Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotiaalle korvikset tampereella.. mistä?

Vierailija
24.07.2015 |

Eli otsikossa olennaisin.. Tyttäreni on jo vuoden halunnut korviksia, olen selittänyt mahdolliset sattumiset tms. Reikien hoitamiset tms. Edelleen haluaa korut korviin. Lupasin tytölle ennen joulua että 4- vuotiaana voin hänelle ne ostaa. No nyt pitäis lupaus pitää, mutta missä niitä rei'ityksiä tehään?

Olen kuullut puheita että joissain koruliikkeissä on 6 vuotta ikäraja? Vai onko vain liikekohtainen? Myös lävistyslikkeetkin ok, mutta tosiaan missä Tampereella saisi 4-vuotiaalle reiät korviin.
Niin ja kun joku kyselee, niin tyttö on aika päättäväinen ja rohkea. Ei ole moksiskaan rokotuksista ja on labrassa käynyt kunnon verikokeissakin, eikä reagoinut erikoisemmin, vaikka vähän nippasi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko noin wt. Lasten korvikset hirveintä mitä näkee

Vierailija
22/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneushoitoloissa laitetaan myös. Meidän tytön korvikset on käyty laittamassa siellä, kun hän oli 2,5v. Sai korvikset heti, kun osasi pyytää. Mitään ongelmia ei ole ollut. Korvikset olleet nyt vuoden.
.
(Täältä ei muuten ehkä kannattaisi kysellä, kun palsta on täynnä vauhkoja akkoja, jotka lasten korviksista puhuttaessa alkaa paasaamaan suu vaahdossa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta laittaa noin pienelle. Kas kun et napakorua anna laittaa kun sellaista sattuisi mankumaan. Lävistys kuin lävistys, ei alle kouluikäiselle.

Vierailija
24/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös näitä kauhistelijoita.
Minä sain omat korvikset 9kk ikäisenä 27v sitten ja laitan oma lapsikin saa kyllä heti kun haluaa.

Vierailija
25/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä odottelisin syksyä ja sitten voi pitää jo päähinettä tms. korvilla ettei niin helposti mene hiekkaa tms mitä lapsi nyt yleensäkin tonkii pihalla.

Mä laitatin, kun muksu oli 2 vuotias. Ei ongelmaa, vähän säpsähti ja antoi tehdä kummatkin ok. Nippaahan se sen hetken, ehkä kuumottaa muutaman tunnin. Kun täytti kymmenen sai yhden lisää ja seuraavaksi on 13 v mittarissa, niin haluaa kumpaakin yhdet. Tulee saamaan syksyllä.

Tampereen paikoista en valittevasti tiedä, mutta PKS:lla tiedän useita paikkoja, jotka tekee ns. vauvasta vaariin reikiä.

Vierailija
26/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5-vuotiaalle tehtiin lävistysliikkeessä putka tattoo&piercing. Kannattaa viedä ammattilaiselle lävistäjälle joka tekee neulalla eikä millekkään kultasepänliikkeen puoskarille. Ei tuolla ollu ikärajaa jos vanhempi mukana.

Vierailija
27/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:24"]Ei kai ny mätäkuussa kannata laitattaa minkäänikäiselle!
[/quote]mistäköhän se mätäkuu tulee? Kuumista ilmoista, et ole tainnut mätäkuuta kokea suomessa tänäkesänä.

Vierailija
28/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:51"]

Ihmettelen myös näitä kauhistelijoita. Minä sain omat korvikset 9kk ikäisenä 27v sitten ja laitan oma lapsikin saa kyllä heti kun haluaa.

[/quote]

No kiva kun säkin olet saanut 9 kk iässä mitä olet halunnut! Mun lapset ovat tuossa iässä ja vuosikausia jälkeenpäinkin halunneet ihan muunlaisia asioita :o

-aika moni asia jäänyt silti saamatta.

Vierailija
29/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin niitä, joille napsautettiin taaperona korvikset, kun pyysin. Olen suoraan sanottuna vitun katkera tapahtuneesta ja toivon, että äidilläni olisi ollut jotain järkeä päässä. Onneksi en ole itse niin bimbo, että laitattaisin lapselle lävistyksiä tai tatuointeja "heti kun osaa pyytää." Kai teillä on ponitkin tallissa, kun taapero on pyytänyt? Ja kaikki koirat ja kissat ja marsut ostatte taaperoille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi