Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä jäi kokematta nuorena?

Vierailija
24.07.2015 |

Mikä juttu sinulta jäi kokematta nuorena? Oletko katkera?

Minulla ei ollut ystäviä (ei tosin ole vieläkään). Olen yhä katkera, että jäin paitsi kaikista hauskoista ystävyysjutuista, mitä voi vain nuorena olla. Aikuisiällä ystävyyssuhteet ovat kuitenkin ihan erilaisia.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen jäänyt vaille festareita. Ei vain tuntunut omalta jutulta.

Vierailija
22/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppupano. Ja ei, en vitsaile. Ehkä vielä joku päivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan juonti ja hillitön paneminen. Olen ottanut takaisin näin vanhempana.

Vierailija
24/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus. Ei haittaa ollenkaan.

Vierailija
25/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interrail jäi kokematta ja vaihto-oppilasvuosi, ei ollut kumpaakaan varaa, vaihtarivuoteen ei todellakaan mitään mahiksia. Muttei se ollut katkeruuden aihe kumminkaan. 

Vierailija
26/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät, juhlat, baarit, seurustelu, vanhojen tanssit, leffateatteri ja telkkari, koulun yhteiset retket, harrastukset, "huoleton nuoruus", kaikki musiikki.

Vierailija
27/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:48"]Ystävät, juhlat, baarit, seurustelu, vanhojen tanssit, leffateatteri ja telkkari, koulun yhteiset retket, harrastukset, "huoleton nuoruus", kaikki musiikki.
[/quote]

Lesta?

Vierailija
28/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:44"]

No tämä on nyt teidän muiden juttujen rinnalla pikkujuttu, mutta mä en koskaan saanut kokea minkälaista on olla ns."inttileski". Eli en ole koskaan seurustellut sellaisen kanssa joka olisi armeijassa ollut suhteemme aikana. Joskus se harmitti paljonkin.

[/quote]

Itselläni harmitti kun armeija-aikana ei ollut tyttöystävää. Ei sen puoleen sitä ennenkään ollut - eikä pitkään aikaan sen jälkeenkään.

Nuoruuden seurustelusuhteiden puute on jäänyt vaivaamaan. Nyt olen jo tottunut yksinelämiseen.

Vierailija
29/61 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iän seurustelut, seksin harrastaminen alaikäisenä, festarit, vanhemmille kapinointi, alaikäisenä kännääminen, väärennetyt henkkarit, tupakanpoltto, intereilaaminen, kesätyöt, penkkarit.

Vierailija
30/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuolemisen takia parisuhteet, baarissa käynti, alkoholi, kavereiden kanssa hengailu yms.
Käytin kaiken aikani biisien kirjoittamiseen ja kuntoni kohottamiseen. Halusin opiskella poliisiksi, osittain äitini takia.

Vierailija
31/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota, nälänhätä, kuolema, köyhyys.

Vierailija
32/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:37"]

Teini-iän seurustelusuhdetta ei ollut koskaan. Se haittasi myös psyykkistä kehitystäni.

[/quote]

Sama, mutta miten koet sen haitanneen?

Vierailija
33/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuteni oli silloin kun olin 15-25 vuotias ja se oli ihan täydellinen nuoruus. Oli poikaystäviä, pari rakkautta, sopivasti kavereiden kanssa juhlimista niin mm. Hietsussa alaikäisenä kuin ravintoloissa sen jälkeen, muutto pois kotoa soluun ja sieltä omaan vuokrakämppään, kavereiden kanssa ulkomaanmatkoja, kesätöitä, iltatöitä, väljää rahaa, vakituinen työpaikka, kissa, mies, ulkomaan komennuksia parissa maassa, matkustelua jne. Ei senkään jälkeen ole ikävä ollut, ei todellakaan, mutta nuoruus oli juuri sitä mitä halusinkin ja sellaiseksi sen myös järjestin. N41

Vierailija
34/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:23"]

Nuoruuden rakkaus.

[/quote]

Tämä ja seksi. Tietysti myös kaverit ja ystävät, mutta niitä oli aiemmin joten ehkä siksi se ei tunnu yhtä pahalta. Mutta ihan oikeasti kyllä se ottaa joskus päähän kun ei ole koskaan saanut olla kauniin naisen kanssa. Ei joka päivä mutta kun pari kertaa olen nähnyt kauniin naisen saunassa opiskelijavuosina, ja esim. rannalla ja uimahallissa näkee uikkareista melkein kaiken, ja kyllähän nuorehko, normipainoinen (90-luvun normipainoinen!) ja vähän urheilullinen nainen on oikeasti aivan uskomattoman kaunis näky. Voi vaan kadehtien kuvitella mitä onkaan saaneet nähdä he jotka aloittivat seksielämänsä joskus 15-16-v.

Vierailija
35/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:48"]Ystävät, juhlat, baarit, seurustelu, vanhojen tanssit, leffateatteri ja telkkari, koulun yhteiset retket, harrastukset, "huoleton nuoruus", kaikki musiikki. [/quote] Lesta?

[/quote]

Jep.

Vierailija
36/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne, että joku rakastaisi minua

Seksi

Ulosmeno ja biletys

Sitten vähän vanhempanakaan (päälle 20): Se, että olisin oikeastaan voinut jotenkin valita seurustelukumppanin tai suhteen. Piti vain ottaa ihan mitä sai ja en ollut kovinkaan tyytyväinen.

Vierailija
37/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:44"]

No tämä on nyt teidän muiden juttujen rinnalla pikkujuttu, mutta mä en koskaan saanut kokea minkälaista on olla ns."inttileski". Eli en ole koskaan seurustellut sellaisen kanssa joka olisi armeijassa ollut suhteemme aikana. Joskus se harmitti paljonkin.

[/quote]

Itselläni harmitti kun armeija-aikana ei ollut tyttöystävää. Ei sen puoleen sitä ennenkään ollut - eikä pitkään aikaan sen jälkeenkään.

Nuoruuden seurustelusuhteiden puute on jäänyt vaivaamaan. Nyt olen jo tottunut yksinelämiseen.

[/quote]

Miten siihen, ettet kelpaa kellekään (tasokkaalle) tottuu?

Vierailija
38/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oppinut koskaan juhlimaan. Bileisiin ja baariin kutsuttiin mukaan niin harvoin, ettei sitten kun sinne pääsi, pystynyt rentoon suoritukseen, vaan katseli ihmetellen vaan ympärilleen että tällaistako tämä on. Olisin kaivannut sellaista huoletonta 1-3 (kevyttä) känniä viikossa - tahtia ikävaiheessa lukio-yliopisto. Ihmetellen kuuntelen heitä jotka kertovat käyneensä viihteellä niin usein nuorena että kyllästyivät siihen ja enää ei kuulemma tee edes mieli! Että voi nuoruus olla erilaista kun on suosittu...

Vierailija
39/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mikä harmittaa vieläkin, eli en ole ikinä seurustellut oikeasti kauniin naisen kanssa. Aina on pitänyt tyytyä ulkonäöllisesti keskivertoon

Vierailija
40/61 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet. Tai suurin osa, kokeilin joskus kannabista, mut nyt liian vanhana ja vastuullisena kadun etten kokeillut muitakin, tai oikeastaan vain mdma ja acid. Ehkä sieniäkin. Herska/kokkeli ei ikinä kiinnostanut.

Niin ja sit ois pitäny panna aivan julmetusti, siis 10x enemmän kun toteutui, ja se olisi ollut helppoa minulle silloin, jos yhtään ois tajunnu. "Saavutin huippuni" nuorena, eli I peaked early. Luokan kunkku ja koulun kuuluisuus, nykyään tyyliin rividuunari/konttorirotta. En voinut tajuta että se ois niin paljon vaikeampaa tai siis suuremman duunin takana >23v jälkeen. Etenkin sit kun tukka alkoi lähtemään noin 27v ikäisenä...perkeleen perkele. Tässähän tarvii oluen, tai ehkä viskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän