Antaisitko minulle anteeksi (olen pettäjänyt)
Hei. Olen nuorehko mies, en kuitenkaan mikään teini.
Olen vakavassa suhteessa jo vuosia ollut rakkaan tyttöystäväni kanssa. Suhteemme on ollut onnellinen ja emme juuri koskaan riitele, kuitenkin jos riitelemme ei asia ole koskaan mikään vakava saatikka uhka suhteellemme. Molemmat olemme erittäin onnellisia. Olemme ns. täydellinen pari.
Rakastan häntä, olen rakastanut jo kauan ennenkuin päädyimme yhteen.
Vihaan pettäjiä, en ymmärrä miten voi satuttaa ihmistä jota rakastaaa, en ymmärrä miten joku voi olla niin moraaliton että pettää.
Kuitenkin itse olen pettänyt. Kuulostaa hölmöltä, mutta en tarkoituksella.
Kerron lyhyen tarinan tästä:
Vuosia sitten, ennen nykyistä tyttöystävääni olin harrastanut seksiä erään naisen kanssa joka taisi ihastua minuun. Siitä kului n. 2v kun näimme taas jossain ja hän lähenteli minua. Olin kännissä, mutten vielä niin kännissä että olisin sortunut häneen, sillä viimekerrasta oli katkerat muistot hänen alettua vainota ja levittä minusta pahaa kun tein selväksi etten halua hänen kanssaan mitään. Kuitenkin yöllä hän oli tullut taas luokseni ja käynyt kimppuun. En muista kunnolla, enkä tiedä miksi. mutta päädyimme sänkyyn. Jälkeenpäin koin oloni seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Olo oli raiskattu ja likainen. Ajan myötä paha mieleni poistui ja koska en ollut tilivelvollinen kellekkään tekemisistäni annoin asian olla, syytin tietenkin itseäni siitä, että olin niin känniin itseny päästänyt.
Sen jälkeen en häntä ole yli neljäänvuoteen nähnyt.
Kunnes kerran erittäin humalassa häneen törmäsin. Koska seurustelen onnellisesti ja olen unohtanut vihat häneen, en nähnyt syytä miksi en voisi hänenkanssaan jutella ja sopia vanhoja riitojamme. Sovimme riitamme ja löimme kättäpäälle. Muistan kun hän pyysi kanssaan jonnekkin käymään, hälytyskellojen olisi pitänyt soida. ei soinut.. Hän juotti minulle paljon alkoholia ja jossainkohtaa hän suuteli minua. lopetin suudelman ja sanoin lopeta, seurustelen enkä todellakaan tee mitään kanssasi. Kuitenkin seuraavaksi kun taas jotain tajusin hän oli päässyt jo housuuni ja meisseliin kiinni. En tiedä mitä tapahtui, tajusin ehkä mitä tapahtui ja lähdin pois. Mutta mikä pahinta, jotain oli jo tapahtunut. taisimme harrastaa seksiäkin, mutta ei varmasti ole toiminut kun vehje ei varmasti ole toiminut.
En pääsy asiasta yli enkä ympäri. En halua salata asiaa tyttöystävältäni, mutta en voi kertoa, sillä pelkään että hän jättää minut enkä kestä katsoa kun hän murtuu täysin. Olen itse aivain rikki. ensinmäisen viikon itkin yksin kotona ja raivosin. öisin en nukkunut. ruoika ei maistunut. kävin lääkärillä, tein sukupuolitautitestit, jotka olivat onneksi puhtaat ja yritin varata aikaa terapeutilta.
En ymmärrä miten olen voinut tehdä jotain sellaista. En selvinpäin voisi ikinä edes harkita moista.
En tiedä miten jaktaa, kerronko ja tuhoan kaiken mitä rakastan ja mille elän. Ja mikä pahinta, tuhoisin hänenkin elämänsä ja luottamuksen minuun ja miehiin ja aiheuttaisin mielipahaa vuosiksi.
Hän ei tiedä, ja on onnellinen kanssani ja vain minä koen tuskaa aiheesta.
