Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen ei mielestäsi sovi alallesi

Vierailija
24.07.2015 |

Miksi, ja missä työssä olet?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:02"]

Epäjärjestelmällinen, hienostelija, (nais-)tyrkky, sulkeutunut, ujo, kaunopuheinen, hidas, rutinoitunut, muutosvastainen, kirjoitustaidoton, huonomuistinen... Rakennusala/toimihenkilö

[/quote]

Tossa tuli varmaan myös työyhteisössä pärjäämiseen tarvittavia juttuja. Voivat toki ilman muuta olla hyvinkin tarpeen myös sinun työtehtävässäsi. Mulla on hiukan samantyylinen ala mutta työtehtävässä esimerkiksi hienostelusta tai kaunopuheisuudesta ei ois suoranaista haittaa kun en ole jatkuvassa kontaktissa asiakkaisiin tai työntekijöihin. Työyhteisössä ei juuri kaunopuheisia hienostelijoita näy, mutta oishan sellainen aika raikas tuulahdus tässä äijäporukassa! :D

[/quote]

Niin, mä en nyt oikein tajua miksi tätä alapeukutettiin. En tarkemmin erittele tehtävääni, tota kaunopuheisuutta mietin, että se on vähän hassusti ilmaistu, lähinnä tarkoitin sitä, että henkilö pystyy kuuntelemaan päivästä toiseen muutakin, kuin kaunista puhetta. Ja minä olen jatkuvassa kontaktissa asiakkaisiin, työntekijöihin ja kaikkiin mahdollisiin. Että kun työtä tehdään yhteistyössä työyhteisössä, niin tehtävien hoitaminen edellyttää myös työyhteysössä pärjäämistä.

[/quote]

Tää on tosiaan vähän hankala vastata jostain piirteestä yhdellä sanalla näin päin että millainen ihminen EI pärjäisi, ois helpompi listata mitkä ominaisuudet auttaa työssä. :)

Vierailija
2/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusmu. Lillukanvarsiin takertuja. Huono hahmottamaan kolmiulotteisia kappaleita, suuntia ja mittoja. Käsistään kömpelö. Vähälahjainen. Merkittävästi ylipainoinen. Huonokuntoinen.

olen raksamies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavia mielenterveys ongelmia sairastava. Häsläri,ylpeä,itsekäs ja empatian puutteellisuus.Hienohelmanakin voi tottua eritteisiin.Sosiaalisuutta oppii töissä. s.hoitsu

Vierailija
4/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäoma-aloitteinen, kielitaidoton, lukihäiriöinen, paljon seuraa kaipaava, suurpiirteinen, tietokoneita pelkäävä, epäluova, liian pikkutarkka nysvääjä, uusia asioita pelkäävä, epävarmuudesta ahdistuva.

T. Kotona työskentelevä freelance-kääntäjä

Vierailija
5/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska, avuton, kommunikointikyvytön, lyhytpinnainen, sellainen jolta puuttuu tarkka esteettinen silmä.
T: graafinensuunnittelija

Vierailija
6/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perfektionisti. Ja olen poliisi. Tässä työssä on vaan opittava hyväksymään se että jokaista rikosta ei pysty selvittämään eikä jokaiseen poliisiasiaan aina ehdi puuttua.

Vierailija
7/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jolla ei ole vähintäänkin hyvää sommittelun ja väriajattelun lahjaa. t. Graafinen suunnittelija

Vierailija
8/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäjärjestelmällinen, hienostelija, (nais-)tyrkky, sulkeutunut, ujo, kaunopuheinen, hidas, rutinoitunut, muutosvastainen, kirjoitustaidoton, huonomuistinen... Rakennusala/toimihenkilö

[/quote]

Tossa tuli varmaan myös työyhteisössä pärjäämiseen tarvittavia juttuja. Voivat toki ilman muuta olla hyvinkin tarpeen myös sinun työtehtävässäsi. Mulla on hiukan samantyylinen ala mutta työtehtävässä esimerkiksi hienostelusta tai kaunopuheisuudesta ei ois suoranaista haittaa kun en ole jatkuvassa kontaktissa asiakkaisiin tai työntekijöihin. Työyhteisössä ei juuri kaunopuheisia hienostelijoita näy, mutta oishan sellainen aika raikas tuulahdus tässä äijäporukassa! :D

Vierailija
9/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Niin, mä en nyt oikein tajua miksi tätä alapeukutettiin. En tarkemmin erittele tehtävääni, tota kaunopuheisuutta mietin, että se on vähän hassusti ilmaistu, lähinnä tarkoitin sitä, että henkilö pystyy kuuntelemaan päivästä toiseen muutakin, kuin kaunista puhetta. Ja minä olen jatkuvassa kontaktissa asiakkaisiin, työntekijöihin ja kaikkiin mahdollisiin. Että kun työtä tehdään yhteistyössä työyhteisössä, niin tehtävien hoitaminen edellyttää myös työyhteysössä pärjäämistä.

Vierailija
10/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja taas alapeukuttaja iski. Olisi mielenkiintoista kuulla, mikä mun kommentissa on niin ikävästi sanottu, että vaivaudut painamaan peukalon alas? Terv. edellinen

Vierailija
11/20 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska, hidas, huonokuntoinen. Kokki

Vierailija
12/20 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienohelma. Olen tallityöntekijä, siinä aikalailla ollaan kakan kanssa tekemisissä kaiken päivää.

Vierailija
13/20 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin 3, mutta ala on maatalouslomitus ja karjanhoito. Paskaa ja kuolaa riittää.

Vierailija
14/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei halua tätä.

Olen kotiäiti.

Vierailija
15/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisista peloista kärsivä, kielitaidoton, psykoottinen. Viestintätyössä mielenterveyden ei tarvitse olla täydellinen, mutta todellisuudentajun pitää säilyä ja pitää pystyä olemaan kontaktissa uusiin ihmisiin päivittäin.

Vierailija
17/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytpinnainen ja vallanhaluinen henkilö, joka haluaa osoittaa ylemmyyttään. Ammatti on sosiaalityöntekijä.

Vierailija
18/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo, introvertti, sosiaalisia tilanteita ja ihmisten kohtaamista pelkäävä ja deadline -pelkoinen. Olen mainostoimistossa yhteyspäällikkönä.

Kolme edellistä kohtaa sensijaan eivät sulje pois suunnittelupuolella työskentelyä, moni huippusuunnittelija ja -koodaaja on tosi introvertti. 

Meillä on mielenkiintoinen työyhteisö :) Oikeasti, todella mukava porukka, vastakohdat täydentävät sopivasti toisiaan.

Vierailija
19/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti tylsistyvä tai turhautuva :P

t: historiantutkija

Vierailija
20/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo voi olla pohjimmiltaan monikin, mutta hallitsee sitä tunnetta eikä se haittaa työn tekoa. Olen puhetyössä ja ujo, mutta ei se menoa estä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän