Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku pystyy täällä kirjoittelemma turhanpäiväisyyksistä,

Vierailija
01.03.2022 |

kun maailma on sodan partaalla?
Itse en pysty edes töihin keskittymään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänpäiväisyydet helpottavat pelkoa.

Vierailija
2/11 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Ja ihmettelen jotain nimeltämainitsematonta somejulkkisbimboa, jonka hiustenvärjäysuutinen oli siinä samassa uutisrivissä sotauudisten rinnalla aamulla herätessä kun koneen avasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pystynyt ennenkään koronan takia, etkä sitä ennen ilmastonmuutoksen takia.

Vierailija
4/11 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pystytte tällaista palstaa tulemaan lukemaan kun olette niin korkeaotsaisia ja syvissä tonavanvesissä ajattelevia?

Vierailija
5/11 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn. Olen liikuntakyvytön pitkäaikaistyötön tilanteessa, jossa ainoa ajankuluni on tietokone. Olen työttömyysaikanani suorittanut uuden tutkinnon ja tehnyt kaverillekin opparin, mutta ihan koko aikaa en jaksa olla ylevän sivistynyt ja maailmantilanteesta tolaltani.

Eilen osallistuin yhteen keskusteluun meikeistä ja yhteen hiuksista. Kiovalaisista - siis kyiviläisiähän he ovat poliittisesti korrektisti - en jaksa piitata yhtään.

Vierailija
6/11 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen vuoroin sotauutisia ja vuoroin jotain muuta. Ahdistaa mutta kevyemmät tyhjänpäiväiset jutut auttavat kestämään.

Vierailija
7/11 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on jatkuvaa särkyä, en halua pahentaa oloa olemalla kaiken aikaa sotahälytystilassa. Olisi terveellistä pitää pausseja muutenkin, kun emme kuitenkaan elä sodan keskellä. Paniikki-hätäännyksestä ei ole mitään apua kellekään.

Vierailija
8/11 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ei pysty keskittymään omaan elämäänsä vaan hakee kicksejä maailmanluokan ongelmien mässyttämisestä?

Mode sais poistaa suurimman osan näistä aivopierun syvällisyystasolla olevista sota-aloituksista, jotta muut aloitukset ei hukkuisi tähän jaskaan.

Vierailija
9/11 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo mikään asiallinen keskustelu palsta, kirjoita hesariin tai johonkin missä sun mielipiteitä joku edes jaksaa kuunnella..

Vierailija
10/11 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä on viihdettä, kuten Salkkarit jne. Parasta on keskustelu tv ohjelmista.

Vierailija
11/11 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sitten parantaa maailman tilannetta, jos voivottelet 24/7?

Ja maailmassa on sotia jatkuvasti monessa paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan