Tapailemani nainen paljastui paremmin palkatuksi=ihastukseni laantui.
Tiedän, että näillä asioilla ei ole nykyään väliä. En mahda sille mitään, mutta kiinnostukseni naista kohtaan lopahti.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:45"]
Oliko lähihoitaja?
[/quote]
Et varmaan tiedä että lähihoitajilla parin tonnin kukkausipalkka, eli aika köyhiä noin keskimäärin. Sen lisäksi harva mies lähihoitajaa torjuisi, hoitsut on kuumaa kamaa miesmarkkinoilla..
[/quote]
Pointti olikin varmaan siinä että ap tienaa vielä vähemmän kuin lähihoitaja...
On tavallisempaa että se haittaa naista, jos mies ei tienaa enemmän.
Huhhuh. Onneks kaikki ei oo tollasia. Tienasin viime kesänä enemmän kuin poikaystävä, vaikka sain vain 80% valmistuneen palkasta.
Nyt pääsin ammattikorkeaan ja tulen tienaamaan n. 1500e enemmän kuin poikaystäväni kunhan valmistun.
Helvetin hyvä sen naisen kannalta. Sä voit ettiä seuraa Kontulasta, löydät ehkä tasoistasi.
No hyvä sit kai noin kuin joku palautusyritys nyrkin ja hellan väliin. Oliko isokin ero?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:44"]Helvetin hyvä sen naisen kannalta. Sä voit ettiä seuraa Kontulasta, löydät ehkä tasoistasi.
[/quote]
Pubit onkin vielä hetken auki, hopi hop.
On ne vielä hetken enemmänkin auki ku hetken vaan..
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:45"]
Oliko lähihoitaja?
[/quote]
Et varmaan tiedä että lähihoitajilla parin tonnin kukkausipalkka, eli aika köyhiä noin keskimäärin. Sen lisäksi harva mies lähihoitajaa torjuisi, hoitsut on kuumaa kamaa miesmarkkinoilla..
miten sulla noin huono itsetunto on?
Ymmärrän oikein hyvin! Olen suurituloinen nainen, mutta sillä tavalla vanhanaikainen, että mielestäni miehen pitää tienata enemmän. Hirveän vaikea löytää seurustelukumppania.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:53"]Ymmärrän oikein hyvin! Olen suurituloinen nainen, mutta sillä tavalla vanhanaikainen, että mielestäni miehen pitää tienata enemmän. Hirveän vaikea löytää seurustelukumppania.
[/quote]
Sama! Mä vousin kyllä jäädä pois töistäkin ja antaa tuön vuorostaan jollekin toiselle.
Ap, paljonko sun nainen saa tienata?
Mulla kävi niin, että mies katosi, kun pääsin yliopistoon. Vaikka itsekin oli yo-opiskelija.
Itse etsin miestä jo valmiiksi varakkaampien joukosta, ettei kävisi näin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:14"]
Huhhuh. Onneks kaikki ei oo tollasia. Tienasin viime kesänä enemmän kuin poikaystävä, vaikka sain vain 80% valmistuneen palkasta. Nyt pääsin ammattikorkeaan ja tulen tienaamaan n. 1500e enemmän kuin poikaystäväni kunhan valmistun.
[/quote]
Ihme turhapuro sulla ukkona. Paljo tienaa?