Outoa ääntä Joensuun lähellä, kuuliko muut?
Eli mistähän mahtoi olla kyse. Kuului aiemmin tänään ja monta kertaa, luulin ensin ukkoseksi ja heräsin päiväunosiltani siihen.
Ääni oli sellainen niin kuin jossain menee lentokone mutta mielestäni vielä kovempi ja kuului siis useampaan kertaan. Lentokenttää ei lähistöllä mistä noin yksi toisensa jälkeen koneet nousisivat. Siinä jo luulin, että putleri hyökkää ja rupesi kiinnostamaan äänen alkuperä.
Kommentit (13)
Äskenkö? Luulin ukkoseksi, olen sisällä tosin palstailemassa sohvalla...
Ei täällä keskustassa mitään kuulu. Parvekkeen ovi on auki.
Noin tunti sitten tuli kyllä kaatamalla vettä muutaman minuutin ajan.
Taivaalta sen kuitenkin uskon kuuluneen. Siksi kiinnostaa mistä toiminnasta ääni lähti. Untakaan se ei ollut. -Ap
No tuossa ennen kolmea, en katsonut kelloa mutta ajaksi veikkaisin 12-14, jossain niillä main. Ei tähän muuten tuollanen ääni kuulu.
Onko siellä lähistöllä jotain sähkö- tai lämpövoimalaa? Jos on, niin veikkaisin että puhdistivat siellä jotain putkia korkeapaineisella höyryllä...
No nyt selvis! Eli oikeassa olin, en nähnyt unta tosiaan, ja äänet oli Kuopiosta lähteneitä ilmavoimien koneita, jotka olivat harjotuslennolla. Siinä syy. -Ap
Siellähän se lähin taitaa olla, Rissalan tyypit lennelleet, uskoisin. Kunhan ei itärajan takaa, sitten minä kyllä pamautan :D -Ap
Se on Cheekin sokka mikä lähti irti
Jos hyökkää, älkää pelätkö, minä ammun kunnon tykillä. -Ap
En tiedä varmaan H taas sekoillut jotain