Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viha lihavia kohtaan vain vastaa?

Vierailija
24.07.2015 |

Joka paikassa haukutaan ja valitetaan läskeistä? Ennen hyväksyttiin paremmin.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti monen mielestä lihavuus first world problem koska siitä vain jauhetaan. Ei oikeastaan muusta.

Vierailija
22/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää vihaksi nämä sipseillä elävät vegaanit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:57"][quote author="Miu" time="24.07.2015 klo 16:54"]Jos ei itse hyväksy lihavuutta tai ei pidä siitä, niin ei se silti tarkota että murhaajat/raiskarit olis kyseisen mielipiden omaavan ihmisen mielestä OK. Jos en pidä porkkanoista, nii ei se silti tarkota että elämän suurin ongelma olis porkkana ja raiskarit sun muut sairaat on ihan jees. Tää viesti kuulosti varmaa nii lapselliselta nyt, mut en voi sietää monis keskusteluis noita ääripäitä :D Raivostuttava teksti ''Lihavien ylikilot eivät minua loukkaa. Sen sijaan vihaan pahoinpitelijöitä, murhaajia, raiskaajia, ilkeitä ihmisiä. Ihminen, joka kokee lihavat yhteiskunnan pahimmaksi ilmiöksi, on hyvin sairas tapaus.
[/quote]

Kyllä täällä on moni sanonut että yhteiskunnan PAHIN ongelma ovat lihavat! JA MIKSI HELVETISSÄ KOKO ETUSIVU TÄYNNÄ LÄSKIALOITUKSIA MUTTA MISTÄÄN MUUSTA EI PUHUTA? SIIS YHTEISKUNNAN EPÄKOHDISTA? Koska täällä palstalla pyörivät pinnalliset elämäänsä tyytymättömät pissikset jotka purkavat pahaa oloaan lihaviaan. Sairasta. Tiesittekö muuten, että lihavuuden takia johtuva syrjintä on rikos?
[/quote]

Voisitko linkittää mulle keskustelun ja osoittaa sieltä viestin, jossa joku toteaa lihavuuden olevan hänen mielestään yhteiskunnan suurin ongelma.
[/quote]

Täällä tuhansia lihavuusaloituksia. Nytkin koko etusivu täynnä. Luin joskus miten joku sanoi että lihavuus on yhteiskuntamme suurin vitsaus. En ottanut siitä screenshottia, sori nyt.
[/quote]

Luit joskus että joku sanoi. Äsken oli vielä moni sanonu. :) hups hups!

Vierailija
24/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monella on huono itsetunto. Sitä yritetään nostattaa morkkaamalla muita. Lihavat on helppo kohde.

Vierailija
25/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:01"]Ilmeisesti monen mielestä lihavuus first world problem koska siitä vain jauhetaan. Ei oikeastaan muusta.
[/quote]

Mun ymmärtääkseni tämä on keskustelupalsta, jolla saa puhua melkein mistä haluaa. Jos ihmiset haluaa tästä puhua niin miksei saisi? Täällä puhutaan paljon typerämmistäkin asioista mutta eipä niistä läskit älähdä.

Vierailija
26/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:04"]Niin monella on huono itsetunto. Sitä yritetään nostattaa morkkaamalla muita. Lihavat on helppo kohde.
[/quote]

Kyllä. Vaikka ollaan hoikkia, se ei tuokaan onnea ja oma huono itsetunto ja huono olo puretaan lihaviin. Surullista.

Itse bmi 23 ja hyvin onnellinen. Siksi en koe tarvetta haukkua muita painon vuoksi

Vierailija
27/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:04"]Niin monella on huono itsetunto. Sitä yritetään nostattaa morkkaamalla muita. Lihavat on helppo kohde.
[/quote]

Kyllä. Vaikka ollaan hoikkia, se ei tuokaan onnea ja oma huono itsetunto ja huono olo puretaan lihaviin. Surullista.

Itse bmi 23 ja hyvin onnellinen. Siksi en koe tarvetta haukkua muita painon vuoksi
[/quote]

Juuri näin

Vierailija
28/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:01"]Ilmeisesti monen mielestä lihavuus first world problem koska siitä vain jauhetaan. Ei oikeastaan muusta.
[/quote]

Mun ymmärtääkseni tämä on keskustelupalsta, jolla saa puhua melkein mistä haluaa. Jos ihmiset haluaa tästä puhua niin miksei saisi? Täällä puhutaan paljon typerämmistäkin asioista mutta eipä niistä läskit älähdä.
[/quote]

Itse hoikka ja kyllä minua on kummastuttanut tämä palstan massiivinen läskiviha. Palstalla joka toinen aloitus liittyy lihaviin.

Vierailija
29/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:04"]Niin monella on huono itsetunto. Sitä yritetään nostattaa morkkaamalla muita. Lihavat on helppo kohde.
[/quote]

[/quote]

Joo just niin se menee :D mä en itse inhoa lihavia ihmisinä mutta ylipaino ällöttää enkä ymmärrä miksi ihmiset ei tee sille mitään. Se tekeekin mulle huonon itsetunnon etc. Mä en oo oikeastaan vielä nähny yhtään viestiä missään jossa olisi oikeasti haukuttu lihavia ihmisiä, sanottu vain että läski inhottaa kuten tupakointi tms. Yks mun parhaista kavereista on reilusti ylipainoinen. En vihaa häntä mutta toivoisin hänen laihduttavan ihan oman terveytensä takia.

Vierailija
30/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:04"]Niin monella on huono itsetunto. Sitä yritetään nostattaa morkkaamalla muita. Lihavat on helppo kohde.
[/quote]

[/quote]

Joo just niin se menee :D mä en itse inhoa lihavia ihmisinä mutta ylipaino ällöttää enkä ymmärrä miksi ihmiset ei tee sille mitään. Se tekeekin mulle huonon itsetunnon etc. Mä en oo oikeastaan vielä nähny yhtään viestiä missään jossa olisi oikeasti haukuttu lihavia ihmisiä, sanottu vain että läski inhottaa kuten tupakointi tms. Yks mun parhaista kavereista on reilusti ylipainoinen. En vihaa häntä mutta toivoisin hänen laihduttavan ihan oman terveytensä takia.
[/quote]

Säkin ällötät mua. Sun luonne ällöttää ja tuskin oot kauniskaan. Deal with it.

Kaunis ja hoikka jota lihavat eivät ällötä

Vierailija
31/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:04"]Niin monella on huono itsetunto. Sitä yritetään nostattaa morkkaamalla muita. Lihavat on helppo kohde.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vaikutat aika narsistiselta

Vierailija
32/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tämä.

Vierailija
33/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:04"]Niin monella on huono itsetunto. Sitä yritetään nostattaa morkkaamalla muita. Lihavat on helppo kohde.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Säkin ällötät mua. Sun luonne ällöttää ja tuskin oot kauniskaan. Deal with it.

Kaunis ja hoikka jota lihavat eivät ällötä
[/quote]

Se on mulle aivan fine :D jokaista saa ällöttää ihan ne asiat jotka häntä ällöttää. Ei oo multa yhtään pois kun on itsetunto kunnossa eikä tarvi itkeä siksi että joku kirjoittelee Vauva-foorumille :)

Vierailija
34/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:04"]Niin monella on huono itsetunto. Sitä yritetään nostattaa morkkaamalla muita. Lihavat on helppo kohde.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vaikutat aika narsistiselta
[/quote]

Luultavasti oonkin vähän. Voidaan tehdä seuraava ketju siitä. Voitte kutsua vaikka Maijaksi jos tulee parempi fiilis :)

Vierailija
35/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:39"]

Koska läskit maksaa yhteiskunnalle liikaa. Tupakassa ja viinassa on vero, mutta verotat paksuja?

[/quote]

laihat ja normipainoiset kuluttaa vähemmän ruokaa. vähemmän töitä suomalaisille! törkeetä!!

Vierailija
36/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:04"]Niin monella on huono itsetunto. Sitä yritetään nostattaa morkkaamalla muita. Lihavat on helppo kohde. [/quote] Kyllä. Vaikka ollaan hoikkia, se ei tuokaan onnea ja oma huono itsetunto ja huono olo puretaan lihaviin. Surullista. Itse bmi 23 ja hyvin onnellinen. Siksi en koe tarvetta haukkua muita painon vuoksi [/quote] Joo just niin se menee :D mä en itse inhoa lihavia ihmisinä mutta ylipaino ällöttää enkä ymmärrä miksi ihmiset ei tee sille mitään. Se tekeekin mulle huonon itsetunnon etc. Mä en oo oikeastaan vielä nähny yhtään viestiä missään jossa olisi oikeasti haukuttu lihavia ihmisiä, sanottu vain että läski inhottaa kuten tupakointi tms. Yks mun parhaista kavereista on reilusti ylipainoinen. En vihaa häntä mutta toivoisin hänen laihduttavan ihan oman terveytensä takia.

[/quote]

Vihaan lihavia-ketjussa on tullut monta kertaa esiin syitä, jotka selvittävät miksi ylipainoa voi kertyä ja miksi siitä on välillä vaikea hankkiutua eroon. Syitä on lukuisia eikä kaikilla asia ole niin yksinkertainen kuin voisi olettaa. Kun siihen ketjuun on kertonut syynsä (jota itsekin kaipaat kun kerran kysyt "miksi"), niin sanotaan selittelijöiksi ja valehtelijoiksi. Taidat olla se sama ihminen, joka siinäkin ketjussa vänkää asioista...

Vierailija
37/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:01"]Ilmeisesti monen mielestä lihavuus first world problem koska siitä vain jauhetaan. Ei oikeastaan muusta. [/quote] Mun ymmärtääkseni tämä on keskustelupalsta, jolla saa puhua melkein mistä haluaa. Jos ihmiset haluaa tästä puhua niin miksei saisi? Täällä puhutaan paljon typerämmistäkin asioista mutta eipä niistä läskit älähdä. [/quote] Itse hoikka ja kyllä minua on kummastuttanut tämä palstan massiivinen läskiviha. Palstalla joka toinen aloitus liittyy lihaviin.

[/quote]

etenkin miehet haukkuu läskejä naisia. miesten lihavuus taas on hyväksytympää.

turhaan haukutte. me lihavat inhotaan jo itseämme.

Vierailija
38/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:34"]Joka paikassa haukutaan ja valitetaan läskeistä? Ennen hyväksyttiin paremmin.
[/quote]
Aina siis olet ollut läski, 50 vuotta sitten piti vielä olla rikas tai maatalon emäntä että pystyi olemaan läski, vasta roskaruoka on tuonut läskistymisen valkorahvaan ulottuville. Ja läskiydellä osoitat kuuluvasi tähän porukkaan paremmin kuin läväreillä ja tatuoinneilla.

Vierailija
39/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:04"]Niin monella on huono itsetunto. Sitä yritetään nostattaa morkkaamalla muita. Lihavat on helppo kohde. [/quote] Kyllä. Vaikka ollaan hoikkia, se ei tuokaan onnea ja oma huono itsetunto ja huono olo puretaan lihaviin. Surullista. Itse bmi 23 ja hyvin onnellinen. Siksi en koe tarvetta haukkua muita painon vuoksi [/quote] Joo just niin se menee :D mä en itse inhoa lihavia ihmisinä mutta ylipaino ällöttää enkä ymmärrä miksi ihmiset ei tee sille mitään. Se tekeekin mulle huonon itsetunnon etc. Mä en oo oikeastaan vielä nähny yhtään viestiä missään jossa olisi oikeasti haukuttu lihavia ihmisiä, sanottu vain että läski inhottaa kuten tupakointi tms. Yks mun parhaista kavereista on reilusti ylipainoinen. En vihaa häntä mutta toivoisin hänen laihduttavan ihan oman terveytensä takia.

[/quote]

Vihaan lihavia-ketjussa on tullut monta kertaa esiin syitä, jotka selvittävät miksi ylipainoa voi kertyä ja miksi siitä on välillä vaikea hankkiutua eroon. Syitä on lukuisia eikä kaikilla asia ole niin yksinkertainen kuin voisi olettaa. Kun siihen ketjuun on kertonut syynsä (jota itsekin kaipaat kun kerran kysyt "miksi"), niin sanotaan selittelijöiksi ja valehtelijoiksi. Taidat olla se sama ihminen, joka siinäkin ketjussa vänkää asioista...
[/quote]

Ketjun nimi on Inhoan lihavuutta, ei Vihaan lihavia.

Vierailija
40/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa tunnetaan "feministihuoria" kohtaan, läskejä kohtaan ja työttömiä kohtaan. Nämä ovat hyväksyttäviä kohteita vihalle, niin ja perussuomalaisten äänestäjät ja vihreätvasemmistolaiset.

Minusta olisi jotenkin ymmärrettävää jos viha kohdistuisi heikomman lyöjään ja siihen äärielitistiseen muutaman sadan henkilön ryhmään joka omistaa suurimman osan maailman vauraudesta.

Ymmärrän myös vihan kiduttajia ja sadistisia narsisteja kohtaan; joukkoraiskaajat jne.

Sääli on se tunne joka minussa herää kun ihminen suu vaahdossa haukkuu jotain ylipainoista tai vastaavaa. Ei suinkaan kunnioitus jota haukkuja epäloogisella toiminnallaan hakee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan