Unisiepparini ei toimi
Kommentit (14)
joutanee kissan leluksi moinen kapistus
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:55"]
Onko sieppari siunattu? :)
[/quote] Ka enpä tuota tiiä, nätti se kyllä on. ;)
Höpsö. :) Ei tietenkään toimi. Sehän on vain taikauskoa. Ei esineillä ole voimaa tehdä mitään.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:12"]Höpsö. :) Ei tietenkään toimi. Sehän on vain taikauskoa. Ei esineillä ole voimaa tehdä mitään.
[/quote]
Paitsi jos niihin oikeasti uskoo. Placebo.
Ne on niin ahdistavia ja pelottavia, että näkisin pahoja unia, jos mun kotona olisi unisieppari.
Voiko sillä tallentaa ne unet niin että muutkin voi katsoa? ... tai itse, kun ei kuitenkaan muista.
Kai se on varta vasten sinulle tehty?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:36"]
Uskooks joku tuohon oikeasti?
[/quote]
Uskoo. Mutta Jumalaan uskominen on sulaa hulluutta ja mielikuvitusta.
Minulla oli eilen jalassani pikkuruinen hämähäkki ja sitten viime yönä se tuli uniini ja se oli yhtä iso kuin minä. Sitten se hyppäsi selkääni ja juoksin täysillä veteen ja hukutin itseni sinne koska halusin unesta pois. Hakkas sydän täysillä kun heräsin!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:41"]Minulla oli eilen jalassani pikkuruinen hämähäkki ja sitten viime yönä se tuli uniini ja se oli yhtä iso kuin minä. Sitten se hyppäsi selkääni ja juoksin täysillä veteen ja hukutin itseni sinne koska halusin unesta pois. Hakkas sydän täysillä kun heräsin!
[/quote]
Unisieppari ei vienyt tätä unta pois :(
joka yö herään hiestä märkänä samaan painajaiseen