Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällainen ammattihaave epärealistinen?

Vierailija
24.07.2015 |

Olisi ihanaa olla viihde- tai ohjelmaemäntänä jollain hienolla Karibian risteilyaluksella, varmasti ihan toista kuin vastaavat tehtävät (bingon juontamista?) ruotsinlaivalla.

Niillä laivoilla on myös suomalaisia kuten tämä heppu:

Jossain vaiheessa hankkisin itselleni realitysarjan (kuten poliiseistakin on, kiinteistönvälittäjistäkin on) jotta suomalaiset pääsisivät näkemään miten hienoja nuo laivat on ja millaista siellä on työskennellä. Ja myös siksi että mua kiinnostaa esiintyä televisiossa ;)

Miltä kuulostaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/7 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se jos olisi teini-iässä vailla omaa tulevaisuutta tai motivaatiota opiskella korkeakoulututkintoa.

30+ iällä tuota ei jaksaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet enemmän tai vähemmän orjana siellä ja tulosi muodostuvat tipeistä. Lisäksi joudut hoitamaan 2-3 muuta tehtävää kuten baarimikkona, siistijänä ja lasten leikittäjänä toimiminen. Merellä ei päde samat työaikalait kuin maissa. Tuotantoyhtiö päättää siitä, minkälainen ohjelma mahdollisesti myy ja voiko valmiin ohjelman ostaa halvemmalla muualta.

Vierailija
4/7 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
5/7 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:06"]

Kai se jos olisi teini-iässä vailla omaa tulevaisuutta tai motivaatiota opiskella korkeakoulututkintoa.

[/quote]

No olen tällä hetkellä 20v ja vielä epävarma siitä mikä mun tulevaisuuden ura on :D T. ap

Vierailija
6/7 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:58"]

[/quote]

No olen tällä hetkellä 20v ja vielä epävarma siitä mikä mun tulevaisuuden ura on :D T. ap

[/quote]Lähde kokeilemaan Itämerelle! You go girl, elämä on kokemista ja tekemistä varten :)

Vierailija
7/7 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:58"]

[/quote]

[/quote]Lähde kokeilemaan Itämerelle! You go girl, elämä on kokemista ja tekemistä varten :)

[/quote]

Kiitos kivasta kommentista :) T. ap