Missä olet ja mitä teet?
Mä olen mökillä miehen ja koiran kanssa. Mies kokkailee ulkona tiiligrillissä, koira juoksee hulluna ympäri tonttia ja mä palstailen ja lämmitän saunaa. Mukavaa iltaa kaikille.
Kommentit (28)
Rappukäytävässä ulostamassa vittumaisen naapurin postiluukkuun.
Juon punaviiniä, katson kuvia vuoden 2004 tsunamin uhreista, itken ja mietin miksi elämä on julmaa.
Mukavasti kotosalla, odottelen että Hercule Poirot alkaa, jos vaikka jaksasin katsoa sen ennen kuin nukahdan.
Av-palstalla kirjoittamassa puuta heinää.
Isruskelen juoppo isäni luona hänen kahden juoppo ystävänsä kanssa siemaillen ranskalaista brandya sivistyneesti. Puheenaiheina joku tuttu pedofiiliepäilty, uskonto ja politiikka sekä Formulat. Kyllä tälleen nuorena naisena tuntee olevansa laadukkaassa seurassa näin perjantai-iltana.
Purjeveneen nokassa yhdessä lahdenpoukamassa. Ihana auringonlasku.
Kotona ja imetän. Pian menossa nukkumaan.
Kotona.Sängyssä makoilen, kissa keehrää vieressä ,palstailen ja vilkuilen telkkaria samalla.Mies treeneissä pojan kanssa.
Parvekkeella istuskelen löhötuolissa viltin alla ja selailen puhelimella av:ta. Ja poltan ihan liikaa tupakkaa...
Kotona. Aion syödä just pitsaa, katsella telkkua ja palstailla.
Makaan sängyssä, pääsin tänään viikon sairaalareissulta kotiin. Lepäilen ja vieressä on kulho sipsejä.
Mukavalta kuulostaa teidänkin illat. Kävin koiran kanssa metsässä hakemassa vihta aineksia, jestas sitä hyttysten määrää. Mustikoita ja kanttarellejäkin bongasin.T:Ap
Keräsin 10litraa kanttarellejä koiran kanssa, käytiin miehen kanssa saunassa ja koht nukkumaan!
Istun sohvalla, pää räjähtää kohta kun en ole nukkunut viimeyönä ja koko päivä ollut vaan raporttien kirjoittamista. Nyt on pakko irtautua noista, ottaa kuppi vihreää teetä ja painua pehkuihin.
Luen tähtiin kirjoitettu virhe kirjaa, pakko pitää taukoa kun kyyneleet virtaa. Niin väärin että Gus kuolee :(
Istun ratikassa ja pidättelen pierua
Katson Castlea ja yritän parhaani mukaan hengittää ilman että sattuu.
Porvoossa, trollaamassa:-)