Naiset, jotka rakastatte miestänne, joka on sinulle se oikea ja täydellinen. Mitä jos hän kertoisi teille tämän. Antaisitteko anteeksi, vai haluaisitteko ettei hän ikinä kertoisi, sillä kyseessä oli suuri virhe jota hän ei tarkoittanut tapahtuvan ja katuu ja kärsii.
yksi riski myös on: mitä jos hän kuulee myöhemmin muualta kuin minulta...
Kommentit (41)
Jos miejeni katuisi oikeasti syvästi, en haluaisi kuulla asiasta. Lisäisi tuskaa. Mutta vain kerran voi tuollaisen salata eikä sitä Voi seuraavana kertana syyttää vahingoksi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:22"]
En, vielä pahempi juttu jos oikeasti rakastaa ja välittää ja silti lähtee pettämään. Kertakaikkiaan anteeksiantamatonta, tekisin sun elämästä helvettiä, puukkokaan ei pois suljettu vaihtoehto olisi tässä tapauksessa vaikka olen rauhallisuuden perikuva. HÄpeä kulkumulkku!!!
[/quote]
Kiitos rakentavasta vastauksesta. Oletan että et ole koskaan rakastanut ketään saatikka tehnyt elämässäsi virheitä.
Ei kukaan petä vahingossa. Miksi annoit sen juottaa sua? Känni ei ole tekosyy mihinkään. Kerro tyttöystävällesi, toivottavasti jättää sut.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:22"]
En, vielä pahempi juttu jos oikeasti rakastaa ja välittää ja silti lähtee pettämään. Kertakaikkiaan anteeksiantamatonta, tekisin sun elämästä helvettiä, puukkokaan ei pois suljettu vaihtoehto olisi tässä tapauksessa vaikka olen rauhallisuuden perikuva. HÄpeä kulkumulkku!!!
[/quote]
Kiitos rakentavasta vastauksesta. Oletan että et ole koskaan rakastanut ketään saatikka tehnyt elämässäsi virheitä.
[/quote]Rakkaus on elämän suola. Petturuus on paha kalkki, syöpä, pahempi kuin syöpä. Et varmaan tajua että normaalit ihmiset ei voi sietää pettureita ja normaaleille on rehellisyys se voimavara joka antaa voimaa jaksaa elämässä eteenpäin. Swingers clupit on pettureille.
1. Älä kerro
2. Älä juo
3. Älä tapaa tuota toista naista enää ikinä
4. Älä petä kenenkään muun kanssa
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:23"]
Ei kukaan petä vahingossa. Miksi annoit sen juottaa sua? Känni ei ole tekosyy mihinkään. Kerro tyttöystävällesi, toivottavasti jättää sut.
[/quote]
Annoin juottaa koska en osaa hallita juomistani. Lopetin juomisen lähes kokonaan tämän jälkeen.
Viina ei ole tekosyy, ei todellakaan lievennä sitä mitä olen tehnyt. Mutta sen voin taata että tälläistä ei selvinpäin ikinä voisi käydä.
Älä kerro. Mä en ainakaan haluaisi kuulla. MUTTA SE ON ENSIMMÄINEN JA VIIMEINEN KERTA SIT!
Antaisin anteeksi. Olen omalleni antanut anteeksi ja se oli paras päätös. Ihmiset tekee virheitä ja niistä voi oppia sekä kasvaa.
Kannattaa kertoa. Vai luuletko pystyväni elämään itsesi kanssa, jos kannat salaisuutta? Vielä suuremmalla syyllä kannattaa avautua, jos on mahdollisuus, että tyttöystävä kuulee asiasta muuta kautta.
Ennen en olisi antanut anteeksi. Nyt vanhempana ja itsekin toista ihmistä satuttaneena, olisin ymmärtäväisempi. Jos tyttöystävä antaa anteeksi, kannattaa todellakin konkreettisesti todistaa, että olet rehellinen. Pelkkä sana ei välttämättä riitä. Jos olet oikeasti menossa terapeutille, niin kuin kannattaisi ja mikset ehdottaisi yhteistä käyntiä?, niin todista se. Voit esim. lähettää tolle ämmälle viestin, jonka tyttöystävä näkee. Tee kaikkesi, jos haluat pitää tyttöystävän.
