Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viha lihavia kohtaan vain vastaa?

Vierailija
24.07.2015 |

Joka paikassa haukutaan ja valitetaan läskeistä? Ennen hyväksyttiin paremmin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:30"]Vihaa tunnetaan "feministihuoria" kohtaan, läskejä kohtaan ja työttömiä kohtaan. Nämä ovat hyväksyttäviä kohteita vihalle, niin ja perussuomalaisten äänestäjät ja vihreätvasemmistolaiset.

Minusta olisi jotenkin ymmärrettävää jos viha kohdistuisi heikomman lyöjään ja siihen äärielitistiseen muutaman sadan henkilön ryhmään joka omistaa suurimman osan maailman vauraudesta.

Ymmärrän myös vihan kiduttajia ja sadistisia narsisteja kohtaan; joukkoraiskaajat jne.

Sääli on se tunne joka minussa herää kun ihminen suu vaahdossa haukkuu jotain ylipainoista tai vastaavaa. Ei suinkaan kunnioitus jota haukkuja epäloogisella toiminnallaan hakee.
[/quote]

Just näin

Vierailija
42/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä rakastaa läskiä? Kuinka moni haluaisi mieluummin olla ylipainoinen kuin normaalipainoinen? Keitä ei haittaisi jos puolison BMI nousisi yli 30? Onko ylipainoinen alasti haluttavampi kuin normaalipainoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on perseestä nykyään!! Mistä kaikki idiootit tänne löytää! Aina haukutaan muita!!! Ei tulis mieleenkään haukkua ketään tai kenenkään ulkonäköä.ihmiset on yksinkertaisia!!!

Vierailija
44/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla on huono itsekuri. Lihavat ovat kateellisia ja haukkuvat vähänkin laihoja ihmisiä. Lihavat on rumia.

Vierailija
45/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:35"]Kuinka moni teistä rakastaa läskiä? Kuinka moni haluaisi mieluummin olla ylipainoinen kuin normaalipainoinen? Keitä ei haittaisi jos puolison BMI nousisi yli 30? Onko ylipainoinen alasti haluttavampi kuin normaalipainoinen?
[/quote]

Itse olisin ennemmin bmi 30 kuin nyt bmi 17. Mulla ei ole rintoja ja peppuja. Näytän mieheltä.

Vierailija
46/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:40"]Lihavilla on huono itsekuri. Lihavat ovat kateellisia ja haukkuvat vähänkin laihoja ihmisiä. Lihavat on rumia.
[/quote]

On sulla paha olo...

Vierailija
47/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:35"]Kuinka moni teistä rakastaa läskiä? Kuinka moni haluaisi mieluummin olla ylipainoinen kuin normaalipainoinen? Keitä ei haittaisi jos puolison BMI nousisi yli 30? Onko ylipainoinen alasti haluttavampi kuin normaalipainoinen?
[/quote]

Itse olisin ennemmin bmi 30 kuin nyt bmi 17. Mulla ei ole rintoja ja peppuja. Näytän mieheltä.
[/quote]

Nii mut mieluiten olisit kuitenkin bmi 22 koska kysymys oli olisitko mieluummin normaalipainoinen kuin ylipainoinen.

Vierailija
48/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:39"]Tää palsta on perseestä nykyään!! Mistä kaikki idiootit tänne löytää! Aina haukutaan muita!!! Ei tulis mieleenkään haukkua ketään tai kenenkään ulkonäköä.ihmiset on yksinkertaisia!!!
[/quote]

Ei tulis mieleenkään käyttää noin paljon huutomerkkejä.

Vierailija
49/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, että miten kulutan enemmän verorahoja kuin joku hoikempi? Viimeksi kun olin lääkärissä syynä oli murtunut käsi.

Vierailija
50/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu, mutta edelleen ajankohtainen:
http://www.image.fi/image-lehti/laskisota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme