Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa nettideitille ylipainosta? :(

Vierailija
24.07.2015 |

Tavataan viikon päästä ja siis ei olla kumpikaan nähty toisistamme edes kuvaa.. Ollaan vain jo usean viikon ajan juteltu päivittäin netissä ja vaikuttaa tosi huipulta tyypiltä. Ollaan ihan yleisesti puhuttu että millaiset piirteet kiinnostaa vastakkaisessa sukupuolessa ja mies sanoi että kropalla el oo niin väliä kunhan kasvoista on nätti. Mitähän tuokin nyt sitten tarkoittaa? Ollaan ensi pe menossa syömään kun hän tulee tänne ja pakkohan mun etukäteen nyt on varoittaa että mulla on 20kg ylipainoa...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 20 kg oo paha vielä. Ja kuten sanottu ehit vielä pudottaa pari kiloa! :)

Vierailija
22/27 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:41"]Oo viikko syömättä
[/quote]
Ajattelitko että jos tuost tulee jotai niin jatkan vain syömättömyyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tapaa ketään jonka kuvaa en ole nähnyt.

Vierailija
24/27 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva! Parempi niin. Jos pettyy nyt eikä halua tavata niin hitosti kivempi nyt kuin tajuta se treffeillä. Eikä tarvii selittää tai anteeksi pyydellä kilojasi. Mutta fakta on se että jos ne tökkii ni joskus tulee ilmi. Mä ole sua huomattavasti painavampi ja laitoin miehelle kuvani ennen treffejä. Kehui kovin kauniiksi.. Päättelin että tykkää siis mun pyöreydestä. Ja näin olikin..naimisissa ollaan. Mutta mun mielestä ehdottomasti kuvien vaihto eka.

Vierailija
25/27 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mut mä olin kerran menossa nettituttavuuden kanssa ekaa kertaa kahville. Ei oltu mitään kuvia vaihdettu, koska ei ollu mitään aikeita seurustelun suuntaan, ihan kavereina piti tavata. Tai näin mä luulin. Kesken kahvittelun tajusin olevani treffeillä vasten tahtoani, mies oli vieläpä niin erilainen ulkonäöltään (eikä yhtään mun tyyppiä), kuin olin kuvitellut, mut en antanut sen häiritä koska eihän mitään välillämme ollut syntymässäkään. Jälkikäteen ilmaisi kyllä hyvin selvästi etsivänsä muutakin kuin kaveriseuraa, vaikka olin varattu.
Tarkoitan tällä sanoa, että vaihtakaa nyt ihmeessä kuvia. Jokaiselle muodostuu väkisinkin kuva siitä ihmisestä, jonka kanssa on tekemisissä ja pettymys voi olla suurikin, jos todellisuus on liian kaukana siitä.

Vierailija
26/27 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että laihdutat parhaillaan. Ja tarkoitat sitä myös, aloita siis heti!

Vierailija
27/27 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:11"]Sano, että laihdutat parhaillaan. Ja tarkoitat sitä myös, aloita siis heti!
[/quote]
no itseasiassa laihdutan parhaillaan :'D 6kg on lähtenyt.. ehkä tosiaan ehdotan kuvien vaihtoa, saattaahan se olla että minäkin petyn häneen.. kiitos vinkeistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi