Hyväksyisitkö miehesi käyntiä topless -parturissa?
Kommentit (74)
Ei tuota nyt voi pettämiseksi kutsua vielä hyvällä tahdollakaan :D mutta noin yleisesti ottaen naiset vois kunnioittaa vähän enemmän kehoaan eikä esitellä sulojaan kaikille :) Tosin maitorauhasethan nää nyt vaan on.
No onneksi minä leikkaan ukkoni kutrit, en antaisi moiseen huorakäsittelyyn mennä.
En hyväksyisi. Mun tissit saa luvan riittää irl, jos haluaa mun kanssa olla.
Voin antaa topless parturin ihan kotonakin.. :)
Hyväksyisin. En todellakaan pitäisi pettämisenä. Kyllä mun mies saa mun puolesta muiden tissejä nähdä ja jopa KATSOA, hui. Eikä tarvitse edes kysyä lupaa.
Tuossa halveerataan koko ammattikuntaa. Tosin vanha sanonta, kaikki huorat eivät ole partureita, mutta kaikki parturit ovat huoria pitää hyvin paikkansa. Eiköhän tuonnekin hakijoita ole, remppamiehien puljuun.
Joo, saisi ihan vapaasti käydä. Ei haittais muuten, kuin rahanmenona, koska kaljun voi leikata ihan itsekin.
Mulle olisi aivan se ja sama leikkaako parturi mieheni hiukset paita päällä vai ei. Kunhan osaa leikata hyvin!
Tottakai hyväksyisin. En käsitä, miten voisin olla hyväksymättä. Edellyttäen, että jälki on yhtä hyvää kuin erinomaisessa "tavallisessa" kampaamossa ja hinta sopiva. Kyllä tisseistä saa vähän ekstraa maksaa mun puolesta.
No en. Täytyy sanoa että sellainen mies joka haluaisi tuollaiseen mennä on niin kaukana mun ajatusmaailmasta ettei se ole mun kumppani. Itse toki voisin työskennellä vaikka stripparina periaatteessa jos liksa on tarpeeksi hyvä ja kroppa olisi kelvollinen. Idiooteilta rahat pois.
Hih kyllä rupeaa peräkammaripojilla olemaan frisyyrit kunnossa.
Mun puolestani miehelläni olisi täysi vapaus mennä toplessparturiin. Siis oikeasti, kuinka huono itsetunto pitää naisella olla että kieltää jotain tuollaisia juttuja? Mun mies saisi mennä strippibaariinkin aivan vapaasti jos haluaisi. Tosin veikkaan, että toplessparturi olisi mieheni mielestä lähinnä awkward...
Niin, monestihan palstallakin eukot itkee, kuinka mies on niin epäsiisti ettei edes parturiin miestä saa.
No nyt saa.
Täytyy sanoa, että vaimo voisi vähän ihmetellä kun sanoinsin meneväni parturiin kun kohta 15 vuotta olen itse ajanut/ höylännyt kaljuksi, mutta olisihan se mukava tunne kun kampaajan pehmeä povi painautuisi posken lähelle ja kysyisi, että " otetaanko tästä vielä vähän" :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:22"]
Mulle olisi aivan se ja sama leikkaako parturi mieheni hiukset paita päällä vai ei. Kunhan osaa leikata hyvin!
[/quote]
Sama täällä. Ei se minulta oo pois jos parturi leikkaa hiuksia yläosattomissa. Siitä vaan, näkee se työkavereidensakin hinkkejä silloin tällöin :). Katsoa saa, koskea ei ja tietää sen.
Siitä vaan. Kotona 60G kuppi odottamassa ;)
Jos menisi, huolestuisin, kuinka paljon hän on muuttunut.
Mikä ettei. Minä voisin kyllä naisena varmasti tykätä jostain hunkseista myös ilman yläosaa vaikka tarjoilemassa. Mutta tiedän ettei mulla olisi asiaa sellaiseen paikkaan. Mies niin mustasukkainen :(
En. Kampaajan kannalta. Se on ihan sama, jos ukko tissejä näkee. Pettämisestä ei tod olisi kyse vaan vittumaisen maailman kannattamisesta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:06"]
Se uutinen olisikin kun sitten myöhemmin nainen itkisi täällä kuinka mies petti topless parturin kanssa ja av mammat kiroaa koko kampaamon alimpaan manalaan. Jep jep.
[/quote] No sittenhän kyse olikin ehkä....
'viranomaisten hämäyksen vuoksi,. "parturi"-nimikkeellä jo pitkään palveluitaan keskustassa myymään onnistunut, pidätyksen yhteydessä ulkomaalaiseksi osoittautunut prostituoitu ,jonka maahantulo todennäköisesti oli, (kuten muidenkin tapauksen yhteydessä kuulusteltujen naisten) erään hänen mainitsemansa 'Sergei'-nimellä esiintyneen parittajan järjestämä....'