Minkälainen ihminen ei mielestäsi sovi alallesi
Kommentit (20)
Lusmu. Lillukanvarsiin takertuja. Huono hahmottamaan kolmiulotteisia kappaleita, suuntia ja mittoja. Käsistään kömpelö. Vähälahjainen. Merkittävästi ylipainoinen. Huonokuntoinen.
olen raksamies.
Vakavia mielenterveys ongelmia sairastava. Häsläri,ylpeä,itsekäs ja empatian puutteellisuus.Hienohelmanakin voi tottua eritteisiin.Sosiaalisuutta oppii töissä. s.hoitsu
Epäoma-aloitteinen, kielitaidoton, lukihäiriöinen, paljon seuraa kaipaava, suurpiirteinen, tietokoneita pelkäävä, epäluova, liian pikkutarkka nysvääjä, uusia asioita pelkäävä, epävarmuudesta ahdistuva.
T. Kotona työskentelevä freelance-kääntäjä
Laiska, avuton, kommunikointikyvytön, lyhytpinnainen, sellainen jolta puuttuu tarkka esteettinen silmä.
T: graafinensuunnittelija
Perfektionisti. Ja olen poliisi. Tässä työssä on vaan opittava hyväksymään se että jokaista rikosta ei pysty selvittämään eikä jokaiseen poliisiasiaan aina ehdi puuttua.
Ihminen, jolla ei ole vähintäänkin hyvää sommittelun ja väriajattelun lahjaa. t. Graafinen suunnittelija
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:02"]
Epäjärjestelmällinen, hienostelija, (nais-)tyrkky, sulkeutunut, ujo, kaunopuheinen, hidas, rutinoitunut, muutosvastainen, kirjoitustaidoton, huonomuistinen... Rakennusala/toimihenkilö
[/quote]
Tossa tuli varmaan myös työyhteisössä pärjäämiseen tarvittavia juttuja. Voivat toki ilman muuta olla hyvinkin tarpeen myös sinun työtehtävässäsi. Mulla on hiukan samantyylinen ala mutta työtehtävässä esimerkiksi hienostelusta tai kaunopuheisuudesta ei ois suoranaista haittaa kun en ole jatkuvassa kontaktissa asiakkaisiin tai työntekijöihin. Työyhteisössä ei juuri kaunopuheisia hienostelijoita näy, mutta oishan sellainen aika raikas tuulahdus tässä äijäporukassa! :D
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:24"]
Epäjärjestelmällinen, hienostelija, (nais-)tyrkky, sulkeutunut, ujo, kaunopuheinen, hidas, rutinoitunut, muutosvastainen, kirjoitustaidoton, huonomuistinen... Rakennusala/toimihenkilö
[/quote]
Tossa tuli varmaan myös työyhteisössä pärjäämiseen tarvittavia juttuja. Voivat toki ilman muuta olla hyvinkin tarpeen myös sinun työtehtävässäsi. Mulla on hiukan samantyylinen ala mutta työtehtävässä esimerkiksi hienostelusta tai kaunopuheisuudesta ei ois suoranaista haittaa kun en ole jatkuvassa kontaktissa asiakkaisiin tai työntekijöihin. Työyhteisössä ei juuri kaunopuheisia hienostelijoita näy, mutta oishan sellainen aika raikas tuulahdus tässä äijäporukassa! :D
[/quote]
Niin, mä en nyt oikein tajua miksi tätä alapeukutettiin. En tarkemmin erittele tehtävääni, tota kaunopuheisuutta mietin, että se on vähän hassusti ilmaistu, lähinnä tarkoitin sitä, että henkilö pystyy kuuntelemaan päivästä toiseen muutakin, kuin kaunista puhetta. Ja minä olen jatkuvassa kontaktissa asiakkaisiin, työntekijöihin ja kaikkiin mahdollisiin. Että kun työtä tehdään yhteistyössä työyhteisössä, niin tehtävien hoitaminen edellyttää myös työyhteysössä pärjäämistä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:30"]
[/quote]
[/quote]
Niin, mä en nyt oikein tajua miksi tätä alapeukutettiin. En tarkemmin erittele tehtävääni, tota kaunopuheisuutta mietin, että se on vähän hassusti ilmaistu, lähinnä tarkoitin sitä, että henkilö pystyy kuuntelemaan päivästä toiseen muutakin, kuin kaunista puhetta. Ja minä olen jatkuvassa kontaktissa asiakkaisiin, työntekijöihin ja kaikkiin mahdollisiin. Että kun työtä tehdään yhteistyössä työyhteisössä, niin tehtävien hoitaminen edellyttää myös työyhteysössä pärjäämistä.
[/quote]
Ja taas alapeukuttaja iski. Olisi mielenkiintoista kuulla, mikä mun kommentissa on niin ikävästi sanottu, että vaivaudut painamaan peukalon alas? Terv. edellinen
Laiska, hidas, huonokuntoinen. Kokki
Hienohelma. Olen tallityöntekijä, siinä aikalailla ollaan kakan kanssa tekemisissä kaiken päivää.
Sama kuin 3, mutta ala on maatalouslomitus ja karjanhoito. Paskaa ja kuolaa riittää.
Sellainen, joka ei halua tätä.
Olen kotiäiti.
Sosiaalisista peloista kärsivä, kielitaidoton, psykoottinen. Viestintätyössä mielenterveyden ei tarvitse olla täydellinen, mutta todellisuudentajun pitää säilyä ja pitää pystyä olemaan kontaktissa uusiin ihmisiin päivittäin.
Lyhytpinnainen ja vallanhaluinen henkilö, joka haluaa osoittaa ylemmyyttään. Ammatti on sosiaalityöntekijä.
Ujo, introvertti, sosiaalisia tilanteita ja ihmisten kohtaamista pelkäävä ja deadline -pelkoinen. Olen mainostoimistossa yhteyspäällikkönä.
Kolme edellistä kohtaa sensijaan eivät sulje pois suunnittelupuolella työskentelyä, moni huippusuunnittelija ja -koodaaja on tosi introvertti.
Meillä on mielenkiintoinen työyhteisö :) Oikeasti, todella mukava porukka, vastakohdat täydentävät sopivasti toisiaan.
Helposti tylsistyvä tai turhautuva :P
t: historiantutkija
Ujo voi olla pohjimmiltaan monikin, mutta hallitsee sitä tunnetta eikä se haittaa työn tekoa. Olen puhetyössä ja ujo, mutta ei se menoa estä :)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tää on tosiaan vähän hankala vastata jostain piirteestä yhdellä sanalla näin päin että millainen ihminen EI pärjäisi, ois helpompi listata mitkä ominaisuudet auttaa työssä. :)