Onko kohtuullinen maksu kalojen ruokinnasta viikon ajalta kerran päivässä? 25€ ja tuliaiset (kuohuviini ja suklaa)
Pyysin naapurissa asuvaa kaveria. Ei suostunut vaan vaati 50 euroa. Vanhempani hoitavat nyt kalat ilmaiseksi. Ja mikään ruokinta-automaatti ei toimi koska kalat syövät muun ruuan lisäksi pakastettuja surviaisentoukkia.
Kommentit (51)
25 on todellakin liian vähän!
80 on jo ok, ja tuliaiset päälle.
Sen toisen mielestä 50€ oli sopiva. Mutta eikö 25€+ kuohari ja suklaa ole n.50€? Ei tarvitse edes raahata pulloa ja suklaata
Mielummin ne tuliaiset rahana kuin aivotoimintaa sekoittavana alkoholina ja lihottavana suklaana.
Riippuu vähän naapurista. Osalle en tekisi mitään palveluksia. Osaa auttaisin ihan ystävyyden ilosta. Osalta odottaisin jotain palkkion tarjoamista, mutta voisin auttaa sillä mitä tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulisi enemmän stressiä siitä, että nyt varmasti en kadota tai unohda avainta, ja että kaikki sujuu hyvin. Mutta olenkin erityisherkkä, jolle moni muille normaali asia tuottaa paljon stressiä. Toisekseen tiedän uteliaisuuteni ja taipumukseni pikku kleptomaniaan. En haluaisi joutua tilaisuuteen pihistää naapurista jotain pientä, sinänsä merkityksetöntä ja vähäarvoista.
Eli se varsinainen asia, että kalojen ruokinta on sivuseikka tehtävänannossa.Mielenterveyspotilaille ei tietenkään pidä luovuttaa kotinsa avainta.
Erityisherkkyys ei ole mt-ongelma.
Mutta kleptomania on.
Mutta eihän siitä kukaan muu tiedä. Moni ihan normaalilta vaikuttava ihminen kätkee muilta asioita, jotka tietää sopimattomiksi. Vrt. fetissit.
Ajattele, jos se hyväntahtoinen ja vilpitön (oikeasti!) naapuri pukeutuu käydessään vaatteisiisi ja masturboi sängyssäsi. Et voi tietää !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulisi enemmän stressiä siitä, että nyt varmasti en kadota tai unohda avainta, ja että kaikki sujuu hyvin. Mutta olenkin erityisherkkä, jolle moni muille normaali asia tuottaa paljon stressiä. Toisekseen tiedän uteliaisuuteni ja taipumukseni pikku kleptomaniaan. En haluaisi joutua tilaisuuteen pihistää naapurista jotain pientä, sinänsä merkityksetöntä ja vähäarvoista.
Eli se varsinainen asia, että kalojen ruokinta on sivuseikka tehtävänannossa.Mielenterveyspotilaille ei tietenkään pidä luovuttaa kotinsa avainta.
Erityisherkkyys ei ole mielenterveysongelma.
Urkkiminen ja varastaminen sen sijaan on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisherkkyys ei ole mielenterveysongelma.
Urkkiminen ja varastaminen sen sijaan on rikos.
On myös rikos antaa humalaiselle autonsa avaimet.
Mutta entä, jos onkin huumeissa, etkä tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Häh? Kalat selviää viikon ruokkimatta!
Ei selviä! Pikkusen ruokaa joka ilta .
No mä maksan hamsterini hoidosta 5 euroa päivä, hoitajan luona siis. Vaikka ei sillekään tarvi heittää kuin kerran päivässä ruokaa ja tsekata vesi.
Itse olen kyllä vielä huonompi bisneksissä, kun hoidan kaverieni koiria ihan ilmaiseksi :D. Siksi kun se on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se kalojen ruokkija päättää, mikä on kohtuullista?
Itse en ottaisi mitään kuohuviinin litkua, vaikka sen saisi tekemättä mitään. Kas kun et tarjonnut kahvipakettia? Idiootti.
Paha olo oikein huokuu tästä viestistä.
Paha olo tulee korkeintaan siitä, miten pihejä ihmiset voivat olla. Viikon ajan pitäisi rampata naapurissa ruokkimassa kaloja, ja maksu siitä 25 euroa?! Sehän on aivan naurettavaa, ja lisäksi kukaan ei kaipaa mitään halpaa kuohuviiniä ja suklaatkin voi hakea lähikaupasta.
Paha olo tulee kun lukee näitä ahneuden kommentteja. Rampata, että viitsitkin. Ilmaiseksi tekisin tuollaisen pikkuhomman naapurille, johon ei viittä minuuttia kauemmin mene. Viikko on muutama päivä. Kastelisin vielä kukatkin jos sellaisia naapurilla on. Naapurin koirankin hoitelisin viikon ilmaiseksi kunhan koiran sapuskat tuo. Tälläisista pienistä avunannoista en takuulla edes kehtaisi ottaa yhtään euroa rahaa. Tuliaisesta ilahtuisin olkoon mitä tahansa. Hävetkää ahneet ja laiskat.
SInulla ei ilmeisesti ole mitään käsitystä siitä, mitä koiran hoitaminen voi tarkoittaa. Sapuskojen antaminen on siinä pienin vaiva. Itse en ikinä antaisi saksanpaimenkoiraani kenenkään ilmaiseen hoitoon ja maksuakin vastaan vain ihmiselle, jonka tunnen hyvin ja joka osaa toimia koiran kanssa kaikissa tilanteissa.
Mitä tarkoitat tällä? Olen hoitanut useita kymmeniä kertoja kavereideni koiria, eikä mitään järkyttävää ole tapahtunut. Pahin oli kun koiralla alkoi ripuli ja sitä piti käyttää ulkona parin tunnin välein läpi yön. Totta kai koira voi sairastua tms, mutta kyllähän nyt kuka tahansa normaali ihminen osaa silloin toimia. Toki olen samaa mieltä ettei koiraa ylipäätään kannata tuntemattomalle jättää.
Mutta kleptomania on.