Olin treffeillä ja mies kävi päälle :(
Olimme hänen luonaan ja tarkoitus oli juoda vielä yhdet.No, sitten hän alkoi vaatimaan, että otan sukat pois ja haki vasaran.Olisi halunnut hakata varpaitani vasaralla.En tietenkään suostunut ja sitten mies otti rinnuksistani kiinni.Tärisen vieläkin :(
Kommentit (7)
Joopajoo, etkä ole istumassa laitoksella, vaan päätit palstailla avlla. Vähän tasoa näihin juttuihin...
Taitaa olla pervo joka hekumoi tuollaisilla jutuilla täällä. Eilenkin oli kai joku yhtä sairas.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:19"]Joopajoo, etkä ole istumassa laitoksella, vaan päätit palstailla avlla. Vähän tasoa näihin juttuihin...
[/quote]
Miksi minä olisin laitoksella?Mies ei saisi tuosta mitään ja minä saisin miehen ärsyyntymään.Käytä aivojasi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:19"]Joopajoo, etkä ole istumassa laitoksella, vaan päätit palstailla avlla. Vähän tasoa näihin juttuihin...
[/quote]
Miksi minä olisin laitoksella?Mies ei saisi tuosta mitään ja minä saisin miehen ärsyyntymään.Käytä aivojasi.
Ap
[/quote]
Miten pääsit karkuun?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:00"]Tärinä ämmä on palannut. Sulle se sattu ja tapahtuu
[/quote]
?
Hullu! Onneksi pääsit pakoon!