Musta toi kuulostaa raiskaukselta ja sympatiat on sun puolella. Naurettavaa miten täällä haukuttaisiin vastaavassa tilanteessa se mies pystyyn jos tilanne olisi se että mies juottaisi naisen känniin ja vastusteluista huolimatta panisi naista.
Tyttöystävänä en kuitenkaan haluaisi tietää, vaikka anteeksi toki antaisin. Vaikka tiedän että toi ei olis sun vika niin kyllä siinä silti olis paljon sulateltavaa ja käsiteltävää.
Teit virheen kun kerroit sukupuolesi aloituksessa. Nyt saat negatiivista palautetta. :)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:27"]
Älä kerro. Mä en ainakaan haluaisi kuulla. MUTTA SE ON ENSIMMÄINEN JA VIIMEINEN KERTA SIT!
[/quote]
Näin olen itekkin ajatellut. Turha kaataa tuskaa hänen niskaan jota itse koen niin kovasti että oksettaa. Hän murtuisi täysin, enkä halua sitä hänelle.
Tiedän etten enää ikinä voi tehdä mitään mikä loukkaisi häntä. Tämä ei koskaan enää toistu.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:31"]Teit virheen kun kerroit sukupuolesi aloituksessa. Nyt saat negatiivista palautetta. :)
[/quote]
Ai pettäjänaiset ei ole saaneet arvostelua. Hah. :D
Kyllä se kertoa kannattaa. Et voi olla niin itsekäs, että salaat tekosi, Se on vielä petos petoksen päälle. Tulevaa et voi tietää, voit vain ottaa vastaan sen mitä on tuleva. Mutta älä enää petoksia tee, siitäkin huolimatta tuleeko ero vai ei.
Jos ottasit vastuun teoistas niin sit ehkä, mutta tollanen joka syyttää muita virheistänsä sais lentää pihalle kun leppäkeihäs. Kukaan ei petä vahingossa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:31"]
Teit virheen kun kerroit sukupuolesi aloituksessa. Nyt saat negatiivista palautetta. :)
[/quote]
Tiedän sen ja virhe kun kerron ns tulleeni hyväksi käytetyksi.
Otan vastaan kaikki naisten vihat sillä mikään netissä ei voi mieltäni satuttaa edes miljoonasosaa siitä mitä tyttöystäväni reaktio ja sanat satuttaa jos kerron. Minua haukutuaan ja syystä, olen alinta paskaa tällähetkellä mitä suomen kaunis kansa tarjoaa. Silti haluan selvittää päätäni ja arvon tässä valitsenko rehellisyyden tien, kerron ja kärsin seuraukset ja vihaan itseäni elämäni loppuunasti sillä tuhosin myös toisen ihmisen elämän. Vai otanko riskin ja pidän kaiken sisälläni, en kerro, kärsin yksin ja mahdollisesti tuhoan itseni hauduttaen asiaa sisälläni peläten että asia kuitenkin jostain hänen korviin kantautuu.
Humala ei ole mikään tekosyy siihen että "niin vaan pääsi käymään" Naisena en antaisi anteexi jos mieheni olisi noin helposti vietävissä, eihän sellanen mikään Mies ole edes vaan ihan tossu...kuitenkin parempi et kuulee sen sulta kun joltakulta muulta
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:27"]
[/quote]
Näin olen itekkin ajatellut. Turha kaataa tuskaa hänen niskaan jota itse koen niin kovasti että oksettaa. Hän murtuisi täysin, enkä halua sitä hänelle.
Tiedän etten enää ikinä voi tehdä mitään mikä loukkaisi häntä. Tämä ei koskaan enää toistu.
[/quote]
Jep, nro 9 jatkaa: Pahimmassa tapauksessa se voi viedä itsetunnon ja luottamuksen miehiin pidemmäksi aikaa. Tuskallista. En ole kokenut, mutta jos mun rakastamani ja syvästi luottamani mies kertois pettämisestä, niin...
Minua on vietelty humalassakin, mutta enpä ole langennut sittenkään. Viinaa et voi syyttää, sillä lujatahtoinen ihminen ei petä edes aistit sumussa.