Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kohtuullinen maksu kalojen ruokinnasta viikon ajalta kerran päivässä? 25€ ja tuliaiset (kuohuviini ja suklaa)

Vierailija
01.03.2022 |

Pyysin naapurissa asuvaa kaveria. Ei suostunut vaan vaati 50 euroa. Vanhempani hoitavat nyt kalat ilmaiseksi. Ja mikään ruokinta-automaatti ei toimi koska kalat syövät muun ruuan lisäksi pakastettuja surviaisentoukkia.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvä korvaus, varsinkin kun asuu naapurissa.

Vierailija
2/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamaista kiskontaa 50 viikossa. Joskus mietin kun ennen vanhaan ei aina tarvinnut olla raha kourassa apua pyytämässä. Se oli jotenkin itsestään selvää että autettiin , puolin ja toisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutuisitko itse 25 eurolla olemaan viikon kotona?

Vierailija
4/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä mitä ruokkii vaan sillä miten usein pitää käydä.

50€ on mun mielestä ihan hyvä jos joka päivä pitää käydä. Tuliaiset tuodaan omasta tahdosta, niitä ei ole tarkoitettu maksuksi

Vierailija
5/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mieluumin kuohuviinin ja suklaan hintakin rahana. Kaikki ei pidä kuohuvasta, eikö edes suklaasta ja rahalle on käyttöä.

Olisko esim sitten se 50€. Koska ainakin kuohis maksaa yli 10€.. ja suklaat sen 5-6€....

Olisi kohtuullista päiväpalkaksi antaa edes 5€ x 7= 35€....

Vierailija
6/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi ollut sama maksaa pyydetty 50 e kuin antaa lähes vastaava summa skumpan ja suklaan muodossa? Nämä pitää vielä erikseen ostaa, ja siihen menee aikaa ja vaivaa, ehkä bensaakin.

Vierailija
7/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei

Kalat ruokitaan kerran päivässä eikä niitä ulkoiluteta. 

Vierailija
8/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on joko ystävänpalvelus, jolloin hinta merkityksetön, tai sitten ostettu palvelu. Ja ostopalvelut Suomessa ovat kalliit.

Vierailija
9/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tarjonnut suoraan sen 50 euroa tai vaikka 30. Miksi osa pitää maksaa ehkä pahanmakuisina suklaana ja viininä?

Vierailija
10/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kalat selviää viikon ruokkimatta!

Vierailija
11/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalojen ruokinnassa olisi riittänyt kuohuviini ja suklaa. Jos siis homma on vaan nakata ne sinne altaaseen.

Vierailija
12/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä noin pääsääntöisesti olen ihan kotona ainakin jossain kohtaa joka päivä. Tuohon ruokkimiseen menee 5min. Mulle ois ollut toi kuoharikin yksinään iloinen yllätys.

Vierailija
13/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se naapurin oikeasti samassa rapppukäytävässä vai joku 100metrin päässä.

Vierailija
14/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä nykyaikaa. Kaikella on hinta ja mitäs sitten, kun rahaa ei ole. Ei ole apuakaan.

Olisikos niin, että kun naapuri lomailee, voi kastella ne kukat, hoitaa kissan, hakea postit ja ruokkia kalat. Ihan noin vain. Vai onko oikeasti nykyään niin paljon hyväksikäyttäjiä, ettei vain onnistu?

Maalla onneksi vielä sujuu. Jos naapuri ajaa ojaan, ei hinauksella hintalappua. Kun koipi katkeaa, ei avulla hintalappua. Kun hevoset tarvitsevat hoitoa sukulaisen sairastuessa, ei hintalappua. Kukaan ei mene rikki auttamisesta, mutta apua pitää muistaa antaa myös muille. Pelkkä hyötyminen ei saa olla se pääasia.

Vierailija
15/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ruokinta automaatti. Tosi kätevä laite. Menee 14 vuorokautta valmiiksi ladatuilla ruoka-annoksilla. Viikon tai kahden välein voi joku käydä täyttämässä.

Vierailija
16/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kukaan sellaista vaadi. tietenkään ei suostuta tuollaiseen, jos on omia menoja.

Mutta mulla ainakaan ei ole ihmeemmin omia menoja, joten en ottaisi edes mitään 25 euroa, vaan hoitaisin ilmaiseksi, ja ilahtuisin tuliaisista.

Jos hoitaja olisi teini tai nuori aikuinen, silloin maksaminen olisi ok.

Vierailija
17/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko se naapurin oikeasti samassa rapppukäytävässä vai joku 100metrin päässä.

Onko 100m jotenkin pitkä matka :D? Meillä se on matka postilaatikolle. Kaupungissa asuessa auttelin muutamaa tuttua pitkien työvuorojen/-matkojen aikana. 3km lenkki per suunta ja kissa sai kerran päivässä minut seuraksi pariksi tunniksi. Sama se kai on, kenen sohvalla sitä luuria näpyttää.

Vierailija
18/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kalojen ruokkija päättää, mikä on kohtuullista?

Itse en ottaisi mitään kuohuviinin litkua, vaikka sen saisi tekemättä mitään. Kas kun et tarjonnut kahvipakettia? Idiootti.

Vierailija
19/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ottais kaverilta mitään mutta tuntuisi oudolta jos kaveri ei myöskään tarjoaisi mitään. Tuliaiset riittäis mainiosti.

Vierailija
20/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliaisilla korvata osa työstä? Kummallista. Kaikki eivät välttämättä ole niin innostuneita jostain kuoharista ja suklaasta. Rahalla voivat ostaa mitä itse haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme