Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa olla yksin baarissa naisena?

Vierailija
24.07.2015 |

Tekisi mieli huomenna lähteä katselemaan yöelämää mutta pelkään, että kiusaannun ja vaivaudun kun ei ole seuraa ja että se näkyy päällepäin. Käyttekö koskaan yksin yökerhoissa tai muissa istuskelupaikoissa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, hyvä aihe! Samaa mietin itsekin! Käyn välillä, mutta jotenkin oudolta tuntuu. Joskus on jopa tullut joku nainen kysymään, että oletko sä TODELLA täällä yksin. No olen helvetti, kaikki kaverit hoitaa vauvoja kotona. Pitäisikö munkin sitten istua yksin himassa kaikki viikonloput?

Vierailija
22/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:43"]

Höh!? On teillä akoilla ongelmat. Mä oon miehenä joutunut käymään sata kertaa yksin baarissa. Useammin joutunut myös yksin lähtemään kotiin kuin seuralaisen kanssa. Ei oo ihme että ette osaa tehdä miehille aloitteita (yleensä) kun että pysty edes baarissa yksin olemaan. Aina pitää olla tukijoukot mukana:(

[/quote]

Ihan muuten vaan tuli mieleen, että mitähän siitä ihmiset yleensä saa niinku itselleen, että ilkeilevät toisille? Joka ikiseen keskusteluun tulee aina joku, jonka on pakko haukkua kaikki muut. En ymmärrä, että millä tavalla siitä saa iloa itselleen.

[/quote]

Tässä tapauksessa keskusteluun ilmestyi mies, joka pyrki hakemaan vastakkainasettelua sukupuolten välille. Ei ole ensimmäinen kerta, kun tällaista tapahtuu.

[/quote]

Ahaaa.... siis mies, joka haluaa edistää tasa-arvoa olemalla ilkeä akoille! Tunnen genren.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt useamminkin. Aina löytyy seuraa kun muistaa hymyillä ja olla positiivinen :) Kerran tapasin unelmieni naisen, sitä en unohda ikinä.

N24

Vierailija
24/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosituhannella kävin useasti. Ei sen likkaporukan kanssa koskaan päässyt tutustumaan uusiin ihmisiin, aina oli jollain joku kriisi tai baarissa näkyi entinen heila että koko porukan oli muka vaihdettava paikkaa. Aloin sitten käydä yksin, niin sai tehdä mitä tykkäsi. Tai livistin porukasta jo puolilta öin omille retkille.

Livemusapaikat on helppoja....aina voi katsella bändiä. Usein jätin myös puoliksi juodun juoman, baaritiskiin nojailu ja tilaaminen on helppo paikka alkaa jutella vieruskaverille.

Pitkästä aikaa ajattelin lähteä dbtl:ään, ihan itekseni. Mies ei pääse ja kavereilla on lapsia/kiireitä/eri musamaku.

Vierailija
25/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pari kertaa mennyt eeltä baariin ennen ku kaverit tuli ja mulla oli ihan hauskaa yksinkin. Pari kertaa kaveri on lähteny aikasin kotiin ja oon jääny myös silloin yksin baariin. Sinänsä kiva olla yksinkin, kun saa mennä omia menoja eikä tartte välittää omasta kaverista, esim jos löytyykin joku kiva mies niin sitten jätät oman kaverisi yksin sen takia. Tosin ei kovin usein tapahdu että kivoja miehiä baarissa tapaisi.

Vierailija
26/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh!? On teillä akoilla ongelmat. Mä oon miehenä joutunut käymään sata kertaa yksin baarissa. Useammin joutunut myös yksin lähtemään kotiin kuin seuralaisen kanssa. Ei oo ihme että ette osaa tehdä miehille aloitteita (yleensä) kun että pysty edes baarissa yksin olemaan. Aina pitää olla tukijoukot mukana:(

Vierailija
27/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihan muuten vaan tuli mieleen, että mitähän siitä ihmiset yleensä saa niinku itselleen, että ilkeilevät toisille? Joka ikiseen keskusteluun tulee aina joku, jonka on pakko haukkua kaikki muut. En ymmärrä, että millä tavalla siitä saa iloa itselleen.

Vierailija
28/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:51"]

[/quote]

[/quote]

Tässä tapauksessa keskusteluun ilmestyi mies, joka pyrki hakemaan vastakkainasettelua sukupuolten välille. Ei ole ensimmäinen kerta, kun tällaista tapahtuu.