Miten kertoa nettideitille ylipainosta? :(
Tavataan viikon päästä ja siis ei olla kumpikaan nähty toisistamme edes kuvaa.. Ollaan vain jo usean viikon ajan juteltu päivittäin netissä ja vaikuttaa tosi huipulta tyypiltä. Ollaan ihan yleisesti puhuttu että millaiset piirteet kiinnostaa vastakkaisessa sukupuolessa ja mies sanoi että kropalla el oo niin väliä kunhan kasvoista on nätti. Mitähän tuokin nyt sitten tarkoittaa? Ollaan ensi pe menossa syömään kun hän tulee tänne ja pakkohan mun etukäteen nyt on varoittaa että mulla on 20kg ylipainoa...
Kommentit (27)
No mut jos lähetän sille kuvan ja sit mielenkiinto loppuu?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:45"]No mut jos lähetän sille kuvan ja sit mielenkiinto loppuu?
[/quote]
Lopahtaa siinä tapauksessa viimestään kun näette. Sehän on vielä kamalampaa :D
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:40"]Ehdit laihduttaa ensiviikon perjantaihin mennessä 10kg pois.
[/quote]
Viikossa oikeasti ehtii tehdä vaikka mitä painon pudottamiseksi. Nyt vaan lenkkarit jalkaan ja rasvaa polttamaan.
Viikon pärjää aivan hyvin syömättä kun juo vain riittävästi.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:45"]No mut jos lähetän sille kuvan ja sit mielenkiinto loppuu?
[/quote]
Sit se olis loppunut livenäkemiseenkin.
Lähetä laiha kaverisi treffeille.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:47"]Oletko valehdellut painosi?
[/quote]
En? :D ei se edes oo kysyny et miltä näytän
En tiedä, minä menin aikoinaan deittaamaan ensin miestä, joka oli kuvaillut itseään komeaksi, ja seuraavana päivänä miestä, joka oli väittänyt harrastavansa säännöllisesti liikuntaa. Ekaa kaveria en ollut tunnistaa millään, koska oli naamastaan ruma. Haahuiltiin pitkään etsimässä toisiamme, koska hän oli kertonut, minkä väriset vaatteet pukee päälleen. Ohitin hänet monta kertaa, kun etsin komeaa miestä, joka on pukeutunut tietyn värisiin vaatteisiin. Toinen kaveri taas oli oikea pullahiiri, hampurilaiset vain kelpuutti ruuaksi ja pullaa toi tuliaisina, äidin paistamaa. Kun kyselin, mitä urheilua harrastaa, niin aiemmin oli käynyt salibandyssä ja kesällä käy mökillä uimassa. Ei olisi uskonut ulospäin, että urheilun harrastajana piti itseään.
Ei sinunkaan tarvitse kertoa, paljonko painat!!! Jos teillä synkkaa, niin ei ole väliä. Mutta älä valehtele sellaista, mitä et ole. Tulee olo, että toinen huijaa, jos kehuu olevansa komea/kaunis ja ei ole kuin ihan tavallinen.
Mut entäs jos silläkin vaikka on ylipainoa?
Mä luulen, että juttelisin deitin kanssa yleensäkin tapaamisen paineista ja siitä pelosta, että jos toinen pettyy. Siinä vois jossain sopivassa raossa tulla ulkonäkökin puheeksi.
Mä en suostu tapaamaan ketään jos en nää kuvaa
Eihän 20 kg ylipainoa ole mitään! Mä kävin nettideiteillä sellaisen miehen kans, joka painoi 135 kg. Hän itse kertoi, että tavoite laihduttaa 95 kiloon, eli 40 kg. Kun oon itse vain 60-kiloinen, ajattelin, että näytetään varmaan hassulta. Homma kariutui kuitenkin siihen, että ei ollut vetovoimaa. Joskus sitä on ja joskus ei. Painoa tärkeämpää on, että kokee toisen vetovoimaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:01"]
Eihän 20 kg ylipainoa ole mitään! Mä kävin nettideiteillä sellaisen miehen kans, joka painoi 135 kg. Hän itse kertoi, että tavoite laihduttaa 95 kiloon, eli 40 kg. Kun oon itse vain 60-kiloinen, ajattelin, että näytetään varmaan hassulta. Homma kariutui kuitenkin siihen, että ei ollut vetovoimaa. Joskus sitä on ja joskus ei. Painoa tärkeämpää on, että kokee toisen vetovoimaiseksi.
[/quote]
Vähäinen vetovoima johtui varmaan siitä että olet vain 60-kiloinen tai sitten siitä että olitte liian kaukana toisistanne. Gravitaation määrä riippu massasta ja etäisyydestä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:54"]
pullaa toi tuliaisina, äidin paistamaa.
[/quote]
Reps!
Laitat kuvan sillä perusteella että mies tunnistaisi sinut sitten paikan päällä :)
Ehdit laihduttaa ensiviikon perjantaihin mennessä 10kg pois.