Nicke Lignell ja Vitaepro
Kommentit (12)
Khylläh! Tämän kaiken vitaproo nyt aikaan sai!! :)
Kerroin jo jossain toisessakin ketjussa, mutta 1,5-vuotias lapsi on ihan sen mainoksen fani. Vaikka olisi toisessa huoneessa kun kuuluu "väsyttää, ihan oma syy", juoksee tuo lapsukainen telkkarin ääreen, tuijottaa onnessaan ja keinuu sivulta toiselle. Kun mainos loppuu, palaa leikkiensä pariin ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan :D
Kun mainoksen kuuntelee takaperin, kuulee Luciferin puhuvan
Mulla ei tuu siitä kun yks asia mieleen. Nickellä rahat vähissä.
Pikkarit kostuu heti kun mainos pärähtää soimaan.
Onko kukaan käyttänyt ja onko saanut yhtä hienoja tuloksia aikaan kuin Nicke?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:29"]Kerroin jo jossain toisessakin ketjussa, mutta 1,5-vuotias lapsi on ihan sen mainoksen fani. Vaikka olisi toisessa huoneessa kun kuuluu "väsyttää, ihan oma syy", juoksee tuo lapsukainen telkkarin ääreen, tuijottaa onnessaan ja keinuu sivulta toiselle. Kun mainos loppuu, palaa leikkiensä pariin ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan :D
[/quote]
Suloista ♡
Meillä myös lapsi koitti toistaa "ootsä tuplannu annoksen?!"...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:47"]
Onko kukaan käyttänyt ja onko saanut yhtä hienoja tuloksia aikaan kuin Nicke?
[/quote]
Koettakaa nyt tajuta että se on mainos eikä dokumentti :D Ei Nicke sitä ole käyttänyt, se on näyttelijä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:47"]Onko kukaan käyttänyt ja onko saanut yhtä hienoja tuloksia aikaan kuin Nicke?
[/quote] Olen käyttänyt pari kuukautta, eikä minua ole kukaan tullut hakemaan kotoa niin kuin mainoksessa. Minua on huijattu.
Jos joskus saan näiltä omiltani luvan julkistaa oman videonsa vitaepro- mainoksesta, niin sen teen.
Lapset olivat kesällä tehneet oman versionsa nicken vitaepro mainoksesta, ja oli oikeasti aika ihanan oivaltava! Tykkään tuosta mainoksesta itekkin..=)
Tiukkaan formaattiin tehty. Ruotsissa ihan samanlainen mainos, tietenkin ruotsiksi ja eri mies.