Mistä ja miten te löydätte miehiä?
Kyselee 32-vuotias sinkku. Ok, olen minäkin parisuhteessa ollut, mutta takana myös mm. 5- vuoden sinkkuilujakso "parhaassa iässä" eli joku 21-27v.
Suurin osa ihmisistä näyttää elävän elämäänsä suhteesta toiseen. Välillä ollaan sinkkuna korkeintaan se 2-6kk ja siinäkin ajassa ehtii jo olla hirveästi flirttiä ja viritystä moneen suuntaan. Omassa tuttavapiirissäni ei enää vuosiin ole ollut yhtään sinkkua.
Itsellä miesrintamalla on aina ollut todella hiljaista. En tiedä mikä minussa on, mutta mitä ilmeisimmin joku juttu on, mikä karkottaa miehet. Ei mulle ole koskaan sadellut treffikutsuja, ei olla vongattu sänkyyn jne. Jos olen seksiä halunnut, olen joutunut aina itse lähestymään miestä.
Mutta kertokaa te suhteilijat, miten te sen teette? Musta on vaan niin hämmästyttävää, että joku oma äitini, kuusikymppinen nainen, löysi salamana uuden miehen kun edellisestä tuli ero. Tai että tuttu 2 pienen lapsen yh löysi välittömästi miehen, joka oltuaan ikänsä kova panomies, kesyyntyi välittömästi ja intoilee nyt kuinka baarit ei kiinnosta kun on kivempi käydä lasten kanssa pulkkamäessä. Iso osa tuntemistani varatuistakin pitää lähipiirissään jotain ihastuneita miehiä, vähän niin kuin varalla ja flirttikaverina. Sitten taas itse en tosiaan hehkeänä ja hoikkana isotissisenä pitkähiuksisena (ja fiksuna jos sillä nyt on väliä) +20-vuotiaanakaan saanut ikinä mitään, enkä tietty todellakaan nyt +30v iässäkään. En vaan tajua mikä mättää!
Kommentit (12)
Mistä niitä nyt löytyy... No baarista, kavereiden kautta, töistä, harrastuksista, kotipihalta, netistä... Joka paikka on äijiä pullollaan, rumempia saa potkia pois.
Introverttiys ON seksikästä.
Erittäin seksikästä. Harmi että niin harva tajuaa seksin päälle mitään. :(
Sä olet varmaan semmonen sulkeutunut introvertti joka ei osaa lähettää oikeanlaisia signaaleja ympäristölleen.
Netistä olen kaikki mieheni löytänyt.
Tätä minäkin aina ihmettelen
T. Toinen, jolla ei ole vientiä ollut
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:46"]
Sä olet varmaan semmonen sulkeutunut introvertti joka ei osaa lähettää oikeanlaisia signaaleja ympäristölleen.
[/quote]
Okei, tälle tuli näköjään alapeukkua. Eli ongelmaan ei saa esittää syytä, vaan pitää kehua. Olet liian kaunis ja älykäs, siksi et saa miestä, koska miehet haluaa tyhjäpäisiä bimboja. Oliko nyt parempi?
Siihen tarvitaan vaan itsevarmuutta. Mä otan aina itse kontaktia miehiin enkä jää odottelemaan että "miehen kuuluisi" ottaa ekana yhteyttä/tulla iskemään jne.
Kävin itse eron jälkeen lyhyitä suhteita läpi. Kyllästyin ja olin pari vuotta yksin. Lapset nyt aikuisia. Menin kirkkoon ystävän seuraksi. Löysin samanhenkisen miehen. Nyt ollaan naimisissa. Eikä siis olla uskonnollisia kumpikaan.
Ne miehet löytävät sinut, jos olet tarpeeksi kaunis. Itse en ole.
No joo, en ole kaunis. Mutta ei ole suurin osa näistäkään, joilla jatkuvasti 1-5 miestä kierroksessa. Intovertihko olen kyllä, mutta baarissa juhlatuulella en. Tanssin, nauran, hymyilen, juttelen kyllä, mutta ei. Uskallan ottaa kontaktia miehiin, mutta ei. Saakeli, viimeksi baarissa ollessani päädyin jatkoille neljän (4) miehen kanssa, itse pyysivät mukaan kun olin mennyt heille juttelemaan koska jäin yksin kavereiden hävitessä, mutta ei, ei mitään. Opiskeluvuodet istuin päivittäin luentosalissa ja viikonloppuisin opiskelijabileissä n. 70 miehen kanssa, ei mitään. Kaikki kaverien kaverit ja kaverien miesten kaverit ja kaverien kaverien kaverit on nähty tässä vuosien varrella ja ei mitään.
No se siitä. Itsesääli ei ainakaan ole viehättävää. Mutta haluaisin oikeasti kuulla näiltä sarjaseukkaajilta miten he onnistuvat. Tosiaan moni elää neljätoistavuotiaasta lähtien niin ettei ole sinkkuna kuin pienen hetken, 1-3 baari-iltaa. MITEN TE TEETTE SEN?
Samaa ihmetellyt. 30v sinkku, eikä viimeisten parin vuoden aikana mitään treffeihin viittaavaakaan. Ok näköinen, urheilullinen vartalo, eikä ulkonäön suhteen pitäisi ongelmaa olla, kun "tavallisemmankin" näköiset naiset seuraa löytävät. Älykäs, koulutettu, en vaadi mieheltä kuuta taivaalta. Lienen vain turhan varautunut, olen monesti kuullut miehiltä jälkeenpäin, että ovat luulleet minun seurustelevan. Siitäkö se johtuu? Kerran repäisin ja pyysin ihastustani ulos, kieltäytyi kohteliaasti. En uskalla enää kokeilla, vaikka haluaisinkin suhteeseen, mutta tuollainen toiminta ei ole minua.