Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tän on pakko olla vitsi! Lukekaa! :D

Vierailija
07.07.2015 |

http://www.miesasia.fi/2015/06/mika-tekee-miehesta-niin.html

"Kaunein ja hurmaavin kohta miehessä on hänen sukuelimensä, joka on niin hieno ja kutsuva, ettei sitä voi sanoin kuvailla. Ylös kaartuessaan se saa onnenkyyneleet silmiin naiselle."

"Naisen on ymmärrettävä se että hän on se joka tekee elämästä vaikeaa, ei mies."

"Mies suojelee naista maailman pahuudelta. Nainen ei pärjää ilman tätä suojaa."

jne. En ole ihan varma pitäisikö itkeä vai nauraa :D Syön hattuni, jos tuon kirjoittaja on oikeasti nainen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli kyllä mieleen se kuuluisa lausahdus: Mitä v***ua mä just luin? :o

Vierailija
2/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen ihmisiä jotka jaksaa näihin käyttää lukuaikaa ja vatvoa sitten niiden huonoutta netissä. Itse laitan nämä laasasjutut ja sateenkaariväen naistutkimukset samaan ö-mappiin, älämölöä ja putkinäköistä paasaamista jossa asiaa on 5% ja sekopäistä paatosta 95% joka vesittää sen hyvän osuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa samalta sivulta kuinka nainen ei saa vaatia miestä ikinä antamaan suuseksiä tai käsipeliä naiselle vaan naisen pitää olla itse orgasmeistaan vastuussa.

Vierailija
4/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on helvetin ruma.

Vierailija
5/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:27"]Penis on helvetin ruma.
[/quote] jos pillu olisi kaunis niin naisella olisi semmonen nenän alla.

Vierailija
6/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:27"]Penis on helvetin ruma.
[/quote] jos pillu olisi kaunis niin naisella olisi semmonen nenän alla.
[/quote]

Niinpä! En ymmärrä miten joku voi pitää sukupuolielimiä kauniina? Haloo ihmiset, menkää katsomaan vaikka auringonlaskua.

Vierailija
7/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:26"]

Kattokaa samalta sivulta kuinka nainen ei saa vaatia miestä ikinä antamaan suuseksiä tai käsipeliä naiselle vaan naisen pitää olla itse orgasmeistaan vastuussa.

[/quote]

Ymmärsitkö lukemasi? Siinä ei kielletty antamasta suuseksiä, vaan käyttämään osana seksielämää. Tuosta naisen orgasmin saamisesta olen samaa mieltä, ei ole miehen tehtävä sitä antaa, jos nainen vain makoilee.

Vierailija
8/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajat oikein kaivamalla kaivaa näitä juttuja? Ei teilläkään vahvasti mene, oi tussukat.

Vierailija
9/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja on assi, tunnistin nimen. Ja juuri sellainen hahmo, joka hokee omaa ihmeellisyyttään kyllästyttämiseen saakka- olen aina pitänytkin häntä huomionkipeänä, ja mikäs sen parempi tapa saada huomiota miehiltä, kuin kirjoittaa tuollaista soopaa. :D

Vierailija
10/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:44"]

Miesvihaajat oikein kaivamalla kaivaa näitä juttuja? Ei teilläkään vahvasti mene, oi tussukat.

[/quote]

Miesvihaajat? Jaa, minusta tuo teksti oli aidosti hauska, luin sen äänen miehellenikin, joka oli myös vakaasti sitä mieltä että kyseessä on trolli. Mutta anteeksi nyt että pahoitit mielesi kun jaoin tämän kanssanne. Ihan luulin tämän olevan Aihe vapaa-palsta ;)

ap

Vierailija
11/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hakkeroinu sivun ja laittanut ton tekstin sinne?

Vierailija
12/12 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan oikea ihminen. Joka nauttii tästä keskustelusta ja linkkaa sen loppulta omalle seinälleen facessa.

Meitä on moneen junaan ja onhan meillä Hennakin. Joukkoon sopii myös naisLaasanen joka on löytänyt elämänsa miehen jota palvoa. Koska hän on niin onnellinen, hän tahtoo opettaa meitä muita naisia. Hänelle ei tule  mieleenkään että olisimme onnellisia vaikka eläisimme eri lailla. Ja vielä vähemmän hän ymmärtää sitä että kaikki miehet eivät ajattele kuten hänen assipersunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan