Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viha lihavia kohtaan vain vastaa?

Vierailija
24.07.2015 |

Joka paikassa haukutaan ja valitetaan läskeistä? Ennen hyväksyttiin paremmin.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vastaa

Vierailija
2/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska läskit maksaa yhteiskunnalle liikaa. Tupakassa ja viinassa on vero, mutta verotat paksuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa piti kirjoittaa

Vierailija
4/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksaahan ne enemmän veroja syömästään ruuasta!

Vierailija
5/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä siksi, kun lihavia on huomattavasti enemmän kuin ennen. 

Vierailija
6/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun ollaan pinnallisia ja omassa elämässä menee päin vittua niin pitää purkaa ne ongelmat lihaviin.
Itse olen hoikka ja elämääni tyytyväinen. Lihavien ylikilot eivät minua loukkaa. Sen sijaan vihaan pahoinpitelijöitä, murhaajia, raiskaajia, ilkeitä ihmisiä.
Ihminen, joka kokee lihavat yhteiskunnan pahimmaksi ilmiöksi, on hyvin sairas tapaus.

Vierailija
7/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:45"]Siksi kun ollaan pinnallisia ja omassa elämässä menee päin vittua niin pitää purkaa ne ongelmat lihaviin.
Itse olen hoikka ja elämääni tyytyväinen. Lihavien ylikilot eivät minua loukkaa. Sen sijaan vihaan pahoinpitelijöitä, murhaajia, raiskaajia, ilkeitä ihmisiä.
Ihminen, joka kokee lihavat yhteiskunnan pahimmaksi ilmiöksi, on hyvin sairas tapaus.
[/quote]

Amen to this

Vierailija
8/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:45"]Siksi kun ollaan pinnallisia ja omassa elämässä menee päin vittua niin pitää purkaa ne ongelmat lihaviin.
[/quote]

Juuri näin

Vierailija
9/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:42"]No maksaahan ne enemmän veroja syömästään ruuasta!
[/quote]

Kossupullo maksaa valtiolle varmaan euron. Haluatko ruokaan samat maksut?

Vierailija
10/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että kukaan on sitä mieltä että lihavuus on yhteiskunnan suurin ongelma :D aika mustavalkoista ajatella että jos joku inhoaa lihavuutta niin hyväksyy muut ongelmat tai se on ongelmista suurin ja pahempi kuin nuo edellä luetellut.

Vierailija
11/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:52"]Mä en usko että kukaan on sitä mieltä että lihavuus on yhteiskunnan suurin ongelma :D aika mustavalkoista ajatella että jos joku inhoaa lihavuutta niin hyväksyy muut ongelmat tai se on ongelmista suurin ja pahempi kuin nuo edellä luetellut.
[/quote]

Kyllä kuule siltä vaikuttaa kun palstaa lukee

Vierailija
12/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen samaa mieltä

13/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse hyväksy lihavuutta tai ei pidä siitä, niin ei se silti tarkota että murhaajat/raiskarit olis kyseisen mielipiden omaavan ihmisen mielestä OK. Jos en pidä porkkanoista, nii ei se silti tarkota että elämän suurin ongelma olis porkkana ja raiskarit sun muut sairaat on ihan jees. Tää viesti kuulosti varmaa nii lapselliselta nyt, mut en voi sietää monis keskusteluis noita ääripäitä :D Raivostuttava teksti ''Lihavien ylikilot eivät minua loukkaa. Sen sijaan vihaan pahoinpitelijöitä, murhaajia, raiskaajia, ilkeitä ihmisiä. Ihminen, joka kokee lihavat yhteiskunnan pahimmaksi ilmiöksi, on hyvin sairas tapaus.

Vierailija
14/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Miu" time="24.07.2015 klo 16:54"]Jos ei itse hyväksy lihavuutta tai ei pidä siitä, niin ei se silti tarkota että murhaajat/raiskarit olis kyseisen mielipiden omaavan ihmisen mielestä OK. Jos en pidä porkkanoista, nii ei se silti tarkota että elämän suurin ongelma olis porkkana ja raiskarit sun muut sairaat on ihan jees. Tää viesti kuulosti varmaa nii lapselliselta nyt, mut en voi sietää monis keskusteluis noita ääripäitä :D Raivostuttava teksti ''Lihavien ylikilot eivät minua loukkaa. Sen sijaan vihaan pahoinpitelijöitä, murhaajia, raiskaajia, ilkeitä ihmisiä. Ihminen, joka kokee lihavat yhteiskunnan pahimmaksi ilmiöksi, on hyvin sairas tapaus.
[/quote]

Oh yes indeed.

Nyt mä voisin aloittaa keskustelun että "lihavien vihaajien vihaajat, maailmassa on muitakin ongelmia!! Olette ylimielisiä ja oma elämä menee päin vittua, varmaan läskejäkin, kun suurin ongelmanne on lihavia vihaavat ihmiset!"

Vierailija
15/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Miu" time="24.07.2015 klo 16:54"]Jos ei itse hyväksy lihavuutta tai ei pidä siitä, niin ei se silti tarkota että murhaajat/raiskarit olis kyseisen mielipiden omaavan ihmisen mielestä OK. Jos en pidä porkkanoista, nii ei se silti tarkota että elämän suurin ongelma olis porkkana ja raiskarit sun muut sairaat on ihan jees. Tää viesti kuulosti varmaa nii lapselliselta nyt, mut en voi sietää monis keskusteluis noita ääripäitä :D Raivostuttava teksti ''Lihavien ylikilot eivät minua loukkaa. Sen sijaan vihaan pahoinpitelijöitä, murhaajia, raiskaajia, ilkeitä ihmisiä. Ihminen, joka kokee lihavat yhteiskunnan pahimmaksi ilmiöksi, on hyvin sairas tapaus.
[/quote]

Kyllä täällä on moni sanonut että yhteiskunnan PAHIN ongelma ovat lihavat! JA MIKSI HELVETISSÄ KOKO ETUSIVU TÄYNNÄ LÄSKIALOITUKSIA MUTTA MISTÄÄN MUUSTA EI PUHUTA? SIIS YHTEISKUNNAN EPÄKOHDISTA? Koska täällä palstalla pyörivät pinnalliset elämäänsä tyytymättömät pissikset jotka purkavat pahaa oloaan lihaviaan. Sairasta. Tiesittekö muuten, että lihavuuden takia johtuva syrjintä on rikos?

Vierailija
16/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas ollut huomaavinani että laihoja kohtaan on viha lisääntynyt, huomaa varsinkin Tumblr:n feministipiireissä O_o

Vierailija
17/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:57"][quote author="Miu" time="24.07.2015 klo 16:54"]Jos ei itse hyväksy lihavuutta tai ei pidä siitä, niin ei se silti tarkota että murhaajat/raiskarit olis kyseisen mielipiden omaavan ihmisen mielestä OK. Jos en pidä porkkanoista, nii ei se silti tarkota että elämän suurin ongelma olis porkkana ja raiskarit sun muut sairaat on ihan jees. Tää viesti kuulosti varmaa nii lapselliselta nyt, mut en voi sietää monis keskusteluis noita ääripäitä :D Raivostuttava teksti ''Lihavien ylikilot eivät minua loukkaa. Sen sijaan vihaan pahoinpitelijöitä, murhaajia, raiskaajia, ilkeitä ihmisiä. Ihminen, joka kokee lihavat yhteiskunnan pahimmaksi ilmiöksi, on hyvin sairas tapaus.
[/quote]

Kyllä täällä on moni sanonut että yhteiskunnan PAHIN ongelma ovat lihavat! JA MIKSI HELVETISSÄ KOKO ETUSIVU TÄYNNÄ LÄSKIALOITUKSIA MUTTA MISTÄÄN MUUSTA EI PUHUTA? SIIS YHTEISKUNNAN EPÄKOHDISTA? Koska täällä palstalla pyörivät pinnalliset elämäänsä tyytymättömät pissikset jotka purkavat pahaa oloaan lihaviaan. Sairasta. Tiesittekö muuten, että lihavuuden takia johtuva syrjintä on rikos?
[/quote]

*lihaviin

Vierailija
18/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:58"]Mä olen taas ollut huomaavinani että laihoja kohtaan on viha lisääntynyt, huomaa varsinkin Tumblr:n feministipiireissä O_o
[/quote]

No eipä näy av:lla tätä.

Vierailija
19/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:57"][quote author="Miu" time="24.07.2015 klo 16:54"]Jos ei itse hyväksy lihavuutta tai ei pidä siitä, niin ei se silti tarkota että murhaajat/raiskarit olis kyseisen mielipiden omaavan ihmisen mielestä OK. Jos en pidä porkkanoista, nii ei se silti tarkota että elämän suurin ongelma olis porkkana ja raiskarit sun muut sairaat on ihan jees. Tää viesti kuulosti varmaa nii lapselliselta nyt, mut en voi sietää monis keskusteluis noita ääripäitä :D Raivostuttava teksti ''Lihavien ylikilot eivät minua loukkaa. Sen sijaan vihaan pahoinpitelijöitä, murhaajia, raiskaajia, ilkeitä ihmisiä. Ihminen, joka kokee lihavat yhteiskunnan pahimmaksi ilmiöksi, on hyvin sairas tapaus.
[/quote]

[/quote]

Voisitko linkittää mulle keskustelun ja osoittaa sieltä viestin, jossa joku toteaa lihavuuden olevan hänen mielestään yhteiskunnan suurin ongelma.

Vierailija
20/51 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:57"][quote author="Miu" time="24.07.2015 klo 16:54"]Jos ei itse hyväksy lihavuutta tai ei pidä siitä, niin ei se silti tarkota että murhaajat/raiskarit olis kyseisen mielipiden omaavan ihmisen mielestä OK. Jos en pidä porkkanoista, nii ei se silti tarkota että elämän suurin ongelma olis porkkana ja raiskarit sun muut sairaat on ihan jees. Tää viesti kuulosti varmaa nii lapselliselta nyt, mut en voi sietää monis keskusteluis noita ääripäitä :D Raivostuttava teksti ''Lihavien ylikilot eivät minua loukkaa. Sen sijaan vihaan pahoinpitelijöitä, murhaajia, raiskaajia, ilkeitä ihmisiä. Ihminen, joka kokee lihavat yhteiskunnan pahimmaksi ilmiöksi, on hyvin sairas tapaus.
[/quote]

[/quote]

Voisitko linkittää mulle keskustelun ja osoittaa sieltä viestin, jossa joku toteaa lihavuuden olevan hänen mielestään yhteiskunnan suurin ongelma.
[/quote]

Täällä tuhansia lihavuusaloituksia. Nytkin koko etusivu täynnä. Luin joskus miten joku sanoi että lihavuus on yhteiskuntamme suurin vitsaus. En ottanut siitä screenshottia, sori nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi