaverisi tykkäävän niin siitä vaan ostamaan!

Vierailija
13/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi hyvä ja käytännöllinen lahja, ilahtuisin. Kiva kun on neutraali väri ja muotoilu.

Vierailija
14/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on "tassin" kokoisia, niin mitä niillä tekee? Mielummin yksi iso, niistä on aina pula.

Vierailija
15/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena vaihtoehtona Iittala Kastehelmi tarjoilukulho 1,4litraa. Se tavallisen lasin värinen. Tai Kastehelmi tuikut hiekanvärinen ja kirkas. Mielipiteitä? ap

https://store.iittala.fi/Brandit/Iittala/Kastehelmi/Kastehelmi-Kulho-14-l-kirkas/p/K365198

TAI

https://store.iittala.fi/Sisustaminen/Kynttilanjalat-ja-lyhdyt/Kastehelmi-Kynttilalyhty-64-mm-kirkas-aavikko-2-kpl/p/K365341

Vierailija
16/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miniastiat on ihan ok. Olen ostanut itselleni sellaiset. Eivät paini samassa sarjassa esiin.soppalautasen kanssa. Joskus tarvitsee pieniäkin kippoja.

Vierailija
17/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:15"]Toisena vaihtoehtona Iittala Kastehelmi tarjoilukulho 1,4litraa. Se tavallisen lasin värinen. Tai Kastehelmi tuikut hiekanvärinen ja kirkas. Mielipiteitä? ap

https://store.iittala.fi/Brandit/Iittala/Kastehelmi/Kastehelmi-Kulho-14-l-kirkas/p/K365198

TAI

https://store.iittala.fi/Sisustaminen/Kynttilanjalat-ja-lyhdyt/Kastehelmi-Kynttilalyhty-64-mm-kirkas-aavikko-2-kpl/p/K365341
[/quote]
Kastehelmi-tarjoilukulho olisi ihana! Mieluummin se kuin nuo turhat mini-Teemat.

Vierailija
18/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:15"]Toisena vaihtoehtona Iittala Kastehelmi tarjoilukulho 1,4litraa. Se tavallisen lasin värinen. Tai Kastehelmi tuikut hiekanvärinen ja kirkas. Mielipiteitä? ap

TAI

[/quote]
Ihan ok, mutta ei noilla "väreillä". Joku muu väri (pun. vihr. violetti...) olis kiva, jos vaan on.

Vierailija
19/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pihi alle 30v yliopisto-opiskelija enkä todellakaan tykkäisi tuollaisesta lahjasta. En ymmärrä mitä järkeä kalliissa astioissa on. Ja aika turhaa jos on yksi iittalan kuppu ja loput astiat ikeasta. Itse tykkäisin lahjana ruuasta tms. hyödykkeestä, lipuista jonnekin, lahjakortista, kokemuksesta tai ihan vaan käteisestä rahasta. Mutta vaikka kuinka sanoo ettei halua mitään tavaraa lahjaksi, silti sitä pitää aina mulle lahjoittaa. Kukaan ei tajua mun makua korujen tms. suhteen (makuni on että 99% ajasta en käytä mitään koruja) mutta silti mulle on kertynyt aivan kammottavia, kalliitakin koruja jotka sopisivat lähinnä antajilleen. Joo, ajatus on tärkein, mutta sydäntä kylmää kun mietin miten ne kympit olisivat tulleet ihan rahana tarpeeseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä