Nordea verkkopankki ei toimi
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltotauko 21.30-23
Nordea ajoittanut huoltotauon pääomapaon hillitsemiseksi. Suomalaiset lunastavat paniikissa rahasto-osuuksiaan Venäjältä
Eipä. Tunnuslukukortilla ja laitteella pääsee ihan jees sisään.
Ihan vaan tiedoksi teille älykännykän sovelluksia jumaloiville.
Ei pääse. Mulla on tunnuslukulaite. En käytä mobiilisovellusta.
voi ei nyt mammojen ruplat on takavarikoitu kuunaaman residenssin vessapaperiksi. kun 5000 ruplan seteliin painaa reijän ja pyyhkii peränsä sormella, seuraavaksi voi setelin kulmalla siivota kynnenaluksensa ja taas on mahtava valtakunta entistä mahtavampi
Tarkoitatko verkkopankkia vai mobiilipankkia? Minulla toimii molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko verkkopankkia vai mobiilipankkia? Minulla toimii molemmat.
Kyllä minullakin nyt. Eilen illalla ja viime yönä ei kumpikaan.
Muuten toimii, mutta esim. Veikkaukseen ei pysty siirtämään rahaa.
Paitsi nyt kosahti taas. Pyörittää vaan hakua. Å
No onko ihme, kun kaikki on uhtä aikaa testaamassa, toimiiko vai ei.... Ihan itse tehty palvelunestohyökkäys....
Vierailija kirjoitti:
No onko ihme, kun kaikki on uhtä aikaa testaamassa, toimiiko vai ei.... Ihan itse tehty palvelunestohyökkäys....
Käsitätkö yhtään kuinka iso pankki Nordea on? Kyllä sinne nyt 10-20 ihmistä ainakin pitää päästä samaan aikaan kirjautumaan ja asioitaan hoitamaan.
Tilapäinen häiriö tunnistautumisessa lukee nordean sivuilla. Läppärillä yritin palveluun.
Juu ei toimi mobiilipankki enää. Tunti sitten vielä ok.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei toimi mobiilipankki enää. Tunti sitten vielä ok.
😳
Itse kokeilin eilen illalla, ei toiminut. Melkein koko yön oli toimimatta, aamuyöstä vasta sain toimimaan. Kokeilin sekä sovelluksen että selaimen kautta. Nyt kyllä toimii.
Uutisissa just kerrottiin Nordean ongelmista
Ei toimi kyllä sovellus mulla ainakaan
Tietääkö kukaan saako automaateista silti rahaa. 0
Just yritän kirjautua mobiilipankkiin, ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Uutisissa just kerrottiin Nordean ongelmista
Mikä kanava?
Toivottavasti kortit toimii kaupassa. Toivottavasti jossain välissä toimii ja saa käteistä automaatilta. Ellei ihmiset sitten ole paniikinomaisesti tyhjentäneet automaatit.
Juuri nyt toimii vanha verkkopankki. Olen sisällä ja kirjauduin tunnuslukulaitteella.
Mistä sitten tiedät että sieltä on kadonnut rahaa?