Tampereella on palatsi myynnissä 4,4 miljoonalla eurolla
Mitkähän mahtaa olla ylläpitokustannukset?
Kommentit (49)
Palatsi on turhan pramea itselleni. Muuten voisin kyllä harkita..
Mitäpä sitä palatsilla, kun on hieno mökki järven rannalla.
Tuo rakennus on siis toiminut mm taidenäyttelyiden pitopaikkana. Puitteiltaan se sopii siihen mainiosti. Aika näyttävä rakennus. Ehkä turhan hieno kenenkään asuintaloksi.
Kerätäänkö AV-kolehti ja ostetaan tuo palsta-palatsiksi?
2 miljoonaa mennyt peruskorjaukseen.
Vierailija kirjoitti:
2 miljoonaa mennyt peruskorjaukseen.
10 vuodessa se sama 2 miljoonaa menisi jo sähköön, lämmitykseen, vartiointiin, henkilökuntaan ym juokseviin kuluihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sitä palatsilla, kun on hieno mökki järven rannalla.
Rantamökkejä nyt on lähes kaikilla, mutta ei palatsia Tampereen keskustassa.
Ai vitsit olis hauska asua tuossa 😁 joku noissa vanhoissa prameissa tuntuu myös omalle, vaikka oma koti moderni onkin.
On hienon näköinen julkisivu, sisältä vähän turhan piparkakkua. Tuossa talossa on varmaan todella tarkkaan säädelty, että mitä saa rempata ja mitä ei. Kukapa museossa haluaisi asua?
Jos asuisin tuolla, niin olisinko silloin linnan neito?
Mä niin nään Timo Jutilan astelevan tuolla viitta harteillaan ja kruunu päässään.
Kuka hullu maksaa tuollaista summaa Tampereella?
Miljardööreille muutama miljoona on pikkuraha.
Ei ole paha hinta.
Ostaisin jos olisi varaa.
Jotenkin tuntuu hassulta yhdistää sanat palatsi ja Tampere. Itse rakennus on kyllä hienon näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan joku Suomen muutamasta miljardööristä tehdä kulttuuriteon ja ostaa tuon pois? Ihan nätti pytinki, mutta syö varmasti vuodessa paljon rahaa jo pelkästään lämmityksessä.
Jospa ostaisit vaikka itse?
1200 m2, sopii siis isommallekin perheelle asunnoksi.
Vierailija kirjoitti:
1200 m2, sopii siis isommallekin perheelle asunnoksi.
Kiva kun sinäkin hoksasit!
"Kohdetta markkinoidaan etenkin ulkomaille".
Miksi nämä maanpetturit haluavat myydä kaiken Suomesta ulkomaille?
Voiskohan joku Suomen muutamasta miljardööristä tehdä kulttuuriteon ja ostaa tuon pois? Ihan nätti pytinki, mutta syö varmasti vuodessa paljon rahaa jo pelkästään lämmityksessä.