Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta mitä sinulle voisi tapahtua?

Vierailija
24.07.2015 |

Minulla on se, että heräisin yöllä tulipaloon enkä saisi pelastettua muita kuin itseni. Tai olisin autossa veden alla enkä pääsisi ulos. En osaa sanoa kumpi on hirvittävämpää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kuolema. Siitä en selviäisi. Kaikesta muusta paskasta olen jaksanut nousta jaloilleni mutta tuo olisi niin hirveä isku, että se veisi minut lopullisesti mennessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kuolema sanon minäkin.

Vierailija
4/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan että kaatuisin kotona, en pystyisi liikkumaan enkä soittamaan apua ja lopulta kuolisin siihen, kun kukaan ei kaipaa.

Vierailija
5/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:43"]

varmaan että kaatuisin kotona, en pystyisi liikkumaan enkä soittamaan apua ja lopulta kuolisin siihen, kun kukaan ei kaipaa.

[/quote]

Tuo olisi myös karmivaa :(

Vierailija
6/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kuolema/katoaminen.

Vierailija
7/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kuolema ehdottomasti. Ja pahinta jos lapsi kuolisi kituen/kärsien/peloissaan enkä olisi voinut auttaa. Tulisin varmasti hulluksi siitä tiedosta.

Vierailija
8/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:56"]Lapsen kuolema ehdottomasti. Ja pahinta jos lapsi kuolisi kituen/kärsien/peloissaan enkä olisi voinut auttaa. Tulisin varmasti hulluksi siitä tiedosta.
[/quote]

Tai oikeastaan tuo katoaminen olisi melkein pahempi. Siis jos joutuisin kuvittelemaan miten lapsi olisi jossain sairaiden paskiasten "hoivissa" ja kärsisi siellä kokoajan. Se olisi vielä kaamempaa kuin se että kuolisi.

Vierailija
9/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lapsen katoaminen olisi pahin. Jos kuolisi, niin ainakin tietäisin, että on elänyt hyvän ja onnellisen elämän. Mutta jos katoaisi, pelkäisin, että olisi kaapattu vaikka ulkomaille ihmiskaupan uhriksi ja ties mitä hänelle tehtäisiin. Se olisi kauheaa, en selviäisi siitä.

Vierailija
10/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo tapahtunut kaikenlaista. Lapsen kuolema olisi varmasti se pahin.

Tähän mennessä saldo:

-löysin 10v isäni hirttäytyneenä isänpäivänä

-ensimmäinen rakkauteni tappoi itsensä myös kun olimme eronneet 2kk sen jälkeen

-paras ystäväni kuoli kelkkaonnettomuudessa

-tasan vuosi sitten minut yritettiin hukuttaa avomieheni toimesta. Oikeudenkäynti pian.

-koirani joka oli kuin lapseni oli pakko lopettaa 2 viikkoa sitten. Nukkui rauhassa pois syliini. Minä en rauhassa.

-isälläni, puhun isästä koska on se minulle ollut oman isäni kuoleman jälkeen todettiin jokin mutaatiosyöpä johon ei ole hoitoa olemassa vielä ainakaan.

Terkkuja tutuille, vielä sinnittelen unettomuuteni ja masennukseni kanssa. Tämmöistä.

Vierailija
11/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin lapsen alle 35-vuotiaana.

Vierailija
12/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tai hänen isänsä kuolema.

Vierailija
13/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:09"]On jo tapahtunut kaikenlaista. Lapsen kuolema olisi varmasti se pahin.

Tähän mennessä saldo:

-tasan vuosi sitten minut yritettiin hukuttaa avomieheni toimesta. Oikeudenkäynti pian.

-koirani joka oli kuin lapseni oli pakko lopettaa 2 viikkoa sitten. Nukkui rauhassa pois syliini. Minä en rauhassa.

-isälläni, puhun isästä koska on se minulle ollut oman isäni kuoleman jälkeen todettiin jokin mutaatiosyöpä johon ei ole hoitoa olemassa vielä ainakaan.

Terkkuja tutuille, vielä sinnittelen unettomuuteni ja masennukseni kanssa. Tämmöistä.
[/quote]

Ai kamala :( Sun on pakko olla todella vahva, kun olet noin monesta selvinnyt ja jaksanut jatkaa elämää. Itku tuli sun puolesta. Ihan kamalasti voimia ja toivon sulle kaikkea hyvää! <3

Vierailija
14/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:09"]On jo tapahtunut kaikenlaista. Lapsen kuolema olisi varmasti se pahin.

Tähän mennessä saldo:

[/quote]

Ai kamala :( Sun on pakko olla todella vahva, kun olet noin monesta selvinnyt ja jaksanut jatkaa elämää. Itku tuli sun puolesta. Ihan kamalasti voimia ja toivon sulle kaikkea hyvää! <3
[/quote]

Kiitos. Enkä ole vahva jos olisin en olisi sairastunut. Voimia tässä kyllä tarvitaan kun tuntuu niin raskaalta kaikki.

Vierailija
15/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kylmää ajatella että pahinta olisi työkuvyttömyys, mutta mulle se olisi kauheaa. Kerran kun mursin jalan ja käden yhtä aikaa, jouduin olemaan kuukauden poissa töistä. Se oli rankkaa. Jos en voisi tehdä enää koskaan töitä..
Ehkä mä olen vaan kylmä ihminen kun ajattelen näin.

Vierailija
16/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on jo tapahtunut.

Vierailija
17/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että luopuisin uskostani

Vierailija
18/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:37"]Minulla on se, että heräisin yöllä tulipaloon enkä saisi pelastettua muita kuin itseni. Tai olisin autossa veden alla enkä pääsisi ulos. En osaa sanoa kumpi on hirvittävämpää.
[/quote]

No se että mies ja lapsi menehtyisivät ja itse jäisin eloon

Vierailija
19/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:09"]On jo tapahtunut kaikenlaista. Lapsen kuolema olisi varmasti se pahin.

Tähän mennessä saldo:

[/quote]

[/quote]

Kiitos. Enkä ole vahva jos olisin en olisi sairastunut. Voimia tässä kyllä tarvitaan kun tuntuu niin raskaalta kaikki.
[/quote]

Olethan sä vahva, kun oot vielä hengissä kaiken ton jälkeen

Vierailija
20/23 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki perheenjäsenet kuolisivat yhtäaikaa ja jäisin täysin yksin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän