Nordea verkkopankki ei toimi
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi pankki, eikä Nordea tunnistautumisessa. Tää tais olla nyt meikäläiselle viimeinen niitti.
Ei ole Nordean vika, tuohan on päivänselvä palvelunestohyökkäys. Ihan sama menossa Helsingin Sanomilla nyt (hs.fi). Tietenkin valitsevat ison ja näkyvän pankin, ei monikaan huomaisi jos olisivat jonkun Aktian kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Huoltotauko 21.30-23
Erikoinen huoltotauko, josta ei kerrota missään ja mobiilissa väittää että netti on pois päältä.
Ei toimi, venäjän kyberhyökkäys suomeen näköjään alkanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi pankki, eikä Nordea tunnistautumisessa. Tää tais olla nyt meikäläiselle viimeinen niitti.
Ei ole Nordean vika, tuohan on päivänselvä palvelunestohyökkäys. Ihan sama menossa Helsingin Sanomilla nyt (hs.fi). Tietenkin valitsevat ison ja näkyvän pankin, ei monikaan huomaisi jos olisivat jonkun Aktian kimpussa.
Hesari toimii kyllä ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Huoltotauko 21.30-23
Nordea ajoittanut huoltotauon pääomapaon hillitsemiseksi. Suomalaiset lunastavat paniikissa rahasto-osuuksiaan Venäjältä
Ei verkkopankissa ole mitään vikaa. Just pääsin sisään ihan vaivatta.
Tosin mulla ei olekaan sitä ääliösovellusta käytössä.
Vinkki: tilatkaa varmuuden vuoksi se taskulaskinmalli backupiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltotauko 21.30-23
Nordea ajoittanut huoltotauon pääomapaon hillitsemiseksi. Suomalaiset lunastavat paniikissa rahasto-osuuksiaan Venäjältä
Eipä. Tunnuslukukortilla ja laitteella pääsee ihan jees sisään.
Ihan vaan tiedoksi teille älykännykän sovelluksia jumaloiville.
Kaupankäynti Nordea Venäjä -rahaston osuuksilla on keskeytetty toistaiseksi 28. helmikuuta 2022 alkaen. Venäjä on päättänyt pitää Moskovan pörssin suljettuna, minkä vuoksi rahasto ei voi käydä kauppaa sijoituksillaan.
mut venäjän ykköskanava on jo toinen päivä mykkänä 1tv.ru :D
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi pöytäkoneella.
Toimii. IHan just nyt olen vanhan verkkopankin puolella läppärillä.
Menin vanhaan verkkopankkiin mutta vain salasanalla, kun en viitsinyt kaivaa tunnuslukulaitetta esiin. Normaalilta vaikutti.
Ei toimi, voi perkele nytkö se sit alkaa
Ei toimi ja tililtä oli hävinnyt rahaa! 😱
mulla toimii hesari ja nordea, koko illan toiminut
Sensaatio uutinen samoin kun juna myöhässä talvella.😁
Vierailija kirjoitti:
Ei verkkopankissa ole mitään vikaa. Just pääsin sisään ihan vaivatta.
Tosin mulla ei olekaan sitä ääliösovellusta käytössä.Vinkki: tilatkaa varmuuden vuoksi se taskulaskinmalli backupiksi.
Ei toimi tunnuslukulaitekaan, kun ei pääse edes kirjautumisvaiheeseen kun Nordean sivut jumittaa.
Nyt ne on jo Hesarinkin kimpussa :-D Mutta ei mitään hätää niin kauan kun eivät löydä tänne!