Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minnulta leikattiin suklaakysta ( endo).. Lääkäri määräsi hoidoksi e pillerit, auttaako ne muka?

Vierailija
11.12.2022 |

Ettei noita kystia tule uudestaan. En haluaisi alkaa käyttää e-pillereita koska saan niistä sivuoireita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa ja voit kyllä valita sopivimman vaihtoehdon pillereistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa ja voit kyllä valita sopivimman vaihtoehdon pillereistä.

En ole löytänyt sopivaa ja suvussa on veritulppia ( äidillä)

Vierailija
4/12 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä auttaa, koska endo johtuu väärään paikkaan kasvavasta kohdun limakalvosta ja e-pillerit rajoittaa kyseisen kudoksen kasvua merkittävästi.

Pillereistä varmaankin löytyy sinulle sopivat kun vaan sinnikkäästi kokeilet ja annat niille oikeasti mahdollisuuden etkä ole viikon jälkeen ihan että nämä ei kerta kaikkiaan sovi minulle.

Vierailija
5/12 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä lääkäriltä mahdollisuutta kokeilla minipillereitä tavallisten e-pillereiden sijaan. Niissä ei ole veritulppariskiä. Siitä en ole varma, onko teho yhtä hyvä kuin e-pillereillä, mutta limakalvon kasvua nekin hillitsevät ja mikä parasta, ainakin mulla ne lopettavat menkat kokonaan.

Vierailija
6/12 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dienorette-merkkiset pillerit auttaa hyvin koska ne sisältää dienogestia. Hidastaa endon kasvua

Vierailija
7/12 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön minipillereitä ilman taukoja (Azalia). Lääkäri määräsi endon takia. E-pillereitä en voi käyttää mm. tulppariskin vuoksi.

Vierailija
8/12 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa ja ovat ainoa hoito.

Vierailija
9/12 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit kysyä lääkäriltä mahdollisuutta kokeilla minipillereitä tavallisten e-pillereiden sijaan. Niissä ei ole veritulppariskiä. Siitä en ole varma, onko teho yhtä hyvä kuin e-pillereillä, mutta limakalvon kasvua nekin hillitsevät ja mikä parasta, ainakin mulla ne lopettavat menkat kokonaan.

Onko totta ettei noissa ole ollenkkaan veritullppariskiä?

Vierailija
10/12 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön minipillereitä ilman taukoja (Azalia). Lääkäri määräsi endon takia. E-pillereitä en voi käyttää mm. tulppariskin vuoksi.

Mutta minulla ei ole endo kipuja, ainoastaan noita suklaakystia, tai yhdenkerran leikattu. Mietin, auttaako muka hormonit siihen ettei tuo kysta uusiudu? Ja miten se on tutkittu?

Vierailija
11/12 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo kysta leikattiin, jos saa kysyä? Mullakin endometrioosi eikä kystia ole lähdetty leikkaamaan. Käytän e-pillereitä endon vuoksi, on auttanut ainakin kipuihin mutta kystat tuntuu olevan ja pysyvän.

Vierailija
12/12 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo kysta leikattiin, jos saa kysyä? Mullakin endometrioosi eikä kystia ole lähdetty leikkaamaan. Käytän e-pillereitä endon vuoksi, on auttanut ainakin kipuihin mutta kystat tuntuu olevan ja pysyvän.

se oli niin iso

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme