Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon nyt ollut onnistuneesti laihiksella ja kävin Hesessä

Vierailija
24.07.2015 |

Otin Guagamole-aterian ranskiksella ja tavallisella limulla sekä vielä ostin kaupasta jätskin. Se avocadotahna oli ok, mutta mikään muu näistä ei oikeastaan maistunut hyvälle. Päätin vaan pitää lepopäivän, nyt harmittaa, että en lämmittänyt pakkasest kasvisgratiinin jämiä. Se maistuu paremmalle. Kymppi meni ihan hukkaan. Hyvä näin. Hese on työmatkan varrella ja nyt vaan päätin, että tänään on lepopäivä. Muuten olen syönyt maltillisesti, lounaaksi salaattia, kevyt aamupala ym. En usko että laihis tuosta kaatuu, mutta miten tuosta moskasta on voinut joskus tykätä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a.

Vierailija
2/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

guagamole :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:16"]

guagamole :D

[/quote]

Whatever. En jaksanut tarkistaa miten se kirjoitetaan. 

Vierailija
4/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen laihiksella ja kävin tänää pitsalla. Vedin vain vanhoista tavoista poiketen 1/4 pitsan kun ennen söin helposti kokonaisen yksin.

Vierailija
5/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jättänyt limut ja ranskikset pois, turhakkeita.

Vierailija
6/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En usko että laihis tästä kaatuu" - no ei kaadukaan, ellet itse päätä olla jatkamatta sitä. Se ei kaadu jos herkuttelee. Se jatkuu sen jälkeen niin kuin elämä yleensäkin.

Vierailija
7/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkinnolennonnistuneesti tehnyt elämäntapa remontin ja painan pudonnut jo 15kg, viel 10 kg tiputettavaa. Kävin tänään mäkkärissä ja voi hittonkunnmaisti hyvältä! Mies tuo kohta pitsaa ja sitä odotan jo vesikielellä ja tiedän että se maistuu ihan törkeän hyvältä. Jäätelöä otan jälkkäriksi.

Vierailija
8/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tykkää limsasta, yleensä olen ottanut aterian kanssa kahvin aiemmin ja monesti ne porkkanat, harvoin kyllä tulee käytyä nykyään. En tiedä miksi nyt halusin limsan, pahaa se oli oikeastaan. Ei minulla valtavaa ylipainoa olekaan, mutta terveyssyistä haluan normaalipainon puolelle. ap

Vierailija
9/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otim hampparin ilman sämpylää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän